پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
پر فروش ترین کرم موبرها در ایران

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران | هفت رژ 💄کرم موبرها در ایران

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران

 

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران ،خرید کرم موبر

داشتن موی زائد و از بین بردن آن همیشه یکی از دغدغه های اصلی بانوان و گاها آقایان بوده است. اما کرم موبر این مسئله را تاحدودی حل کرده است. در برخی بانوان به دلیل ترشح هورمون ها و یا عوامل محیطی موی بدن بیش از حد رشد کرده و باعث آزار می­ شود. موهای زائد معمولا بر روی دست ها، پاها، زیر بغل کشاله ران و نواحی تناسلی رشد می ­کنند. استفاده از روش های مختلف برای از بین بردن موهای زائد در طول تاریخ مرسوم بوده است.با هفت رژ همراه باشید.

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران

وسایل و مواد شیمیایی بسیاری برای از بین بردن موهای زائد در بازار وجود دارند اما برخی از نقاط بر روی بدن وجود دارد که به دلیل حساس بودن پوست آن ناحیه و دسترسی به آن استفاده از وسایل مرسوم ممکن است کمی مشکل باشد اما با استفاده از کرم های موبر می­ توان به راحتی موهای زائد قسمت های مختلف را حذف کرد چرا که کاربری کرم موبر بسیار ساده بوده و بدون درد و سوزش است. اما به دلیل تنوع بالای این محصولات ممکن است برای خرید آن ها دچار مشکل شوید. در این راهنما سعی بر این است که شما را با انواع کرم های موبر آشنا کنیم تا متناسب با پوست خود کرم موبر مناسب را انتخاب کنید.

ترکیبات موجود در کرم های موبر، کراتین که ماده اصلی تشکلیل دهنده مو است را شکسته و از این طریق موهای زائد را حذف می ­کند. استفاده از کرم یکی از آسان ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است و هیچگونه درد و یا بیماری ایجاد نمی کند اما ممکن است برای افرادی که پوستی حساس دارند کمی دردسر داشته باشد که به همین دلیل شرکت های سازنده برای افراد با پوست حساس نیز راه حل مناسبی ارائه داده اند.

کرم موبر بدن دیمپلز مدل Lemon Fresh

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر دیمپلز از سری محصولا با کیفیتی است که با قدرت مو زدایی بالایی که دارد و به راحتی موهای زائد بدن را حذف می­ کند. این محصول قادر است در مدت زمان ۳ دقیقه موهای زائد بدن شما را اصلاح کرده و پوستی صاف یکدست را برای شما ایجاد کند. همچنین در ترکیبات این محصول عصاره لیمو به کار رفته است، به همین دلیل در حین استفاد رایحه دلپذیر لیمو ایجاد شده و این رایحه بر روی پوست شما نیز باقی می ­ماند.

این محصول همچنین به دلیل فرمولاسیون ویژه خود قادر به از بین برده موهای کوتاه نیز می ­باشد. برای سهولت استفاده در جعبه این محصول یک کاردک نیز قرار دارد که می ­توانید در برای برداشتن کرم از روی پوست خود از آن استفاده کنید. کرم موبر دیمپلز مناسب برای پوست بانوان و آقایان بوده که به صورت تیوپی و در بسته بندی های ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عرضه شده است.

کرم موبر صورت هیدرودرم وزن ۴۰ گرم

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر صورت هیدرودرم مناسب برای انواع پوست ها و مناسب برای خانم ها می­ باشد. ترکیبات این کرم به گونه ای است که رطوبت بدن شما را حفظ کرده و به دلیل وجود عصاره آلوئه ورا و بیزابول (بدست آمده از گیاه بابونه) در ترکیباتش، علاوه بر خاصیت ضد التهابی، پوست شما پس از اصلاح خشک نمی­ شود و پس از اصلاح شما شاهد پوستی صاف و لطیف خواهید بود. این محصول با خاصیت موزدایی قوی خود در عرض ۳ الی ۶ دقیقه موهای زائد بدن شما را اصلاح کرده و همچنین توانایی از بین بردن موهای بسیار کوتاه را نیز دارا می­ باشد.

با استفاده مداوم از این محصول به مرور زمان رشد موهای زائد شما کمتر شده و فاصله اصلاح تا رشد مو بیشتر می­ شود. به همراه این محصول یک کاردک نیز ارائه می شود تا شما بتوانید به آسانی کرم را از روی پوست خود بردارید. کرم موبر صورت هیدرودرم که محصول لابراتور پارس حیان، بزرگترین تولید کننده‌های محصولات بهداشتی و آرایشی در سطح خاورمیانه می باشد در بسته بندی های تیوپی با حجم ۴۰ گرم به بازار عرضه شده است.

کرم موبر ویت مخصوص پوست حساس

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
این مدل از محصولات ویت مخصوص پوست های حساس بوده و با استفاده از این کرم موبر بدون ایجاد هیچگونه آسیبی به پوست حساس خود می­ توانید موهای زائد خود را از بین ببرید. در ترکیبات این محصول از آلوئه اورا استفاده شده است تا از قرمزی و التهاب پوست حساس شما جلوگیری شود. همچنین ویتامین E به کار رفته در این محصول به نوعی آبرسان پوست شما بوده و از خشکی و قرمزی آن در حین استفاده جلوگیری می­ کند. با استفاده از این محصول پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه شاهد از بین رفتن موهای زائد خود خواهید بود. با استفاده مداوم از کرم موبر ویت رشد موهای زائد شما کمتر می­ شود. این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و در بسته بندی های تیوپی و در حجم ۱۰۰ میل تهیه و تولید شده است.

کرم موبر موتاک مدل آلوئه اورا

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر موتاک مناسب برای انواع پوست بوده و دارای pH سازگار با پوست بدن است و از خشک شدن پوست پس از مصرف جلوگیری می ­کند. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و از التهاب پوست پس از مصرف جلوگیری می­ کند. این کرم با توانایی بالای خود موهای زائد را از پایین ترین قسمت برداشته و آن ها را اصلاح می­ کند. سرعت عمل این کرم حدود ۷ دقیقه بوده و پس از ۷ دقیقه موهای زائد از بین رفته و می­ توانید شاهد پوستی صاف و مخملی باشید. آلوئه ­ورا موجود در ترکیبات این کرم، باعث آبرسانی پوست شده و پس از اصلاح نیز پوست شما را مرطوب نگه می ­دارد.

کرم موبر سینره مخصوص بدن و صورت

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر سینره با تاثیر بالا و فرمولاسیون ویژه خود بدون ایجاد هیچگونه سوزش و حساسیتی به اصلاح موهای زائد می ­پردازد. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات ویژه موهای ضخیم و نازک شما را از بین برده و آسیبی به پوست شما وارد نمی­ کند. کرم موبر سینره موهای زائد را از قسمت عمیق­ تر پوست در قسمت فولیکول از بین می­ برد به همین دلیل روند رشد موهای زائد کاهش یافته و فاصله تا اصلاح مجدد زیاد می­ شود.

پس از استفاده از این کرم، موهایی که مجددا رشد می­ کند نرم بوده و موهای زیرپوستی، جوش و یا التهاب ایجاد نمی­ شود. در این محصول از مواد شیمیایی که باعث التهاب پوست می­ شود استفاده نشده و به دلیل وجود عصاره آلوئه ­ورا، پاپایا و گل همیشه بهار پوست شما پس از اصلاح نرم و لطیف می ­شود. این کرم در مدت زمان ۷ دقیقه اثر کرده و موهای زائد را از بین می­ برد. این محصول در بسته بندی های تیوپی و در حجم ۱۰۰ میلی لیتری تهیه و تولید شده است.

کرم موبر بدن ژاک آندل پاریس مدل EPILACTIVE CORPS

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران

کرم موبر ژاک آندل با کیفیت بالا و قدرت مو زدایی زیاد موهای زائد شما را در مدت زمان کوتاهی به طور کامل از بین می ­برد. این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا است که موزدایی را به طور کامل و بدون هیچ گونه التهاب و سوزشی انجام می­ دهد. همچنین این محصول حاوی روغن بادام شیرین، روغن آفتابگردان و ویتامین E نیز هست که پس از اصلاح پوست شما را یکدست و نرم می­ کند. اثرگذاری این محصول معمولا بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه بوده و پس از آن موهای زائد به طور کامل اصلاح می­ شود. با استفاده مداوم از این محصول روند رشد موهای زائد به صورت قابل توجهی کاهش می­ یابد. کرم موبر ژاک آندل محصول کشور فرانسه یوده و در بسته بندی های تیوپی و حجم ۱۲۵ میل تولید شده­ اند.

کرم موبر سی گل مدل Body Beauty

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر سی گل با فرمولاسیون ویژه خود و قدرت مو زدایی بالا برای از بین بردن موهای زائد تمامی نقاط بدن استفاده می­ شود. این محصول حاوی عصاره آلوئه­ ورا است که به مرور چین و چروک و لک های پوستی را از بین برده و به عنوان جوان کننده و شفاف کننده پوست نیز به کار می­ رود. علاوه بر این آلوئه­ ورا از بروز خارش، التهاب و سوزش ناشی از اصلاح نیز جلوگیری می­ کند.

کرم موبر سی­گل به طور کامل موهای زائد را از بین برده و پوست شما را نرم و لطیف می­ کند. این کرم هیچگونه حساسیت و التهابی ایجاد نکرده و پوست را ترمیم و نرم و لطیف می­ کند. همچنین این محصول تکسین دهنده پوست پس از اصلاح نیز می­ باشد. مدت زمان اثرگذاری کرم موبر سی گل ۵ تا ۱۰ دقیقه بوده و پس از شست و شوی آن از روی پوست شما شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید بود.

کرم موبر شویاد مدل عصاره رز

پر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر شویاد یکی از کرم های موبری است که دارای پایه گیاهی بوده و مواد شیمیایی کمی در آن به کار رفته است. به همین دلیل هم این کرم برای پوست های حساس گزینه مناسبی است. عصاره رز به کار رفته در این محصول پس از اصلاح پوست شما را نرم و لطیف کرده و از ایجاد التهاب و سوزش جلوگیری می­ کند. مدت اثرگذاری این کرم موبر حدود ۷ دقیقه بوده و پس از آن با شست و شوی کرم از روی پوست خود شاهد پوستی لطیف و یکدست خواهید بود. این محصول در بسته بندی های تیوپی و در حجم ۱۰۰ میل به بازار عرضه شده است.

کرم موبر ملایم کلیون مدل Delicate Depilatory Cream

پر فروش ترین کرم موبرها در ایرانپر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر کلوین با قدرت موزدایی بالا مناسب برای آقایان و خانم ها است که موهای زائد شما را به طور کامل از بین می­ برد. با استفاده از این کرم علاوه بر از بین رفتن موهای زائد هیچگونه سوزش و التهابی مشاهده نخواهید کرد. فرمولاسیون این کرم به گونه ای است که کاملا آن را برای پوست های حساس مناسب کرده علاوه بر آن این کرم توانایی از بین بردن موهای ضخیم را نیز دارا می ­باشد. کرم موبر کلوین حاوی روغن گلیسیرین و بادام است که پوست شما را پس از اصلاح نرم و لطیف می­ کند. همچنین شما می ­توانید از این محصول برای از بین بردن موهای زائد صورت خود نیز استفاده کنید.

کرم مو بر سروینا مدل Normal Skin

پر فروش ترین کرم موبرها در ایرانپر فروش ترین کرم موبرها در ایران
کرم موبر سروینا مناسب برای انواع پوست بوده و آقایان و خانم می­ توانند از آن استفاده کنند. این کرم قدرت بالایی داشته و به طور کامل موهای زائد شما را از بین می ­برد. مدت اثرگذاری کرم موبر سروینا ۵ دقیقه بوده و پس از آن با شست و شوی کرم از روی پوست شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید. این محصول کاملا ایمن بوده و هیچگونه حساسیتی بر روی پوست شما ایجاد نمی­ کند. با استفاده از این محصول به مرور زمان رشد موهای شما کاهش یافته و همچنین موهای زیرپوستی نیز مشاهده نخواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *