راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس

راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس | هفت رژ ❤️ بزرگترین وب سایت آموزش آرایشی زیبایی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس : یکی از مهم ترین عضوهای صورت چشم است که در زیبایی تاثیر زیادی خواهد داشت و در اولین نگاه چشم افراد جلب توجه خواهد کرد. حجم و رنگ مژه تاثیر زیادی در زیبایی چشم دارند و برای اینکه این زیبایی دوچندان شود باید از ریمل های مناسب استفاده کرد. اما چه ریملی برای انجام این کار مناسب تر است؟ چگونه ریمل را حرفه ای تر بزنیم و چه نوع ریملی بخریم؟ برای مژه من چه ریملی مناسب است؟ ریمل های دیگر چه کاربرد هایی دارند؟ چگونه با ریمل زدن حرفه ای چشمان زیباتری داشته باشیم؟

بهترین نوع ریمل چیست؟

با توجه به تنوع لوازم آرایشی موجود در بازار و همچنین وجود لوازم فیک و غیر ارجینال انتخاب یک ریمل خوب کمی سخت است. خرید ریمل نیز به عنوان یکی از لوازم آرایشی مهم عضوی از این قاعده است. ریمل مناسب برای هر مژه هر شخص متفاوت است در ادامه انواع ریمل براساس نوع برس دسته بندی خواهد شد با ما همراه باشید در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایش و زیبایی

ریمل با برس ضخیم :

ریمل های با برس ضخیم برای پرپشت کردن یا ضخیم کردن مژه ها یا همان حجم دهندگی است. که بیشتر موارد در این نوع از انواع ریمل ها از مویچه های ضخیم استفاده شده است تا مایع بیشتری از ریمل جذب مژه ها شود. این نوع از ریمل ها مناسب مژه های بلند و یا مژه های کم پشت است.

راهنمای انتخاب ریمل خوب

ریمل با برس نازک :

این نوع ریمل برای چشم هایی است که مژه های آن کوتاه و صاف بوده و توصیه می شود از ریمل های با برس نازک برای این گونه چشم ها استفاده شود. با این نوع برس ها تک تک مژه های کوچک نیز از مایع ریمل پوشانده خواهد شد و فرم میگیرند. این نوع ریمل در حجم دادن و بلند کردن مژه تاثیری ندارد.

ریمل برس مخروطی :

ریمل هایی که دارای برس مخروطی هستند چشم ها را حالت گربه ای آرایش میکنند. مویچه های نازکی که در بالای آن قرار داشته مژه های داخلی را پوشش داده و مویچه های بلند آن نیز مژه های بلند خارجی را تحت تاثیر قرار می دهند.

راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس

ریمل برس منحنی :

خرید ریمل برس منحنی مناسب خانم هایی است که که مژه های کوتاه و صاف دارند و یا مژه های که بلند و بدون حالت هستند. این نوع از مژه ها به فر کردن مژه ها کمک زیادی میکنند.

راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس

ریمل برس S مانند:

این نوع ریمل ها یکی دیگر از انواع ریمل بوده که بسیار کاربردی هسند و معمولا برای مژه های بلند و حجیم کاربرد دارند. با خرید ریمل های S شکل تمام بخش های مژه حتی گوشه های داخلی چشم نیز تحت پوشش مایع ریمل قرار میگیرند و شما می تواند از انواع ریمل S شکل برای مژه ها بدون نگرانی از جمع شدن ریمل روی مژه ها استفاده کنید.

ریمل برس S مانند

 

 

ریمل با برس توپی:

ریمل هایی که دارای برس توپی مانند هستند برای ریمل زدن نقطعه ای بوده و معمولا آرایش گران حرفه ای از آن استفاده میکنند.

راهنمای انتخاب ریمل خوب + عکس

ریمل برس ساعت شنی:

ریلم برس ساعت شنی مناسب فرم دهی و حجم دادن به مژه های گوشه چشم بیرون است و اگر مژه گوشه بیرونی چشم خوب پوشش داده شود چشم ها گیرا تر دیده خواهند شد.

 

ریمل برس حبابی:

بهترین نوع حجم دهندگی و فرم دهی مربوط به این نوع از ریمل ها خواهد بود. اگر قصد دارید مژه های شما حجیم تر به نظر آید و همچنین حالت دار شود بهترین نوع ریمل، خرید ریمل برس حبابی خواهد بود.

در نهایت برای اینکه تاثیر بیشتری روی ریمل ایجاد شود توصیه میکنیم از پرایمر ریمل استفاده کنید. پرایمر با وزن سبک حتما استفاده کنید و جزو خرید لوازم آرایشی شما باشد تا مژه های جذاب تر و پرتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

روش مناسب برای ریمل زدن 👁👧

3.5/5 - (2 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *