پرفروش ترین برندهای رژلب مایع
پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع ✔️ هفت رژ پرفروش ترین برندهای رژلب مایع ❤️✅

زمان مطالعه این مطلب: 10 دقیقه

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع ، رژ لب یکی از پر کاربردترین و رایج ترین لوازم آ رایشی می باشد که اکثر خانوم ها در آرایش روزمره خود از آن استفاده می کنند از این رو انتخاب بهترین مارک رژ لب اهمیت بالایی پیدا می کند .وقتی درباره ی آرایش و لوازم آرایشی بحث می شود، خانم ها باید در اولویت لوازم ارایشی را انتخاب کنند که مراقب پوست خود باشند.با هفت رژ همراه باشید.

در ترکیب بسیاری از لوازم آرایشی ،برای ماندگاری زیاد این لوازم از ترکیبات شیمیایی استفاده می شود که می تواند به پوست صورت و بدن آسیب وارد کند و به دلیل اینکه مستقیم با پوست در تماس است ،جذب بدن شده و می تواند باعث مسمومیت و حساسیت پوستی شود به همین علت لازم است از مارک ها و برند هایی استفاده شود که از این ترکیبات شیمیایی مضر، استفاده نشود .

اگر به دنبال سلامت لب های خود در عین زیبایی می باشید باید رژ لبی را انتخاب کنید که با کیفیت بالا و بدون سرب باشد،داشتن دو رنگ از رژ لب با مارک های معتبر بهتر از ده ها رژ لب از مارک های متفرقه با قیمت پایین می باشد.قبل از انتخاب یک رژ لب باید به این موضوع دقت داشته باشید که لب های شما یکی از اجزا مهم صورت است که با انتخاب یک رژ لب مناسب و خوش رنگ زیبایی صورت شما را چندین برابر می کند.

فرمولاسیون رژ لب مایع چیست؟

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع
رژ لب مایع بدون موم هستند و در دو نوع مات و براق در بازار عرضه می شوند. رژلب های مایع مرطوب کننده خوبی هستند و و برای افرادی که لب های خشکی دارند مناسب می باشند. هنگام خرید رژ لب به فرمولاسیون آن توجه نمایید.

بعضی از رژ لب ها ترکیبات خوبی ندارند و باعث خشکی و ترک لب می شود.پس هنگام خرید مارکی را انتخاب کنید که در ترکیبات خود مرطوب کننده داشته باشد تا مانع ترک و خشکی لب شود و از مارک‌های معتبر باشد.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک های رژ لب جامد

مزایای استفاده از رژ لب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

 

۱-رژ لب مایع دوام زیادی دارد و گاهی تا دوازده ساعت باقی می ماند.

۲-به دندان ها نمیچسبد و در حین صحبت راحت ترید.

۳-روی لبه فنجان اثری نمی گذارد

۴-نیاز به خط لب ندارید چون که عین چسب یه لب میچسبد و مرز لب را مشخص می کند.

۵-تنوع رنگی در رژ لب های مایع.

۶-نیاز نیست مجدد از آن استفاده کنید با توجه به ماندگاری بالا

 

روش حرفه ای زدن رژ لب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع
با توجه به پیگمنت زیاد رژ لب های مایع با کشیدن یک بار بر روی لب کافی است. یک نکته‌ ی مهم این است که متخصصین برند آناستازیا بورلی هیلز می گویند، که اپلیکاتور را قبل از استفاده، اندکی در داخل تیوب تمیز کنید تا بهتر بتوانید رنگ را کنترل کنید.

لایه برداری لب

لبی که صاف، سالم و بدون پوسته باشد کلید داشتن رژ لبی زیبا و بدون نقص است.

زمان بدهید

همیشه آینه داشته باشید و با صبر تمام رژ لب را بزنید. اگر در ماشین و یا با عجله رژ لب بزنید در نهایت استایلی کاملا بهم ریخته و ژولیده خواهید داشت.

آرایش مهم

اگر قصد ندارید صورتتان را کامل ارایش کنید، حداقل از فونداسیون و رژگونه استفاده کنید و سپس رژ لب مایع را بزنید تا صورتتان ناقص و مصنوعی نمایان نباشد.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک های رژ لب جامد

بررسی انواع رژ لب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع
-رژ لب در دو نوع مختلف می باشد که شامل رژ لب مایع براق و مات که در بازار موجود می باشد.

-رژ لب مایع براق رژهایی می باشند که باعث حجم دادن به لب ها می شود و به زیبایی دیده می شوند که لب ها را خوش رنگ و با جلوه نشان می دهد. البته انتخاب رنگ رژ لب در این امر بسیار مهم می باشد.

-هنگامی که آرایش چشم ساده و کمرنگی داشته باشید می توانید از رژ لب مایع براق و رنگ تیره استفاده نمایید. اما وقتی آرایش چشم غلیظ و سنگین دارید نباید از رنگ های تیره و براق استفاده کنید.

-و نوع دوم رژ لب مایع انواع مات آن می باشد. بعد از استفاده کردن از این رژ به لب خشک شده و باعث ماتی لب می شود،و زمان ماندگاری رژ های مایع مات بر روی لب بیشتر است. اگر رژ لبی می خواهید که یک روز کامل بر روی لبانتان بماند رژ لب مایع مات بهترین گزینه می باشد.

-هر خانومی بهتر است هر دو نوع رژ لب را داشته باشد تا در موقعیت و زمان مناسب بر حسب سبک آرایشی خود از آن استفاده نماید.

-رژ لب های براق برای آرایش چشم لایت مناسب می باشد و از رژ لب مایع مات می توانید در آرایش های غلیظ خود استفاده نمایید. رعایت قوانینی در آرایش کردن می تواند چهره ی شما را زیبا تر و متناسب تر نشان دهد.

در مقاله زیر شما را با ۱۰ تا از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع آشنا خواهیم کرد.

 

رژ لب مایع گلدن رز

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

-رژ لب مایع گلدن رز دارای ویتامین های مغذی می باشد که علاوه براینکه باعث خشکی لب ها نمی شود رطوبت آن ها را نیز حفظ می کند.

-این محصول حاوی ویتامین E است که خشکی و سنگینی روی لب ایجاد نکرده و به صورت یکنواخت لب را پوشش می دهد و روی لب ها پخش نمی گردد.

-همچنین ماندگاری بالایی دارد و باعث زیبایی لب ها می شود و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند. یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع است

 

رژ لب مایع مای

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

-این رژلب که محصول کشور ایران می باشد ماندگاری بسیار بالایی دارد و بعد از مصرف، ساعت ها بر روی لب باقی می ماند بدوت آنکه پخش یا پاک شود.

-رژ لب مایع مای براقیت و درخشندگی در لب ایجاد می کند که زیبایی آن را دو چندان می کند، همچنین دارای بافتی نرم و سبک اسن که باعث خشکی لب ها نیز نمی شود و حالت چسبندگی ایجاد نمی کند.

-آرایش لب و داشتن لب‌های زیبا یکی از نکات اصلی زیبایی چهره است. رژلب آرایش شما را کامل کرده و به چهره شما شادابی بیشتری می‌بخشد.

-رژ لب مایع مای دارای طیف های رنگی متنوعی است و در حجم ۹ میلی‌لیتر عرضه شده‌است. این محصول دارای تن رنگ صدفی بوده و براقیت و درخشش بی‌نظیر دارد. این محصول دارای بافتی نرم و سبک بوده و از ماندگاری طولانی برخوردار است.

ویژگی های این محصول:

-براقیت و درخشش بی‌نظیر
-بافتی نرم و سبک
-ماندگاری طولانی

رژ لب مایع کالیستا

 

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع
آرایش لب ها زیبایی خاصی را برای شما به همراه دارد. رژ لب مایع کالیستا دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که بادوام است و ساعت های طولانی بر روی لب ها باقی می ماند، که پس از استفاده روی لب ها بافتی مخملی و کرمی دارد و به آسانی روی لب ها پخش می شود.یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع است

این محصول بادوام تنوع زیادی دارد و شاما ۱۲ رنگ گوناگون می باشد که زیبایی و شادابی را به صورت شما هدیه می دهد.

ویژگی های این محصول:

-دارای ساختار مایع مات
-پوشش دهی کامل و یکنواخت
-ماندگاری بالا برای تمام روز
-پخش آسان بر روی لب ها
-دارای دوازده رنگ زیبا، متنوع و کاربردی
-رایحه دلپذیر

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب مایع اوتی

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

یکی از ویژگی های رژ لب خوب این است که چسبندگی در لب ها ایجاد نکند و بادوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. رژ لب مایع اوتی از ترکیبات و عناصر مغذی تشکیل شده است که هیچ آسیبی به لب وارد نمی کندو جذابیت زیادی به لب ها می دهد. این رژ لب دارای رنگ های مختلفی می باشد که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند.

به دلیل خاصی رژ لب مایع اوتی مدل ریچ کالر با طیف رنگی گسترده و فورمولاسیون منحصر به فرد جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات آرایش لب قرار گرفته که با عملکردی ویژه و ترکیبات بی نظیر به راحتی روی لب پخش می شود و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به چهره ی شما می بخشد.

این رژ لب به دلیل رطوبت عمیقی که به لب می بخشد از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کرده همچنین به دلیل استفاده از عناصر خاص به هیچ عنوان سبب چسبندگی و یا چروک شدن لب ها نشده و نرمی لطافت قابل توجه ای روی لب ایجاد می کند.

این محصول حرفه ای به دلیل ماندگاری بالا برای استفاده روزانه و مهمانی ها مناسب می باشد و شما بدون نیاز به تمدید دوباره آن می توانید از آرایش خود تا ساعات طولانی لذت ببرید.

ویژگی ها ی این محصول

-حجم دهنده لطافت بخش ، براق کننده ، بدون احساس چسبندگی
-دارای رنگ های متنوع و ماندگار
-جلوگیری از پوسته ریزی و چروک شدن لب
-دارای فرمولاسیون گیاهی با کیفیت عالی و ماندگاری طولانی مدتر

رژ لب مایع لورآل

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

رژ لب مایع لورآل بافتی بسیار سبک و نرم دارد و در انواع رنگ ها و جود دارد که جذابیت زیادی بر لب ها دارد، که نمایی مات و خیره کننده ایجاد می کند.

رژ لب مایع مات لیپ پینت لورآل دارای رنگ دانه های غنی بوده که پوششی کامل و مات بر روی لب های شما ایجاد می نمایند. این رژ دارای قلم بسیار ظریف می باشد که به راحتی اطراف خط لب را پوشش داده و از پخش بیش از حد رژ جلوگیری می نماید.

ویژگی های این محصول:

-دارای بافت کرمی و نرم
-پوشش کامل لب
-دارای دوام هشت ساعته

رژ لب مایع شون

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

رژ لب مايع شون،جلوه زیبایی به لب های شما می دهد.ترکیبات روغن هسته آلبالو و رایحه های دلنشین آن، باعث می شود لب های زیبا با طراوت داشته باشید.
رژ لب مایع شون به دلیل بافت سبکی که دارد حس سنگینی بر روی لب هایتان ایجاد نمی کند و درطول مدت استفاده حس تازگی و شادابی به لب های شما می دهد. رژ لب مایع شون پوشش رنگی خوبی روی لب ها ایجاد می کند.
رژ لب مایع شون با خاصیت رطوبت رسانی که دارد لب ها را مرطوب نگه می دارد وسبب لطافت می شود. رژ لب مایع شون فرمولاسیونی بر پایه ترکیبات گیاهی دارد و فاقد ترکیبات شیمیایی می باشد.

 

رژ لب مایع میبلین

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

رژ لب مایع میبلین،مات می باشد و تمام قسمت لب ها را می پوشاند و زیبایی خاصی به آن می دهد.به خصوص اگر از رژلب جامد بر روی لب های خود استفاده کنید، رژلب مایع میبلین باعث میشود با ایجاد پوشش مات جلوه زیبایی به آرایش شما دهد.

ماندگاری طولانی رژ لب های میبلین از نکات مورد توجه برای خانم هاست تا مجبور نباشند رژ لب خود را تمدید کنند.دارای فرمولاسیون با پوششی بسیار قوی و ماندگاری بالا می باشد.

این رژ دارای رنگ دانه ها بسیار قوی و مات بوده که با قرار گیری بر روی پوست لب نمایی بسیار جذاب ایجاد می نماید. رژلب مایع مات میبلین دارای براشی با طراحی بسیار دقیق بوده که رنگ را بطور کامل و یکدست پخش نموده و حالت دلخواه را به لب ها می بخشد.

 

رژ لب مایع موتاک

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

رژلب مایع ویتامینه موتاک دارای انواع ویتامین A و E می باشد و باعث طراوت و زیبایی لب های شما می شود. و همچنین دارای روغن جوجوبا می باشد که از ترک و خشک شدن لب ها جلوگیری می کند و همچنین خاصیت ترمیمی بافت پوست دارد. فرمولاسیون این محصول فاقد سرب است و گیاهی می باشد.

 

رژ لب مایع بورژوآ

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

رژ لب مایع بورژوآ به دلیل بافت نرم، مخملی و مات بودن آن جلوه بسیار زیبایی به لب های شما می دهد و ماندگاری این رژ لب بالا می باشد. و به دلیل درخشان بودن و برجسته کردن لب ها این محصول را منحصر به فرد کرده و ولب ها را مرطوب و درخشان می کند. این محصول از تولیدات کشور فرانسه می باشد و در زمان استفاده موجب شاین شدن لب شده و تحت عنوان برق لب هم می توان از آن استفاده نمود.یکی از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع نیز است .

ویژگی های این محصول:

-ایجاد یک بافت نرم، مخملی و مات
-فوق‌العاده سبک بر روی لب‌ با ماندگاری بالا

رژ لب مایع اسنس

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

این نوع رژ لب یکی از برند های معروف اوروپا می باشد که و به دلیل ماندگاری بالا و سلامتی لب ها جزء پر فروش ترین محصولات محسوب می شود.این محصول لب ها را مرطوب نگه می دارد و مانع از خشک شدن لب ها می شود و به لب ها جلوه زیبایی می دهد و آن ها را مخملی و مات نشان می دهد و به دلیل بافت سبک و نرمی که دارد سطح لب ها را کامل پوشش می دهد.

و احساس سبکی و راحتی با این نوع رژ لب مایع دارید. همان‌طور که از نامش پیداست جلوه‌ای مخملی و مات گونه روی لب ها دارد و اگر فردی که به آرایش‌های مات و غیردرخشان علاقه دارید استفاده از رژلب مات اسنس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اسنس دارای اپلیکاتوری مناسب برای پخش رژ بر روی لب است. رژلب مایع اسنس ماندگاری نسبتاً خوبی دارد و به‌هیچ‌وجه خشکی و ترک بر روی لب‌ها به‌وجود نمی‌آورد. برای ماندگاری بهتر و بیشتر رژلب بهتر است قبل از رژ زدن کمی از کرم‌پودر خود را روی لب‌ها بمالید و پس از آن از رژلب استفاده کنید؛ کرم‌پودر می‌تواند رنگ رژلب را روی لب‌ها به‌مدت بیشتری نگه‌دارد.

محصولات اسنس علاوه‌بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردارند. رژلبی که فاقد نرم‌کننده، مرطوب‌کننده و ویتامین E باشد به‌راحتی لب‌ها را خشک و پوسته‌پوسته می‌کند. پس با انتخاب رژلب مناسب هم به زیبایی و هم به سلامت لب‌ها اهمیت دهید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که مجبور به استفاده‌ی روزانه از رژلب هستید، بهتر است رژلبی را انتخاب کنید که نه‌ تنها ظاهرتان را زیبا کند بلکه بتواند لب‌ها را هم سلامت نگهداری کند.

ویژ گی های این محصول:

-بافت نرم و سبک
-ماندگاری طولانی بدون ایجاد خشکی و ترک روی لب
-اپلیکاتور مناسب برای استفاده راحت‌تر

جمع بندی ونکات پایانی
در این مقاله شما را با ۱۰ تا از پرفروش ترین برندهای رژلب مایع آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *