بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بزرگترین وب سایت آموزش آرایشی زیبایی | بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

 

ریمل زدن در آرایش صورت و زیبایی صورت نقش مهمی دارد. در مطالب پیشین در ارتباط با اینکه چگونه ریمل بزنیم مطالبی کاربردی منتشر کردیم. این بار میخواهیم بگوییم یک ریمل خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد. بهترین ریمل کدام است؟

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ ریمل ها در گونه ها رنگ، شکل و مدل یکتا از محبوب ترین لوازم های آرایش  خانم ها در سراسر دنیا هستند. قصد و کارکرد اصلی ریمل ایجاد چشم های خوش حالت و گیرا است. به همین علت کل کمپانی های فرآوری کننده محصولات آرایشی  چندین مدل ریمل با کاربردهای گوناگون و برای انواع سلیقه ها فرآوری می کنند.

به اندازه همه بانوهایی که در سراسر عالم از ریمل استفاده میکنند تعریف بهترین ریمل وجود دارد.  برای خانمی با مژه های کوتاه بهترین ریمل، مدلی است که مژه هایش را بلند و کشیده کند ؛ یا مثلا  کسی که مژه های بلند اما بی حالتی دارد با خرید و استفاده ریمل فرم دهنده و فر کننده بهترین ریمل را تهیه کرده است .حتما شما هم در سال های مختلف و برای مناسبت های متفاوت  چندین مدل ریمل خریداری کرده اید اما یکی از آنها تبدیل به ریمل محبوبتان شده و کل جا به عنوان بهترین ریمل به بقیه دوستانتان هم نشان داده اید .

 

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

 

  • فرم مژه

اولین قدم در جاسازی بهترین ریمل این است که از مدل مژه هایتان شناخت نسبی داشته باشید. سپس سراغ مدل ریملی بروید که بیشترین تاثیر را روی مژه های شما بگذارد.

  • فرمولاسیون ریمل

ریمل خوب، فرمولاسیونی دارد که نه خیلی غلیظ و چسبنده باشد نه شل باشد. ریمل خوب باید قوام داشته باشد و زود خشک نشود. ریمل خوب باید فرمولاسیونی داشته باشد که روی مژه گلوله گلوله نشود و هر مژه را بصورت یکنواخت آغشته کند.

  • برس ریمل

برس یا همان فرچه ریمل تاثیر خیلی زیادی درآرایش چشم دارد. به جرات می توان گفت تاثیر گذارترین آیتم در انتخاب یک ریمل خوب برس آن است. تفاوت مدلهای مختلف ریمل نیز در نوع فرچه (برس) آن است.

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

 

انواع برس ریمل درانتخاب بهترین ریمل

 

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

 

انواع گوناگون برس های ریمل درمدل های سیلیکونی، مویی، ابریشم مصنوعی و یا پلاستیکی دربازار ابزارهای آرایشی وجود دارند و همین برس ها هستند که وظیفه هر کدام از ریمل ها را در قبال مژه های شما مشخص می کنند؛ این چند مدل پر استعمال برای برس های ریمل را ببینید :

  • پیچ دار

حجیم کننده و افزایش دهنده طول مژه

  • مخروطی

همه مژه ها از کوچک تا بزرگ با این برس پوشش داده می شود

  • باریک

متداول ترین نوعی است که برای گونه های مژه استفاده می شود

  • صاف

 

بلند کردن طول مژه ها . برای پلک زیر و مژه های کوتاه استفاده زیادی دارد

از این به پس و با شناخت انواع برس های ریمل می توانید با دقت بهترین ریمل را خریداری کنید.

ریمل ها ، درهررنگ و مدلی که باشند یک هدف مشخص دارند وآن هم تکمیل آرایش به بهترین شکل است؛ همه خانم ها می دانند آرایش چشم ها با انتخاب ریمل مناسب آخرین مرحله از یک آرایش حرفه ای است و به راستی حاصل کار، معرف بهترین ریمل هر برند برای افراد با فرم و مدل مژه های متنوع  است. به همین علت  قطعی ترین پاسخ درباره بهترین ریمل، ریملی است که چشم ها را گیرا و جذاب نشان بدهد .

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

ترفندهایی ساده برای بهترین ریمل زدن

 

بهترین ریمل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بعد از جاسازی  بهترین ریمل به انتخاب شما ( تفاوتی ندارد که ضد آب باشد یا معمولی)، بهتر است این چند ترفند ساده ولی کاربردی راهم یاد بگیرید :

  • اول فرمژه بزنید

برای اینکه نتیجه ریمل روی مژه هایتان خودش را نشان بدهد ابتدا به مژه هایتان فرم بدهید و بعد به سراغ ریمل زدن بروید. هیچگاه  پس از به کارگیری ریمل، فرمژه نزنید چون مژه هایتان حالت خوبی پیدا نمی کند.

  • شانه بزنید

ممکن است مژه هایتان به دلایل مختلف درهم شده باشد . با به کارگیری شانه های کوچکی که معمولا در انتهای مارک های مختلف مداد چشم هستی دارد مژه هایتان را شانه بزنید تا ریمل روی مژه هایتان خوب بنشیند.

  • زیگزاگ بزنید

یکی از مهم ترین ترفند های ریمل زدن ، مدلی است که برس ریمل را به فرم زیگزاگی روی مژه هایتان بکشید .

  • هر روز ریمل ضد آب نزنید

استفاده از ریمل های ضد آب برای میکاپ هرروزه  باعث می شود مژه هایتان بریزد و یا کنده شود.

  • پرایمر بزنید

اگر مژه های کوتاه دارید یا می خواهید با استفاده از ریمل مژه هایتان را پرتر نشان دهید به جای بهره‌گیری چند لایه از ریمل ، اول پرایمر ریمل بزنید و بعد در حالیکه هنوز پرایمر مرطوب است ریمل را روی آن بکشید و تفاوت نتیجه را ببنید .

  • مژه های پائین را فراموش نکنید

دراستفاده از ریمل برای مژه های زیر دقت کنید، چون می تواند فرم مژه ها را به اصطلاح پا سوسکی کند؛  نخست مواد را از روی برس ریمل پاک کنید و پس  به شکل عمودی و با فاصله ریمل بزنید .

فراموش نکنید برای تهیه بهترین ریمل باید به تاریخ تولید و برچسب های وزارت بهداشت دقت کنید .

بیشتر بخوانید:

نحوه ریمل زدن مژه ها

4.5/5 - (11 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *