کاربرد بیوتی بلندر چیست؟
کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟ | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟ بیوتی بلندر یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی در میک‌آپ است. این اسفنج یکی از کاربردی ترین لوازم آرایشی هر میکاپ آرتیست است. از مواد عالی ساخته شده است . توجه داشته باشید قیمتهای ارزان نخرید.

بیوتی بلندر چيست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

استفاده از بهترین بیوتی بلندر چرا مهم است؟

بعضی از مواد آرایشی که خیلی غلیظ نیستند به راحتی و حتی با استفاده از انگشتان دست می توان به طور یکنواخت روی صورت پخش کرد. با این حال، مواد آرایشی غیظ مثل کرم ها و فونداسیون های دارای فرمولاسیون کرم که رنگدانه زیادی هم  دارند، نیاز به ابزارهای بلندینگ مناسبی می باشند. این ابزارها که بیوتی بلندر نام دارند، کمتر توسط افراد غیرحرفه ای مورد توجه قرار می گیرند اگر قصد خرید بیوتی بلندر دارید ، باید بگویم که این اسفنج کاربردی از پس همه‌ی کارها برمی‌آید. می‌توانید برای  کرم پودر و کانسیلِر از آن استفاده کنید و نتیجه‌‌ی بی‌نظیر آن را ببینید. پس با هفت رژ روش‌های استفاده از آن را یاد بگیرید و از این اسفنج آرایشی حرفه ای استفاده کنید.

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

طرز استفاده از بيوتي بلندر

در اینجا طرز روش صحیح استفاده از اسفنج بیوتی بلندر را گرداوری کرده ایم:

قبل از هر بار استفاده از بیوتی بلندر آن را خیس کنید

بیوتی بلندری که استفاده می کنید باید خیس باشد. اگر تا به‌ حال خشک از آن استفاده می‌کردید، کار اشتباهی می‌کرده‌اید. اسفنج مرطوب باعث می‌شود پوست مرطوب و بدون رگه‌ داشته باشید، و همچنین از هدر رفتن کرم پودر نیز جلوگیری می‌کند. وقتی بیوتی بلندر را خیس می‌کنید، آب باعث می‌شود مقدرای باد کند و بزرگ شود. با این کار، اسفنج متخلخل میکاپ شما را جذب نخواهد کرد و اعمال میک‌آپ بی نقص خواهد شد. با این کار میکاپ به بهترین نحو با پوست شما ترکیب می شود.

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

از اطراف مختلف بیوتی بلندر برای کارهای مختلف استفاده می شود

دلیل تخم مرغ شکل بودن آن این است که به راحتی می‌توانید از لبه‌های گرد آن برا

ی اعمال میکاپ برای بخش‌های بزرگ صورت خود استفاده کنید؛‌ مانند گونه و پیشانی. از لبه‌های تیز برای میکاپ به بخش‌هایی که به آن‌ها دسترسی ندارید یا نیاز به دقت زیادی دارند، استفاده کنید؛ مانند کنار بینی، زیر چشم و کنار لب.

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

با بیوتی بلندر لکه‌گذاری کنید!

کشیدن محکم بیوتی بلندر روی صورت ، کار اشتباهی است. کاری که باید کنید، لکه‌گذاری کردن است. یعنی آرام اسفنج را روی پوست گذاشته و بردارید (ضربه زدن) و همزمان ترکیب کردن. با این کار ترکیب لطیف‌تری خواهید داشت و کرم پودر شما بیشتر شبیه پوست‌تان خواهد شد. همچنین، این تکنیک با استفاده‌ی کم‌تر از محصولات، پوشش بیشتری خواهد داشت.

اگر از رژگونه استفاده می‌کنید، استفاده ازآن با یک بیوتی بلندر مرطوب با روش لکه‌گذاری، باعث می‌شود طبیعی‌تربه نظر برسد. و اگر می‌خواهید به صورت زاویه بدهید، از لبه‌ی تیز اسفنج برای کشیدن کانتور استفاده کنید و از لبه‌ی بزرگ‌تر برای از بین بردن خطوط خشن می توانید استفاده کنید.

بیوتی بلندر برای مراقبت از پوست

بیوتی بلندر فقط برای میک‌آپ استفاده نمی شود. زیبایی‌شناسان در اصل بیوتی بلند را برای استفاده از محصولات مراقبت از پوست درست کردند. قبل از استفاده از آن برای اعمال مرطوب‌کننده‌ها و سرم‌های ضدپیری، حتما آن را خیس کنید. با این روش اسفنج محصولات را به خودش جذب نمی کند و تکنیک خوبی برای پوست‌های حساس است.

کاربرد بیوتی بلندر چیست

رنگ بیوتی بلندر را هوشمندانه انتخاب کنید

رنگ‌های مختلف بیوتی بلندر برای اهداف خاصی تعبیه شده‌اند. بیوتی بلندر رنگ صورتی معروف  Original نام دارد و با تمام محصولات استفاده می‌شود. اما اگر می‌خواهید کرم پودر ‌های تیره یا برنزه‌کننده‌ها را استفاده کنید، بهتر است از بیوتی بلندر رنگ مشکی که نام آن Pro است استفاده کنید. اسفنج سفید یا Pure به طور خاص برای اعمال محصولات مراقبت از پوست طراحی شده است.

 

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

بیوتی بلندر خود را بشوِئید و تمیز نگه دارید

بعد هر بار استفاده از بیوتی بلندر، آن را با مقداری شامپو بچه و آب یا شوینده‌ی مخصوص بیوتی بلندر بشوئید. آب گرم برای کشتن میکروب‌ها و باکتری‌ها خوب است. و حتما بعد از شستن خشک کنید. قرار دادن اسفنج در محیط تاریک و مرطوب باعث می‌شود باکتری و کپک در اسفنج رشد کند.

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

بیوتی بلندر را با محلول‌های قوی استفاده نکنید

 

از استفاده‌ی آن با محلول‌های قوی که الکل، استون یا مواد شیمیایی سمی دیگری دارند بپرهیزید.

 

 

بیوتی بلندر خشک نجات بخش اشتباهات شما

اگر هنگام میک‌آپ اشتباهی مرتکب شدید، بیوتی بلندر می‌تواند به شما کمک کند. اگر مقدار زیادی روی گونه‌ی خود رژگونه زده‌اید، از یک بیوتی‌ بلندر خشک برای ملایم کردن آن استفاده کنید. همچنین اگر سایه‌ی شما ریخته است، آن را با یک بیوتی بلندر می توانید تمیز کنید.

بیوتی بلندر قدیمی خود را می توانید دوباره استفاده کنید

کاربرد بیوتی بلندر چیست؟

در صورت تمیز نگه بودن بیوتی بلندر، توصیه می‌شود که آن را هر سه ماه یک بار تعویض کنید.

 

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *