ترند های آرایشی زمستان ۲۰۲۰

ترند های آرایشی زمستان 2020 | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترند های آرایشی زمستان ۲۰۲۰ ترندهای آرایشی روز در حال تغییر تحول می باشند و بخش اعظمی از اشخاص نیز دوست دارند، آرایش و پیرایش و میکاپ روزمره خویش را با این ترندها پیش ببرند. معمولاً در هر سال مدل و نوع آرایش و پیرایش با دقت به معیارهای مختلفی در دنیای مد انتخاب میشود. ترند درواقع در معنای گرایش و یار شدن با مدل و سبک‌هایی میباشد که از سوی مراجع مد اعلام میگردد و در میان اشخاص علاقه مند به مد ترویج پیدا می‌نماید. دراین نوشته ی علمی میتوانید با ترندهای سبک پیرایش در فصل‌زمستان ۲۰۲۱ آشنا شوید پس با ما همراه باشید در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و زیبایی

پیرایش تک رنگ

یکی‌از اولین ترندهای آرایش و پیرایش فصل زمستان ۲۰۲۱ به فعالیت بردن یک رنگ خاص برای پیرایش میباشد. دراین نوع آرایش و پیرایش رنگ به عمل رفته برای سایه دیده، رژ سیرتکامل و لب‌ها حدوداً یک صورت میباشد. برای اینکه ریسک کمتری در‌این آرایش و پیرایش متحمل گردید، میتوانید از یکسری طیف صورتی معدود رنگ برای آرایش و پیرایش سیرتکامل، ‌لب و دیده‌هایتان به کارگیری فرمایید و با این شیوه یک پیرایش خاص و جالب برای خویش رقم بزنید.

ترند های آرایشی زمستان ۲۰۲۰آرایش تک رنگ

به کار گیری از نگین روی چشم

در صورتیکه از آرایش و پیرایش عادی دیده‌هایتان خسته‌ گردیده‌اید، همین سال میتوانید تنوع جذابی به آرایشتان اضافه نمایید. میتوانید در کناره دیده‌ها از یک نگین ریز به کارگیری فرمایید و یا این که با چسباندن نگین به کنار سیرتکامل و ذیل ابرو جذابیتی ویژه به صورتتان ببخشید. استعمال از نگین روی شکل، همین سال بیشتر از مدام مد میباشد. شاید در نگاه اولیه به لحاظ رسد به عمل بردن این ترند، چندان کاربردی وجود ندارد. ولی شما می توانید با افزودن یکسری نگین معمولی در کنار ابرو یا این که پایین چشم هایتان یک پیرایش خاص و اختصاصی را تجربه فرمائید.

خط دیده‌ و سایه تیره و برجسته

استعمال از خط دیده به طور برجسته یکی ترندهای سبک پیرایش در فصل زمستان ۲۰۲۱ میباشد. در کنار این خط دیده برجسته و مشکی می‌توان از سایه دودی نیز استفاده کرد و یک پیرایش جالب مشکی را روی دیده‌ها پیاده کرد.خط دیده‌های گربه‌ای از ترندهای آرایش و پیرایش فصل‌زمستان ۲۰۲۱ است یکی از دیگر از ترندهای آرایش و پیرایش فصل‌زمستان ۲۰۲۱ خط دیده‌های دنباله‌دار و گربه‌ای میباشد که دیده‌های شما‌را در راءس دقت قرار میدهد. عمر این نوع پیرایش به بازه مصر باستان و افسانه کلئوپاترا می رسد. جذاب میباشد بدانید در آن مقطع اعتقاد و باور بر این بود که استعمال از این سبک خط دیده از اشخاص در قبال دیده بد مراقبت می‌نماید.

ترند های آرایشی زمستان ۲۰۲۰

پیرایش فارغ از کرم پودر

یکی مهمترین ترندهای آرایش و پیرایش فصل‌زمستان ۲۰۲۱ پوست طبیعی و عدم استعمال از کرم پودر میباشد. این مسئله برای کسانی که به تندرستی پوست خویش اهمیت متعددی می دهند، بسیار جالب میباشد. از فصل‌زمستان ۲۰۲۱ دیگر ما یحتاج وجود ندارد هر روز از کرم پودر استعمال فرمایید، چون پوست طبیعی یک کدام از ترندهای اساسی سال به حساب میآید.
اکستنشن مژه از ترندهای آرایش و پیرایش فصل زمستان ۲۰۲۱
داشتن مژه‌هایی بلند که طبیعی به لحاظ می‌رسند، یکی از دیگر از ترندهای آرایش و پیرایش فصل‌زمستان ۲۰۲۱ میباشد. پوستی طبیعی و فارغ از کرم پودر در کنار مژه‌هایی بلند، ظاهری دوست داشتنی و در عین هم اکنون جالب به طور می بخشد.

ترند های آرایشی زمستان ۲۰۲۰

آرایش و پیرایش به مدل زنان پاریس

خانم‌های اهل پاریس یکی‌از دنبال کنندگان مهم دنیای مد می باشند و به آرایشی یا این که دیده‌های پر‌نور گربه‌ای و رژ لب قرمز‌رنگ پر اسم و رسم میباشند. دراین آرایش و پیرایش تمرکز بیشتر روی دیده‌ها و لب‌ها میباشد و کمتر به زیرسازی شکل و آرایش و پیرایش سیرتکامل‌ها پرداخته می‌گردد. صرفا کافی میباشد یک رژ لب قرمز‌رنگ بزنید و از یک ریمل ابرو و ریمل برای مژه‌ها به کار گیری فرمائید. پس حتی در صورتی‌که عشق و علاقه‌ای به تعقیب کردن ترندهای سبک آرایش و پیرایش در سال ۲۰۲۱ ندارید، بهتر میباشد یک رژ لب قرمز رنگ در کیف آرایشتان داشته باشید و مشاهده کنید فقط به کار گیری از همین یک رژ چقدر روی ظواهر شما تأثیر میگذارد.

 

لب‌های تیره و چشمانی با پیرایش اسموکی

به کار گیری از رژ لب‌های تیره و قرمز‌رنگ با پیرایش دیده اسموکی، یکی از دیگر از ترندهای پیرایش فصل‌زمستان ۲۰۲۱ میباشد. برای پیاده کردن این پیرایش جسورانه می توانید دیده‌هایتان را با سایه مشکی پیرایش نمائید و با یک رژ لب قرمز رنگ جگری ظاهری جالب به طور خویش ببخشید.

شکاف در ابرو

شاید تا به اکنون این عمل فقط مختص به دسته خاصی از نوجوان ها و شخصیت‌های خاص بود، ولی برای سال ۲۰۲۱ تولید سوراخ در ابرو یکی ترندهای سال محسوب میشود و احتمالاً اشخاص متعددی از این مد غافلگیر کننده پیروی می‌نمایند. یکی‌از دیدنی‌ترین نکاتی که درخصوص این ترند وجود دارد این میباشد که هم خانم‌ها و هم آقایان از آن پیروی خواهند کرد.


پوست درخشان

به کار گیری از هایلایتر و درخشان کننده روی سیرتکامل‌ها و شکل یک کدام از دیگر از ترندهای سبک پیرایش در فصل زمستان ۲۰۲۱ میباشد. صورتی جالب و تر مانند که مثل یک الماس می درخشد و سیرتکامل‌ها پررنگ به حیث می رسد. در صورتی‌که می خواهید خاطر بگیرید خودتان در خانه آرایش و پیرایش منزه و طبیعی انجام بدهید

5/5 - (3 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *