معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی
معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

معرفی 10 برند از بهترین کرم پودر آرایشی | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی: امروز قصد داریم بهترین کرم پودرها را معرفی کنیم. پس تا انتها با ما در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و زیبایی همراه باشید

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

کرم پودر بورژ‌وآ (bourjois )  سری Air Mat

شرکت فرانسوی بورژوآ(Bourjois) برند معروف اروپایی است که کار خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرد و اولین محصولی را که به بازار توزیع کرد  پودر برنج بود که برای نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر مردم را به خود جلب کرد در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است.

کرم پودر ایر مات محصولی ویژه از برند بورژوآ است که جهت ایجاد پوششی عالی، مات وماندگار برروی پوست ایجاد شده است. دارد تنوع رنگ خوبی دارد. این کرم پودر برای پوست‌های چرب مناسب وتا ۲۴  ساعت ماندگاری دارد.

داشتن SPF از ویژگی‌های عالی این محصول است که می‌تواند از پوست شما محافظت کند و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat به دلیل ایجاد ظاهرمات و تقریبا خشک روی پوست چرب توصیه می‌شود.کرم پودر بورژا برای پوست‌ خشک مناسب نمی باشد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

 

کرم پودر صورت و بدن مک (MAC Face and Body)

Mac از برند معروف است، محصول کشور کانادا است و دارای کیفیت بسیار بالایی در زمینه محصولات آرایشی می‌باشد.

یکی دیگر از کرم پودر های جادویی خانواده مک می باشد که انتخاب آرایشگرها و گریمورها است. بافت مایع و بسیار سبک این کرم پودر به راحتی جذب پوست شده و تمامی عیوب و نواقص سطح پوست را به طور کامل پوشش می دهد. ماندگاری زیاد و جلوه طبیعی دارد به همین دلیل شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.این کرم پودرضد‌ آب است , ماندگاری ۸ ساعت را دارد و به ‌صورت مایع است. این کرم پودر مناسب پوست‌ حساس و مرطوب است و لکه‌های پوستی را به‌خوبی محو می‌کند.

کرم ‌پودر مک به علت رقیق بودن به‌ راحتی قسمت‌های مختلف بدن مانند گردن، سینه، رفع تیرگی زانو و دیگر موارد استفاده می گردد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

 

کرم پودر ۲۴ ساعت مات اینفالیبل لورال پاریس (L’Oreal Paris Infallible 24hr)

لورال از برند قدیمی و عالی در صنعت محصولات آرایشی است، که در این صنعت از محبوبیت خوبی برخوردار است و در سرار جهان معروف است .این برند محصول کشور فرانسه بوده و تولید محصولات آن بر پایه تحقیقات علمی محصولات آرایشی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌ شیمیایی بر روی محصولات است.

این کرم پودر از فرمولاسیون خوبی برخوردار است و از مرطوب کننده استفاده کرده است و آبرسانی در این کرم پودر ۲۴ ساعت به طور ثابت روی پوست باقی می ماند و به علت رطوبت رسانی مداوم ، شادابی پوست را نیز حفظ خواهد کرد واین کرم پودر وفاقد چربی است و به هیچ وجه باعث خشکی پوست نمی شود این نکته ای بسیار خوبی است و مناسب محیط های کاری است.

در این کرم ‌پودر از فناوری اکسیژن مخصوص شرکت لورال استفاده ‌شد تا کمک می‌کند  ساختار مایع آن بافت سبکی داشته باشد. این محصول برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است و پوشش دهی خوبی برخوردار است. کرم پور لورال پاریس بافت نرمی دارد و به‌ راحتی روی پوست پخش می‌شود و مانع از براق شدن پوست می‌شود. این کرم مایع و ضدآب است و در برابر تعریق مقاومت قابل قبولی دارد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

 

کرم پودر میبلین

کرم پودر میبلین از بهترین برند های کرم پودر می باشد و به همین دلیل این کرم پودر ۲۴ ساعت مقاوم است و پوشانندگی بالایی دارد این کرم پودر برای استفاده روزانه مناسب است پس اگر فعالیت زیادی دارید می توانید از این محصول استفاده کنید. این کرم پودر برای ۲۴ ساعت پوست را تازه و شاداب نگه می دارد. این کرم پودر دارای بافتی بسیار سبک و فاقد چربی است ، بنابراین باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شود.

کرم پودر میبلین SuperStay بافتی کرمی و مایع دارد که به آسانی می تواند جذب پوستان شود و بعد از خشک شدن ، ظاهری مات مانند به پوست می دهد ولی بعد از چندین ساعت با چربی پوست مخلوط شده و ظاهری براق به پوست می دهد.  فاقد مواد عطری است. این کرم پودر پوشش بالایی داشته و به خوبی تمام عیب های صورت را می پوشاند. برای پوستهای معمولی تا چرب مناسب است و اگر پوستی خیلی خشک یا خیلی چرب دارید این محصول مناسب نخواهد بود.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

کرم پودر ریمل

کرم پودر ریمل  نکته خوبی که دارد چند کاربرد دارد  ضد آفتاب ، مرطوب‌کننده ، شاداب کننده و محافظت‌کننده پوست است که به‌خوبی جذب پوست می شود و پوشش بالایی  روی پوست به وجود می‌آورد ودارای بافتی سبک، شفاف کننده و مات کننده می باشد.

شرکت ریمل لندن در زمینه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی جزو تولید‌کنندگان معروف است ،به این علت که کیفیت مواد محصولات خود را در الویت قرار می دهد. بهتر است در هوای گرم از کرم پودرهای مایع استفاده نکنید و در هوای سرد کرم پودرهای غلیظ‌  استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید بهتر است از محصولی استفاده کنید که فاقد چربی باشد به این علت که این نکته را در نظر نگیرید باعث افزایش جوش‌های زیر پوستی می شوید! و اگر پوست شما خشک است استفاده از کرم ‌پودرهای چرب سازگاری بهتری با پوست شما خواهد داشت.

کرم پودر شرکت ریمل لندن برای پوست‌های چرب بسیار مناسب بوده و از چرب شدن پوست می تواند جلوگیری ‌کند. این کرم پودر مات تا ۱۲ ساعت ماندگاری دارد و چربی پوست را کنترل می کند و از براق شدن آن جلوگیری میکند. کرم‌پودر مات ریمل لندن از نوع مایع و دارای رنگ بندی متنوع است و با بافت بسیار نرم وسبکی که دارد و می تواند عیب های پوست ماندد جوش ، لک و .. .را بپوشاند. این کرم پودر با داشتن ماندگاری بالا ، کنترل چربی ، مانع براق شدن پوست و عدم سنگینی این کرم پودر را ایده‌آل کرده است همچنین رطوبت رسان و جمع کننده سطحی منافذ می باشد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

کرم پودر این لی

لابراتور گیاهی (طبیعت زنده) از سال ۱۳۷۶ به تولید محصولات آرایشی‌بهداشتی می پردازد و محصولات آرایشی را با برند این ‌لی وارد بازار شد و با محصولات با کیفیت در سطح جهان رقابت می‌کند. ترکیب سبک دارد و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این لِی سبب شده تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد در جهان شناخته شود.

موقعی شما این کرم پودر را روی پوست استفاده می کنید ، متوجه بافت سبک آن می شوید. روی پوست جلوه طبیعی دارد و در طولانی مدت از براق شدن صورت جلوگیری می کند. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر باعث می‌شود  تا پوست شما در تمام طول روز مات و طبیعی بماند .مقاوم بودن در برابر گرما ، تعریق و رطوبت از دیگر مزیت های کرم پودر این لی است. کرم پودر این لی برای پوست های چرب و مختلط پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

 

کرم پودر الارو

می توان گفت از بهترین برند های کرم پودراست. ماده موجود در این کرم پودرها قابلیت نفوذ در لایه هاى پوست را دارند و مواد ضدچروک به خوبى وارد پوست می شود. این ماده هیچگونه اثر منفى بر پوست و تغییر رنگ پوست در بلند مدت ندارد و اثرات مثبتى روى سلامت و زیبایى پوست دارد.

کرم پودر شرکت الارو علاوه بر پوشانندگی مناسب و بافت سبک، از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می کند .این کرم پودر بافتی بسیار نرم و ابریشم مانند ایجاد کرده و با پوشانندگی بسیار خوب خود تمام لک‌ها و نواقص چهره شما را پوشش می‌دهد و در مدت زمان استفاده از آن چهره شما را مات و طبیعی نشان می‌دهد.
علاوه بر این باعث کاهش خطوط سطحی پوست و همچنین خاصیت ضد پیری از پیری پوست پیشگیری می کند، و دیگری تنظیم کننده ترشح سبوم پوست . این کرم پودر مناسب انواع پوست ها حتی پوست های چرب وآکنه ای است. مناسب برای استفاده روزانه.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

کرم پودرهای دبورا

برند دبورا بیش از ۵۰ سال قدمت دارد،این کرم پودرتولید کشور ایتالیا است. این برند به این علت که محصولاتش با خلاقیت و نوآوری تولید می شود دارای محبوبیت زیادی بوده و جایگاه خوبی در بازار آرایشی اروپا بدست آورده است.

کرم پودری با بافت ابریشم مانند برای ایجاد رنگی خالص و خاص، مخمل گونه است. این محصول با ماندگاری بسیار بالا، جلوه ای زیبا، مات و جذاب به پوست شما می دهد. مناسب برای هر نوع پوستی است .کرم‌ پودرهای دبورا معمولا در حجم ۱۵ میلی‌لیتری عرضه می‌شوند و دارای پوشش دهی فوق‌العاده، مات‌کننده عالی و آبرسان هستند و برای پوست‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌باشند.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

 

کرم پودر شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)  میکاپ مطرح و موفق ایتانیایی است که در زمینه  آرایشی سالها تجربه دارد، این کمپانی لوازم آرایش کار خود را در لندن آغاز کرده است. شارلوت یکی از معروف ترین آرایشگران مجله ی ووگ است که با سالها فعالیت در این زمینه ، تجربه ی همکاری با بزرگ ترین و مشهور ترین ستارگان هالیوود را دارد.
محصولات این کمپانی به ویژه فاندیشن ها و کرم پودر شارلوت تیلبری با فرمولاسیون منحصر به فرد خود در مراسم و همایش جهانی دیده تر شد.

این کرم پودر بسیار محبوب شده است. پوشش خوبی دارد و روی پوست سبک است. نواقص پوست را پنهان می کند و در تمام روز پوستی نرم و صاف خواهید داشت. مناسب پوست های مختلط است و همزمان نقاط خشک و چرب را پوشش دهی می دهد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

 

کرم پودر نارس بادوام نچرال رادیانت

کرم پودر نارس بادوام نچرال این کرم طبیعی است. با اینکه بسیاری از کرم‌پودرها روی پوست منجر به لکه‌های پودری در اطراف گونه‌ها و چانه‌های شما می‌شوند، اما این محصول هیچ تغییری روی پوست ایجاد نمی کند. بسیار مقاوم در برابر محو شدن ، رطوبت و تعریق است و ۱۶ ساعت چهره ای بسیار طبیعی را به ارمغان می آورد. در کرم پودرNars  عصاره میوه های تمشک، هندوانه و سیب می باشد به همین علت باعث بهبود پوست صورت می شود. همچنین کرم پودر Nars  تمام خطوط و عیوب پوست صورت را می پوشاند. پوشش دهی کرم پودر نارس بسیار بالاست، با اینحال جلوه‌ای بسیار زیبا به پوست می‌دهد.  این کرم پودرقابلیت اکسیژن رسانی به پوست را دارد و به راحتی از روی پوست محو نمی‌شود. کرم پودر Nars رنگ بندی بسیار متنوعی دارد و در ۳۴رنگ تولید شده است و شما با هر رنگ پوستی که داشته باشید، می توانید رنگ مطابق با چهره خود را بیابید. این محصول فاقد چربی، پارابن و الکل است. بعلاوه باعث خشکی پوست نشده و ضد جوش می باشد. کرم پودر نارس هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند. این محصول ضد آب بوده و در برابر عرق و رطوبت مقاوم بوده و جای هیچگونه نگرانی ندارد.

 

معرفی 10برندکرم پودر آرایشی

بیشتر بخوانید:

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *