۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ
4 براش میکاپ برای فاندیشن و کانتورینگ

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ : در این مقاله از هفت رژ  براش های میکاپ که می توانید به وسیله آن ها فاندیشن و کانتورینگ را به خوبی انجام دهید گرداروری شده است.

اگر می خواهید یک میکاپ عالی داشته باشید، تنها مواد آرایشی روی صورت کافی نیست،  باید به ابزارهایی که برای میکاپ و آرایش استفاده می کنید هم توجه کنید. پس بهترین براش ها و ابزارهای میکاپ  را خریداری کنید زیرا  برای داشتن یک میکاپ عالی، ضروری است.

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

اگر می خواهید میکاپ خوبی داشته باشید، براش ها هستن که نقش مهمی دارند و چهار براشی که در این مقاله معرفی می کنیم به شما کمک می کنند تا بهترین میکاپ شود. تنوع براش های آرایشی زیاد است، همچنین این براش ها بسیار کاربردی و چند منظوره می باشند، در این مقاله با براش هایی که برای میکاپ ضروری هستن و مانند یک حرفه ای از آن ها استفاده کنید، آشنا می شوید.

۱٫براش کرم پودر

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

بهترین براش های میکاپ

براش های فاندیشن یا کرم پودر به صورتی طراحی شده اند که محصولات آرایشی مایع و یا کرمی را می توانند به طور یکسان روی پوست صورت پخش می کنند. سری آن ها گرد و پفی و تقریبا مسطح یا گنبدی شکل می باشد و یا می تواند مانند قلم موی نقاشی، تخت باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا یک پایه هموار و مسطح برای میکاپ ایجاد کنید و روی آن می توانید به صورت عمق دهید و یا آن را هایلایت کنید.

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

ابتدا پوست خود را از قبل با مرطوب کننده آماده می کنید و سپس از فاندیشن استفاده کنید و به این ترتیب کرم پودر به آسانی روی پوست پخش شده و چهره طبیعی ترمی شود.

میکاپ آرتیست ها بیشتر براش های کرم پودر مسطح و متراکم است، زیرا موهای محکم آن ها در استفاده از محصولات مایع یا کرمی کنترل بیشتری می دهند ومی توانید هم صورت با کاور لایت و ملایم و هم چهره ای با کاور بالا و سنگین داشته باشید.

۲٫براش کانتور

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

بدون براش کانتور نمی توان میکاپ خوبی انجام داد. این براش یکی از لوازم میکاپ آرتیست ها می باشد، زیرا بسیار کاربردی است. می توانید با کمک آن رژگونه هم  بزنید و همچنین پایه ثابت در پروسه کانتورینگ صورت است. سری براش کانتور زاویه دار است و متناسب با شکل گونه ها نیز می باشد. می توانید برانزر خود را درست در جایی که نیاز است روی صورت خود بزنید و به چهره تراشیده شده ای دست پیدا کنید.

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

معمولا از براش های بزرگ کانتور با سری زاویه دار و شیبدار استفاده می شود که دست میکاپ آرتیست ها را برای ایجاد یک کانتور بی نقص صورت باز می گذارند.

براش بادبزنی

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

بهترین براش های میکاپ

همراه همیشگی کانتور استفاده از هایلایتر در نقاط برجسته صورت از بالای گونه ها، جمله تیغه بینی و در راستای استخوان ابرو و خیلی از بخش های دیگر است. براش بادبزنی روی پوست بسیار نرم و لطیف است و به راحتی هایلایتر را روی استخوان گونه ها، استخوان ابرو و تیغه بینی جاساز می کند. این نوع براش برای ایجاد یک چهره درخشان بسیار عالی است ، بدون این که چهره شما غرق در آرایش و هایلاترباشد. سری مسطح و باریک آن باعث می شود به راحتی محصول خود را در ناحیه مورد نظر پخش کنید.

برای جایگزینی براش بادبزنی، بعضی از میکاپ آرتیست ها از براش های گرد مخروطی برای هایلایت کردن صورت مشتری خود استفاده می کنند همچنین برای استفاده از محصولات کانتور نیز به کار می برند. شکل و جنس الیاف این براش ها برای استفاده از پودر فیکس، برانزر، کانتور، رژگونه و هایلایتر بسیارعالی می باشد. حتی بعضی از آرایشگرها بدون تمیز کردن این براش ها، از آن ها برای صورت نیز استفاده می کنند زیرا به این ترتیب پیگمنت های محصولات مختلف روی صورت می تواند به خوبی محو و یکنواخت شود.

۴٫براش پودر

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

۴ براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

یکی از مهم ترین براش ها در زمینه میکاپ می باشد. زمانی که از پودر فیکس استفاده نمی کنید، تفاوت آن را در مدت زمان ماندگاری میکاپ در طول روز مشاهده می کنید  همچنین متوجه خواهید شد که پیشانیتان در وسط روز شروع به برق زدن می کند. ی براش پودر کوچک تر معمولا برای رژگونه استفاده می شود و برای استفاده در نقاط T صورت نیز بسیارعالی است، هنگامی که نیاز به استفاده از پودر بیشتری دارید. براش پودر بزرگ می تواند فاندیشن شما را به خوبی فیکس کند. برای فیکس کردن میکاپ خود، براش پودر پفی و مویی را در پودر شفاف لوز آغشته کنید و سپس زیر چشم ها، اطراف پیشانی و یا جاهایی که برق می زند و چرب می شود، بزنید.

4 براش میکاپ فاندیشن و کانتورینگ

4.7/5 - (4 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *