آرایش ملایم دخترانه
آرایش ملایم دخترانه

آرایش ملایم دخترانه | هفت رژ آرایش ملایم دخترانه 🥰💄😍✅💅

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آرایش ملایم دخترانه

 

آرایش ملایم دخترانه ،یک آرایش ملایم و زیبا می تواند حسی از اعتماد به نفس به شما ببخشد بی آنکه زیادی خود را نشان دهد. آرایش ملایم برای نوجوانان و برای کسانی که به طور روزانه آرایش می کنند مناسب است. می تواند نقص های احتمالی صورت را پنهان کند و ظاهری مرتب برای تان رقم بزند.با هفت رژ همراه باشید.

آرایش و زیبایی
شما به کمک کرم بی بی یا کرم سی سی می توانید جای جوش، آکنه، زردی و کدر بودن پوست را محو کنید. آرایش ملایم ظاهری طبیعی به شما می دهد در حالیکه کمی در صورت تان دست برده اید. این فرق دارد با کسی که هیچ اهمیتی برای خود قائل نمی شود. وقتی شما نه زیاد بلکه تنها کمی آرایش ملایم دارید یعنی خود را دوست دارید و به زیبایی تان اهمیت می دهید. پس بدین شکل دیگران هم شما را دوست خواهند داشت. هنگامی که از ظاهر خود آگاهی داشته باشید می توانید با آرایش ملایم صورت را متعادل تر کرده و زیبایی تان را دو چندان کنید. همچنین می توانید مشکلاتی که به طور ناگهانی بروز می کنند را بپوشانید مثل ایجاد یک جوش که به راحتی قابل پوشش است.

بیشتر بخوانید :   سبک آرایش و زیبایی

آرایش ملایم دخترانه

 

مراقبت از پوست
آرایش ملایم دخترانه

شما در هر سنی که باشید بهتر است یک برنامه مراقبتی از پوست برای خود ترتیب بدهید. با حذف عادت های اشتباه و ایجاد روال های درست برای پوست تان شروع کنید. یک روش معمول برای مراقبت از پوست، تمیز کردن روزنه های پوست، مرطوب کردن پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب است تا از بروز بیماری های پوستی جلوگیری شود. این روش مراقبت از پوست هم زمان زیادی از شما نمی گیرد و هم هزینه چندانی ندارد.

مرحله نهایی مراقبت از پوست استفاده از مرطوب کننده است که این مرحله می تواند اولین مرحله برای شروع آرایش صورت باشد. کرم مرطوب کننده پیش از استفاده از کرم پودر و کانسیلر، یک محصول ضروری محسوب می شود.

اهمیت یکدستی پوست در آرایش ملایم
هنگامی که می خواهید یک آرایش ملایم داشته باشید، بیشتر وقت خود را صرف یک دست کردن پوست و اصلاح تن پوست تان کنید تا سلامت به نظر برسید. هرگونه تفاوت رنگی را اصلاح کنید و هر زخم یا لکه را پوشش دهید. بدین شکل پوستی سالم و پر نشاط خواهید داشت.

بیشتر بخوانید :   سبک آرایش و زیبایی

به یاد داشته باشید که برای طبیعی بودن باید در انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید و آن را متناسب با تن پوست تان برگزینید. اگر با کرم پودر احساس راحتی نمی کنید یا از کاور زیاد خوشتان نمی آید و احساس می کنید صورت تان را مصنوعی می کند، می توانید تنها از ضد آفتاب و کانسیلر استفاده کنید. کانسیلرها می توانند زخم ها، سیاهی ها و تفاوت های رنگی را به خوبی پوشش دهند. کانسیلر را می توانید با برس آرایشی، اسفنج و یا حتی با انگشت روی صورت بزنید.

شما می توانید از پودر زدن صرف نظر کنید اما اگر پوست چربی دارید و صورت تان فوراً برق می افتد می توانید از پودر برای مات کردن پوست تان استفاده کنید.

هنگامی که می خواهید پوست تان را سالم و جوان نشان دهید نیاز دارید که به رنگ گونه، لب، چشم و ابرو توجه کنید.

آرایش چشم برای رسیدن به یک آرایش ملایم
آرایش ملایم دخترانه

بیشتر بخوانید :   سبک آرایش و زیبایی

هنگامی که در آرایش، چشم ها را نادیده می گیرید هیچگاه به یک آرایش کامل دست نخواهید یافت. با رنگ هایی مثل قهوه ای یا خاکستری به کمک پودر یا یک مداد، خطی روی مژه هایتان ترسیم کنید. این کار چشمان تان را برجسته تر می کند. اگر می خواهید سایه بزنید می توانید رنگی بسیار ملایم و دخترانه مثل کرم، بژ یا صورتی روی پلک تان بکشید. ریمل هم گزینه خوبیست و مژه هایتان را بلندتر می کند. ریمل قهوه ای یا مشکی آن هم به مقدار کم به مژه هایتان زیبایی بیشتری می بخشد.

نقش رژ لب و رژ گونه در آرایش ملایم و طبیعی
آرایش ملایم دخترانه

بیشتر بخوانید :   سبک آرایش و زیبایی

برای گونه نیز در قسمت سیب گونه، یک رژ گونه پودری یا کرمی به رنگ صورتی یا هلویی انتخاب مناسبیست.

برای اینکه صورتی بی روح نداشته باشید بهتر است لب ها همیشه کمی رنگ داشته باشند. از یک رژلب مات که ماندگاری بیشتری دارد با رنگی خنثی استفاده کنید و پیش از زدن رژ حتما به لب تان مرطوب کننده لب بزنید تا شاداب به نظر برسید.

تکنیک شما برای داشتن آرایش ملایم باید ظاهری طبیعی و زیبا باشد و هرچه کمتر به چشم بیاید بهتر است.

رنگ در آرایش ملایم
آرایش ملایم دخترانه

اگر می خواهید آرایش ملایم داشته باشید اما در کنار آن دوست دارید بیشتر با رنگ ها بازی کنید. با رنگ ها می توانید آرایش چشم اسموکی یا آرایش گربه ای داشته باشید. با یک مداد چشم رنگی داخل چشم تان می توانید به آرایش تان روح بدهید. توجه را به چشمان تان جلب کنید یا زیبایی خاصی به رنگ خنثی لباس تان ببخشید. برای این کار از مداد چشم به رنگ صورتی، سبز و آبی می توانید استفاده نمایید.

آرایش ملایم

آرایش ملایم دخترانه

از این ایده در کنار یک رژ لب با رنگ صورتی ملایم و یک رژ گونه همرنگ با آن لذت ببرید.

آرایش اسموکی و آرایش گربه ای اما ملایم
اگر آرایش اسموکی و بسیار تیره را دوست دارید اما احساس می کنید با این کار دیگر از آرایش ملایم خبری نیست می توانید از ترکیب سایه های بژ و قهوه ای استفاده کنید که به اندازه مشکی تیره نیستند و طبیعی به نظر می رسند. کافیست رنگ روشن را گوشه داخلی چشم بزنید و رنگ قهوه ای را در قسمت خارجی چشم بکشید. در این صورت سعی کنید از رژ لبی که رنگ آن با سایه چشم تان هماهنگ است استفاده کنید.

آرایش ملایم دخترانه

اگر آرایش گربه ای را دوست دارید روی خط چشم متمرکز شوید و به کمک یک مداد بسیار تیز خط چشمی کشیده بکشید. برای این کار بهتر است از خط چشم مایع استفاده کنید. اگر این آرایش را با رژلب صورتی بسیار کم رنگ انجام دهید چندان غلیظ به نظر نمی رسد.

منبع : tinytouchups

4.5/5 - (2 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *