آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها : میکاپ قشنگ و بی آلایش برای مراسم های قانونی مانند پای کوبی عروسی را بیاموزید و حتی در صورتیکه مبتدی میباشید هم، یک آرایش و پیرایش شیک و دیدنی داشته باشید، پس این یادگرفتن معمولی را دنبال فرمایید.

این روز ها خیلی از خانم ها در مراسم های عروسی، به نحوی پیرایش می نمایند که نشان از ماهر بودن آنهاست. البته بخش اعظمی از خانم ها هم میباشند که اصول نخستین پیرایش مطلوب برای رفتن به پای کوبی عروسی را نمی دانند و نمی توانند خودشان،یک پیرایش بی آلایش و شیک را روی صورتشان بنشانند.ولی نگران نباشید،صرفا کافیست که با هفت رژ همراه باشید.

آرایش و پیرایش پوست

اول از همه بایستی به آرایش و پیرایش پوستتان برسید در مطالب قبلی راجع به انواع کرم پودر صحبت کردیم و همچنین سی سی کرم پیش از هر کاری، پرایمر صورت بزنید و درصورتی که پرایمر در دسترس نداشتید، کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید. خوب که کرم زیرساز جذب پوستتان شد، با یک اسفنج نصفه مرطوب یا این که براش کرم پودر، فونداسیونی که به طور کامل با رنگ پوستتان هماهنگ میباشد را به سرتاسر پوست بزنید(پوست پایین چانه و گردن را فراموش نکنید).
یک‌سری دقیقه مجال دهید تا کرم پودر به طور کامل روی پوست بنشیند و بعد از آن، برای اینکه آرایشتان کم آب و اثبات بماند،روی قسمت هایی از شکل که زیاد عرق می نمایند و درخشان میشوند، یه خرده پنکک بزنید. مانند روی گونه ها، پیشانی، بینی و چانه. پنکک نباید زیاد باشد، زیرا روی پوست خط و شکستگی ساخت‌و‌ساز می نماید.

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

 

ترندهای آرایشی زمستان ۲۰۲۱ | هفت رژ ✅ سایت آرایشی ❤️

آرایش و پیرایش چشم

شاید نصیب ترسناک آراستن، همین آرایش و پیرایش دیده باشد ولی در حالتی‌که تازه کار می باشید، نیازی وجود ندارد که فعالیت خاص و فوق العاده ای بکنید. اولیه می بایست یک رنگ مات و پر‌نور را تحت عنوان رنگ زیرین گزینش نمائید و با براش، آن را به کل پشت پلک بزنید. اکنون نوبت تعیین رنگ مهم سایه میباشد، برای مراسم عروسی، رنگ هایی مانند طلایی، آبی‌رنگ، سبز، صورتی بسیار مطلوب میباشند، ولی بهتر میباشد این رنگ ها را با یه خرده سایه دودی یا این که قهوه ای به پشت پلک بزنید.
به‌این شکل که سایه رنگی را در راس پلک بزنید (کناره داخلی دیده را نباید خیلی بولد نمایید و پر رنگ ترین قسمت، بایستی به عبارتی راس پلک باشد). آن‌گاه یک رنگ تیره مانند دودی، مشکی یا این که قهوه ای (با دقت به تناژ رنگی که گزینش نموده اید) را به کناره خارجی چشم بزنید.
پس از اتمام سایه دیده، با یک خودکار یا این که خط دیده مایع، روی پلک بالا خط دیده بکشید.به هیچ عنوان نیازی وجود ندارد که یک خط دیده ماهر و بولد بکشید، همین که پشت پلکتان تیره و مشکی خواهد شد، کافیست، صرفا مراقب باشید صاف در بیاد.

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

 

آموزش آرایش صورت در خانه + تصویری و قدم به قدم

رژگونه

ابدا فارغ از رژگونه به عروسی نروید! این برای شادابی و جذابیت صورتتان خیلی موردنیاز میباشد. درصورتی که عروسی در فصل‌زمستان بود؛ رنگ هایی مانند برنزی و نارنجی رنگ تیره مناسبند و در صورتی‌که در فصل های گرما بود، رنگ های گلبهی، صورتی و سرخ بهترند. رژگونه را به طبع با اعتنا به فرم صورتتان بزنید تا شایسته ترین موقعیت را ساخت و ساز نمایید.

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

رژلب

برای رژلب هم می بایست به پیرایش چشمتان اعتنا فرمائید.در‌صورتی‌که سایه دیده،تیره و بولد باشد، رنگ هایی مانند نود، بژ، گلبهی، مرجانی و… مناسبند و چنانچه سایه دیده پر‌نور میباشد، رنگ های بولد و تیره مانند قرمز رنگ، زرشکی، ارغوانی، قهوه ای مناسبند.

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

آرایش صورت برای عروسی مخصوص تازه کارها

تعدادی نکته حائض اهمیت در رابطه آرایش و پیرایش صورت برای رفتن به مراسم عروسی
بدترین چیز در پیرایش صورت، این میباشد که بخواهید رنگ پوستتان را با فونداسیون پر‌نور تر از رنگ پوستتان، پر‌نور و سپید فرمایید. صرفا کرم پودر همرنگ و هماهنگ با رنگ پوست خودتان را گزینش نمایید.
در صورتی حس میکنید که ریمل زدن به تنهایی برای پیرایش دیده ها کفایت نمیکند، میتوانید از مژه تصنعی استعمال نمائید.
مطلقا با خودکار لبی که در حدود رنگ رژلب میباشد، خط لب بکشید تا پیرایش لبتان، شیک تر و دیدنی تر گردد.

میکاپ سریع مخصوص خانم های شاغل

4.8/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *