کانتور صورت چیست ؟
کانتور صورت چیست ؟

کانتور صورت چیست ؟ | هفت رژ کانتور صورت چیست ؟ 💄🤩🥰

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

کانتور صورت چیست ؟

 

کانتور صورت چیست ؟ کانتور صورت که به عنوان متعادل کننده آرایش نیز یاد می شود، یک روش آرایشی است. از کانتور امروزه برای گریم بسیار استفاده می شود. کانتور به لوازم آرایشی خاصی نیاز ندارد. شما می توانید با چند لوازم آرایش معمولی و پیاده سازی تکنیک های ساده کانتور کنید. به صورت کلی با استفاده از تکنیک های کانتور صورت، ظاهر شما خوش فرم تر نشان داده می شود.با هفت رژ همراه باشید.

آموزش کانتور صورت و گردن

کانتور صورت چیست ؟
امروزه پالت های کانتور فراوانی از برند های مختلف عرضه شده است. اما با لوازم آرایش ساده نیز می توانید متعادل سازی چهره را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید :    کدوم رژگونه رو بخرم؟

آشنایی با کانتور صورت:

کانتور صورت چیست ؟
کانتور صورت، بخش اساسی آرایش محسوب نمی شود اما استفاده از این تکنیک ها، صورت شما را خوش فرم تر می کند. شما با این تکنیک ها می توانید به برجسته شدن لب ها و گونه ها یا زاویه دهی صورت کمک کنید.

معمولا از کانتور صورت در انواع گریم ها استفاده می شود. از آنجا که یک بخش آرایشی زمانبر محسوب است برای انجام امور روزانه گزینه خوبی نمی باشد. هدف اصلی کانتور مخفی کردن یا پررنگ کردن برخی زوایای صورت است. کانتورینگ صورت نیاز به لوازم خاصی ندارد اما هر چه تجهیزات کامل تر باشد نتیجه بهتری حاصل می شود.

بیشتر بخوانید :    کدوم رژگونه رو بخرم؟

ابزار مورد نیاز کانتور:

کانتور صورت چیست ؟
کرم پودر مایع: این مورد برای افرادی که در این رشته مبتدی هستند، گزینه خوبی می باشد زیرا راحت تر می توانند کرم را بر روی صورت پخش نمایند.
کانسیلر: در انتخاب کانسیلر باید از رنگ صورت شما یک درجه روشن تر باشد. به جای کانسیلر می توانید از کرم پودر روشن تر از پوست خود نیز استفاده نمایید.
پنکک های تیره یا پودر های تیره کانتور: برای انتخاب رنگ تیره پنکک یا پودر کانتور می توانید از رنگ هایی استفاده نمایید که نسبت به رنگ پوست شما ۱ الی ۲ درجه تیره تر به حساب می آیند.
براش مناسب: براش شما باید برای مواد آرایش پودری مناسب باشد لذا تلاش نمایید از مواردی استفاده کنید که دارای سر گرد هستند.

بیشتر بخوانید :    کدوم رژگونه رو بخرم؟

کانتور بینی

کانتور صورت چیست ؟
چگونگی کار با کانتور صورت:
برای کانتور صورت لازم است تا مراحل زیر طی شود:

مرحله اول: ابتدا پوست خود را از هرگونه لوازم آرایش و آلودگی تمیز نمایید. سپس به کمک یک کرم پودر همرنگ پوست خود، تمام صورت را کاور نمایید. پس از انجام این مرحله لازم است تا پوست شما صاف و یکدست شده باشد.
مرحله دوم: اگر قصد دارید تا کانتور صورت شما طبیعی به نظر برسد، در گام دوم لازم است تا برای گردن خود نیز از کرم پودر مناسب رنگ پوست خود استفاده نمایید
مرحله سوم: در این مرحله لازم است تا کانسیلر را با کرم پودر همیشگی خود مخلوط کرده تا یک کرم پودر روشن تر به دست آید. سپس از آن برای هایلایت صورت خود استفاده نمایید. مناطقی که می بایست هایلایت شوند، نواحی بالای ابرو ها، بین انها، پایین بینی و … هستند. به صورت کلی هر نقطه ای را که مایل هستید برجسته تر نمایش داده شود لازم است تا به کمک هایلایت، روشن نمایید.
مرحله چهارم: برای خوش حالت نشان دادن صورت لازم است تا بالای استخوان فک را با هایلایت خود روشن نمایید. در این مرحله می توانید با براش مخصوص کانتور یا انگشت و یا یک اسفنج نرم، هایلایت و کرم پودر خود را به خوبی پخش کنید تا هیچ خط جداکننده ای وجود نداشته باشد.
مرحله پنجم: در این مرحله از کانتور پوست، نوبت به تیره کردن بخش هایی است که ترجیح می دهید به صورت فرو رفته نمایش داده شوند. بهتر دو طرف تیغه بینی، زیر گونه ها، بالای لب و مناطق رویش مو را تیره تر کنید. مجدد به کمک براش یا انگشت خود رنگ تیره را بر روی صورت پخش کنید.
مرحله ششم: از یک براش یا اسفنج کمک گرفته و تمام رنگ ها را با یکدیگر مخلوط کنید. این کار باعث می شود آرایش شما طبیعی و یک دست به چشم برسد.
مرحله اخر: در این مرحله می توانید از یک رژگونه مناسب رنگ پوست تان استفاده کنید. این رنگ ها به صورت شما نشاط می بخشند.

بیشتر بخوانید :    کدوم رژگونه رو بخرم؟

کانتور بینی گوشتی

کانتور صورت چیست ؟
نتیجه گیری:
در بحث کانتور صورت در گام اول لازم است تا هدف خود را مشخص کنید و استایل مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر مایلید تا بخشی فرورفته تر به نظر رسد از رنگ تیره و اگر مایل هستید تا بخشی برجسته شود از رنگ روشن بهره ببرید.

منابع: psa-gr

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *