کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه | هفت رژ کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه : داشتن آرایشی ملایم و دخترانه برای خانمها و دختران جوان باعث زیباتر جلوه‌ کردن آنها می‌شود. دختران این روزها علاقه زیادی به آرایش دارند و معمولاً کیفی از لوازم آرایش همراه دارند. اما نیازی نیست وسایل زیادی را با خود حمل کنند و پولی گزاف بابت وسایل آرایشی گران پرداخت‌ کنند دانستن اینکه چه لوازمی مورد نیازشان است ضروری است تا در عین سادگی بتوانند آرایشی کامل و بی‌نقص داشته‌باشند،با هفت رژ همراه باشید.

نکاتی در مورد وسایل آرایش و خرید:

-این را بدانید که با کمترین وسایل می‌توان زیباترین و ملایم‌ترین آرایش دخترانه را انجام داد. این تصور که هر چه وسایل بیشتر و گرانتر باشد، بهتر است را از ذهنتان پاک‌ کنید.
-اگر فردی هستید که زیاد آرایش چشم نمی‌کنید پس لازم نیست پالتهای گران سایه چشم بخرید حتی از یک سایه تکی متناسب با رنگ پوستتان هم می‌توانید استفاده‌ کنید.
-اگر به پوستتان اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پوستتان بدرخشد در انتخاب کرم پودر و سایر لوازم پایه دقت به خرج‌دهید.
-اگر پوستی حساس دارید، از خرید وسایل آرایشی بدون برچسب و اسم مواد تشکیل‌دهنده خودداری‌ کنید.

بیشتر بخوانید :  لوازم آرایش مهم برای خانم‌ها

مرطوب‌ کننده یک انتخاب خوب:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
اولین چیزی که برای هر آرایشی مورد نیاز است یک مرطوب‌کننده متناسب با نوع پوست است. پوست باید ابتدا و قبل از آرایش نرم و مرطوب باشد و رطوبت لازم را داشته‌باشد تا به اصطلاح آرایش رویش بنشیند. روی یک پوست خشک و دهیدراته به هیچ عنوان آرایش جلوه‌ای ندارد . چه بسا پوستتان بدتر بنظر آید.

پرایمز استفاده کنید:کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
درست است که تهیه پرایمر آرایشی اختیاریست، اما بهتر است بدانید استفاده از پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش می‌شود. پرایمر را نیز باید با توجه به نوع پوستتان تهیه‌کنید. اگر پوستی خشک دارید از پرایمرهای با خاصیت آبرسان استفاده‌کنید و اگر پوستتان چرب و دارای منافذی باز است، از پرایمر مات‌کننده آرایش استفاده‌ نمایید.

کانسیلر:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
کانسیلر از این نظر اهمیت دارد که با آن می‌توانید تیرگیهایی مانند تیرگی زیر چشم و یا لکها را بپوشانید. رنگ کانسیلر را بسیار نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب‌ کنید. با انتخاب کانسیلر مناسب و پوشاندن لکه‌ها دیگر نیازی نیست کرم پودرهای سنگین استفاده‌ کنید و می‌توانید به یک کرم پودر سبک اکتفا کنید.

بیشتر بخوانید : ۱۰ نوع ماسک برای بستن منافذ باز پوست صورت

کرم BB یا کرم پودر:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
بعد از پوشاندن لکه‌ها و تیرگی ها با کانسیلر می‌توانید از یک کرم پودر سبک استفاده‌کنید. کرم BB یکی از کرمهایی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم. بافت سبکب داشته و بعد از کانسیلر می‌توانید یک لایه نازک و سبک از این کرم روی پوست خود زده و پوستی بسیار طبیعی و زیبا داشته‌ باشید. برندهای دیگری نیز در بازار موجود است که با توجه به پوستتان می‌توانید از نوع سبکش بخرید.

بیشتر بخوانید : نکاتی مهم برای یک آرایش زیبا

پنکیک:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
پنکیک به دوام آرایشتان کمک می‌کند. مخصوصاً اگر پوستی چرب دارید و آرایشتان بعد از کمی از بین‌می‌رود، به شما توصیه‌ می‌کنیم پنکیکی مناسب با نوع پوست خود تهیه‌ کنید. در صورتی که پوستتان خشک است می‌توانید پنکیک نزنید.

برنزر:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
برنزر یکی از وسایل اختیاری است اما چندان مورد نیاز نیست.

رژگونه:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
رژگونه علاوه بر زیبایی و شادابی صورتتان باعث برجسته‌تر نشان دادن گونه‌ها می‌شود. توصیه‌می‌کنیم دختران حتما با توجه به رنگ پوستشان این وسیله آرایشی را داشته‌ باشند. اگر پوست گرمی دارید، رنگ هلویی و اگر پوست سردی دارید تناژ صورتی استفاده‌ کنید.

مداد ابرو:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
ابرو از قسمتهایی است که باید همیشه تمیز و زیبا باشد. پس یک مداد ابرو از واجبات است.

خط چشم:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
خط چشم چشمها را زیباتر نشان داده و در رنگهایی چون مشکی، قهوه‌ای، بژ در بازار هست. برای درشت‌تر نشان دادن چشمها این وسیله لازم است.

فرمژه:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
داشتن مژه‌هایی فر چشمها را زیباتر می‌کند. فرمژه یکی از وسایل آرایش دخترانه است که به مژه انحنای لازم را داده و آن را زیبا می‌کند.

ریمل:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
یکی از وسایل آرایش دخترانه ریمل است. ریمل مژه‌ها را پرپشت کرده و باعث می‌شود چشمانی جذاب و گیرا داشته‌ باشید.

هایلایتر:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
هایلایتر اخیراً کاربرد زیادی در آرایش پیدا کرده است و با آن می‌توان صورت را کوچک‌تر نشان داد.

رژ لب جذابیت بیشتر:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
رژ لب انواع و رنگهای مختلفی دارد که با توجه به میل خود و رنگ پوستتان می‌توانید انواع آن را از بازار تهیه‌کنید. رژ لبهای مات یا براق که هر یک برای موقعیتی بکار می‌روند. بهتر است از رژ لب همرنگ با لبهایتان استفاده‌کنید تا حالت دخترانه‌تان حفظ‌ شود.

برس آرایشی:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
برسهای آرایشی در سایزها و شکلهای مختلف برای زدن سایه شم، رژگونه و پودرها لازمند. حتما چند برس برای کارهای مختلف داشته‌باشید یا می‌توانید یک ست تهیه‌ کنید.

پاک‌کننده آرایش:

کاملترین لیست وسایل آرایش دخترانه
در نهایت همیشه یک پاک‌کننده آرایش داشته‌باشید تا بتوانید در انتهای روز آرایشتان را پاک‌کنید. البته اگر هم آرایش نکنید، تمیزکردن پوست در آخر شب برای مراقبت از پوست ضروری است تا آلودگیها را از بین ببرد. حتی اگر از خانه خارج نشوید باز هم پاک و تمیز کردن صورت با پاک‌کننده حالت پاکساز داشته و چربیها و آلودگیهای پوست را از بین می‌برد و پوستی لطیف به شما هدیه خواهد داد.

3/5 - (7 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *