۱۰ شامپو بدن برتر
۱۰ شامپو بدن برتر

۱۰ شامپو بدن برتر 🚿 | 💄هفت رژ 🚿 برترین شامپو بدن در بازار

زمان مطالعه این مطلب: 12 دقیقه

۱۰ شامپو بدن برتر

۱۰ شامپو بدن برتر ،به طور کلی در بازار لوازم بهداشتی با تعداد بسیار زیاد محصولات مراقبتی افراد دچار سردرگمی برای پیدا کردن بهترین محصولات بهداشتی می‌شوند و انتخاب بهترین و خوشبوترین شامپو بدن هم از این قاعده مستثنا نیست.با هفت رژ همراه باشید.

در انتخاب بهترین محصول شست و شوی بدن حتما مراقب تبلیغات گسترده در مورد صابون، شامپو بدن و ژل های حمام باید بود. این تبلیغات اغلب گمراه کننده‌اند، در حالی که شما باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

شامپو بدن چیست؟

۱۰ شامپو بدن برتر

شامپو بدن یک ترکیب قلیایی همانند صابون است. ترکیبات قلیایی عموما برای از بین بردن چربی‌ها کاربرد دارند چرا که چربی‌ها را به راحتی در خود حل می‌کنند.

تنها تفاوت عمده شامپو بدن با صابون و ژل حمام رطوبت بالای این شامپو هاست که علاوه بر تمیزی پوست وظیفه‌ی تامین رطوبت پوست را نیز دارد.شامپو بدن معمولا با پوست لطیف‌تر و ملایم‌تر از صابون حمام است و اگر شما پوست حساسی دارید، شامپو بدن برای شما گزینه بهتری است اما اگر یک پوست خشک یا خیلی خشک دارید، شامپو بدن‌های غیرصابونی بهترین انتخاب برای خرید شامپو بدن هستند.

شامپو بدن هم همانند شامپوی سر دارای انواع مختلف شامپوی بدن برای پوست های معمولی، شامپوی بدن مخصوص پوست های چرب (که دارای PH پایین تر و قدرت چربی زدایی بیشتر هستند) و شامپوی بدن مخصوص پوست خشک (که دارای مرطوب کننده بیشتر هستند) است.

برخی از شامپوهای بدن هم به صورت تخصصی برای پوست‌های خیلی خشک، ضد قارچ، ضد خارش، سفید و روشن‌ کننده، لایه بردار و غیره تولید می‌شوند که طبق دستور پزشک و متخصص پوست‌ باید از داروخانه یا فروشگاه‌های معتبر آن‌ها را خریداری کنید.

مزایای استفاده از شامپوهای بدن
اصلی‌ترین مزیت شامپوهای بدن این است چربی طبیعی بدن را از بین نمی‌برد زیرا این نوع از چربی ها برای سلامت و شادابی پوست لازمند و پاک شدن آن‌ها باعث ایجاد خشکی، ترک و پیری پوست می‌گردد.از مزایای دیگر شامپو بدن استفاده آسان آن و وجود ترکیبات ویتامینه مورد نیاز پوست در اغلب برندهاست.

استفاده از بهترین برندهای شامپو بدن بسیار مهم است زیرا برخی از شامپوهای بی‌کیفیت اما تبلیغات بالا به دلیل استفاده از مواد بی‌کیفیت و یا ممنوعه قابل اعتماد نیستند و ممکن است در برخی موارد سبب واکنش های آلرژیک حتی در پوست های معمولی (نه حساس) نیز شوند.برندهای معتبر و بزرگ به صورت مداوم محصولات خود را کنترل کیفی کرده و ایرادات آن‌ها را بر طرف می‌کنند.

بیایید با هم بررسی کنیم کدام شامپوهای بدن برای پوست شما مناسب‌تر است و به طور کلی چگونه می‌توان بهترین شامپو بدن را برای پوست انتخاب کرد؟

چگونه می‌توان بهترین شامپو بدن را برای پوست انتخاب کرد؟

۱۰ شامپو بدن برتر
قبل از هر چیز PH مناسب و نزدیک به پوست مهم است. هرچقر PH شامپوهای بدن به پوست طبیعی انسان نزدیکتر باشد، روی پوست احساس سبکتر و بهتری را القا میکنند.

مورد بعدی مواد معدنی استفاده شده در انواع شامپوهای بدن است، چه موادی داخل شامپو بدن ضروری هستند؟ یا وجود آن‌ها در شامپوهای بدن یک مزیت محسوب می‌شود؟

-انواع روغن‌های معدنی
-عصاره‌ی آلوئه ورا
-گلیسیرین
-روغن زیتون
-روغن شترمرغ
-انواع ویتامین‌ها مخصوصا نیاسین و ویتامین E و D
برای اینکه بتوانید بهترین شامپو بدن را برای پوست خود انتخاب کنید باید به مواد سازنده‌ی آن توجه کنید روغن‌های معدنی چربی‌های از دست‌رفته‌ی پوست را مجددا به آن برمی‌گردانند و ترکیبات روغن شترمرغ و روغن زیتون می‌توانند نرمی و لطافت را به پوست شما ببخشند.

در شوینده های قدیمی عموما از سولفات سدیم به علت خاصیت کف‌گنندگی زیاد استفاده می‌شد اما این ترکیب برای سلامت پوست مضر هستند و باعث سوزش و پیری پوست می‌شود پس حواستان باشد این ترکیب در شامپوی شما نباشد.

در زیر لیست ۱۰ برند برتر شامپو بدن به همراه معرفی پرطرفدارترین مدل هر کدام از این برندها همراه شماییم. ترتیب قرارگیری محصولات مبنی بر بهتر یا بدتر بودن آن ها نیست و بهترین شامپو بدن بر اساس سلیقه و پوست شما تعیین می‌شود.

بهترین برند شامپو بدن

۱- شامپو بدن مارک درماکلین

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند دراماکلین بهترین شامپو بدن
“درماکلین” برند تازه ای از مجموعه طبیعت زنده در سال ۱۳۹۷ با شعار “پاکیزگی به سبکی نوین” وارد بازار شد. درماکلین پس از سینره دومین برند بهداشتی شرکت طبیعت زنده است و می‌توان این برند را خواهر دو قلو برند سینره دانست.

محصولات این برند شامل محصولات شوینده روزانه نظیر شامپو موی سر، شامپو بدن، مایع دستشویی و … است.

بهترین شامپو بدن درماکلین: مدل Cherry
شامپو‌بدن درماکلین مدل « Cherry » برای انواع پوست‌ها و بانوان و آقایان مناسب است. این‌شامپو حاوی خوشبو‌کننده و دئودورانت است‌که علاوه‌بر رایحه‌ای خوش، میزان تعریق‌را نیز کنترل می‌کند. این‌شامپو آنتی‌باکتریال و ضد‌تعریق بوده و نرم‌کننده و مرطوب‌کننده است.

این شامپو یکی از خوشبوترین شامپوهای بدن است.

-حجم ۳۰۰
-رایحه شکوفه گیلاس
-عصاره و ویتامین شکوفه گیلاس، بید کانادایی
– مرطوب کننده و نرم کننده پوست بدن
– دارای عصاره شکوفه گیلاس با خواص ضدالتهاب، آنتی اکسیدان و ضدپیری
– آنتی باکتریال و ضد تعریق
– دارای عصاره بید کانادایی ضد حساسیت

۱۰ شامپو بدن برتر
۲- شامپو بدن برند شون

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند شون بهترین شامپو بدن
برند شون، محصول مشترک ایران و آلمان است. فرمولاسیون محصولات این برند در آلمان طراحی شده و تولید آن در داخل ایران، توسط شرکت آریان کیمیا تک انجام می‌شود.
برند شون برگرفته از کلمه آلمانی schön به معنی زیبایی است. فلسفه‌ی این برند استفاده از زیبایی طبیعت برای دستیابی به زیبایی ماندگار و طبیعی است. این برند محصولات متنوعی از جمله محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی و مراقبت پوست را عرضه می‌کند.

بهترین شامپو بدن شون: شامپو شیر و توت فرنگی
این شامپو بدن دارای ویتامین B و خواص آنتی اکسیدان های فعال است که برای طراوت و شادابی و جوانی پوست بسیار مهم و حیاتی هستند. این شامپو بدن دارای عصاره توت فرنگی و شیر است که باعث مرطوب و لطیف شدن پوست می شود.

-حجم ۳۰۰
-رایحه توت فرنگی
-عصاره و ویتامین عصاره شیر و توت فرنگی
– حاوی ویتامین B
– مرطوب کننده و لطافت بخش پوست
– دارای رایحه ی مطبوع
– مناسب انواع پوست

۱۰ شامپو بدن برتر
۳- شامپو بدن برند فابریگاس

۱۰ شامپو بدن برتر
برند محصولات بهداشتی فابریگاس بهترین شامپو بدن
محصولات فابریگاس با بکارگیری موثرترین مواد اولیه موجود در طبیعت و ایجاد تغییرات خلاقانه در ترکیبات انها، بوسیله فن اوری مدرن اروپا، داشتن پوست و موی سالم و لطیف را برای شما ممکن و لذت بخش ساخته است. طیف متنوع محصولات ان برای مراقبت از پوست و مو است.

بهترین شوینده بدن فابریگاس: ژل شست و شوی بدن فابریگاس مدل Chanel
ژل شست و شوی بدن فابریگاس مدل Chanel در حجم ۴۰۰ میلی‌لیتری عرضه شده و مناسب آقایان و بانوان است. این ژل حاوی عصاره گل های بهاری و ویتامین F وبوی بسیار مطلوبی دارد.

بوی ملایم این ژل با عطر شنل مورد پسند سلیقه‌های مختلف خواهد بود. مزیت شست‌وشوی بدن با این ژل، خوشبو شدن بدن تا ساعتها پس از استحمام می باشد. این شامپو در دسته خوشبوترین شامپو بدن قرار می‌گیرد

ژل شست و شوی بدن فابریگاس بازسازی کننده پوست بوده و پوست شما را نرم‌ ولطیف می‌کند. این ژل دارای رایحه ای بسیار مطبوع و لذت‌بخش بوده و از بین برنده ی پوسته و سلولهای مرده پوست است. از این ژل برای انواع پوست بخصوص پوستهای خشک و حساس می‌توان استفاده کرد.

-حجم ۴۰۰
-رایحه عطر چنل
-عصاره و ویتامین گلهای بهاری ویتامین F
-قدرت تمیز کنندگی مناسب
-ایجاد حس طراوت و شادابی
-پاک کننده غیر صابونی ، ضد تعریق و بو
-آبرسان پوست و جلوگیری از خشکی پوست
-تسهیل جوان سازی پوست همراه با لطافت و نرمی پوست

۱۰ شامپو بدن برتر
۴- شامپو بدن برند بنسر

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند بنسر
بنسر(Bencer) یکی از محصولات بهینه و مورد مصرف خانواده‌های ایرانی است. این محصول در سال ۱۳۹۵ با توسط متخصصان داخلی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت با استفاده از فن‌آوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولاتی با کیفیت بالا همراه با فرمولاسیون‌های منحصر به فرد را طراحی و تولید کند.

بهترین شامپو بدن بنسر: مدل ذغالی
شامپو بدن بنسر، از انواع ژل‌های شستشوی بدن بوده که برای خانم‌ها و حتی آقایان مناسب است. این ژل حاوی مواد کرمی است و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

ذغال فعال به منافذ پوست اتصال یافته و مانع اتصال مواد آلوده به آن می شود و سبب پاک شدن و درخشان ماندن پوست می گردد. مواد موثر در این شامپو ، ذغال اکتیو می‌باشد که تاثیر مستیم بر پوست دارد.

-حجم ۳۰۰
-رایحه تند و تلخ
-عصاره و ویتامین مرزه کوهی ، اکالیپتوس ، بادرنجبویه
-از بین برنده چربی اضافی
-رفع آلودگی سطح پوست و درخشان کننده پوست
-خنک کننده و نرم کننده پوست بدن

۱۰ شامپو بدن برتر
۵- شامپو بدن برند AXE

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند اکس
اکس یک برند مخصوص آقایان است که مالکیت آن را شرکت هلندی – بریتانیایی یونیلِوِر بر عهده دارد و محصولات خود را به صورت انحصاری برای آقایان عرضه می‌کند.

در بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و چین تحت عنوان لینکس نامیده می شود. در سایر کشورها با نام اکس شناخته می شود.
در حال حاضر محصولات این برند از خط تولید روسیه آن وارد ایران می‌شود.

بهترین شامپو بدن اکس مدل Black
شامپو بدن اکس مدل Black مناسب آقایان یکی از شامپو بدن های خوب برای استفاده روزانه است.
این شامپو حاوی عصاره سدر و نعناع است که علاوه بر آرامش بخش و تسکین دهنده بودن، باعث تقویت موها گشته و از ریزش آنها جلوگیری خواهد شد و موهای شما را براق و درخشان می سازند.

همچنین وجود عصاره چوب صندل در این شامپو بدن هم خواصی همچون مرطوب کنندگی پوست، نرم کنندگی، آرامش بخش بودن و معطر شدن پوست، درخشش پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه، ضد عفونی شدن و اثر ضد پیری، دارد.

استفاده از این شامپو بعد از ورزش و تحرک موجب شادابی و طراوت می‌گردد.

-حجم ۲۵۰
-رایحه رایحه چوب و مرکبا
-عصاره و ویتامین سدر، نعناع، چوب صندل
-سایر توضیحات شاداب کننده

۶- شامپو بدن برند سینره

۱۰ شامپو بدن برتر
برند محبوب سینره
یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه طبیعت زنده برند محبوب و شناخته شده سینره است. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است. واز طرفی مقبولیت مناسبی در بین هموطنان پیدا کرده است.

بهترین شامپو بدن سینره: مدل Daily Energising

ژل شستشوی بدن مخصوص آقایان سینره به گونه ای ساخته شده است که به جز پاک کنندگی مناسب و رایحه مطلوب، دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و به محافظت از پوست در برابر قارچ ها و باکتری‌ها کمک کند. ضمنا دارای pH مناسب پوست بدن آقایان است و فلور نرمال میکروبی پوست را برهم نمیزند.

در فرمولاسیون ژل شستشوی بدن آقایان سینره از عصاره گیاه بامبو استفاده شده است که با توجه به خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی ،اثرات آنتی میکروبیال ، اثرات ضد عوامل اکسیداتیو و ضد التهابی ، این عصاره یک گزینه بسیار مناسب برای پوست آقایان است زیرا آقایان به علت تعریق بالاتر، آقایان بیشتر در معرض میکروب و قارچ ها قرار می‌گیرند. همچنین عدم مراقبت کافی آقایان از پوستشان سبب خشکی پوست آن‌ها می‌شود.

همچنین وجود نمک دریایی و عصاره جلبک دریایی که هر دو نشات گرفته از آب هستند، دارای یک هماهنگی انرژی زای طبیعی است که باعث ایجاد حس طراوت و آرامش در فرد میشود.

به علاوه به رفع بوی بد عرق کمک میکند و پوست را از اثرات سوء آلودگی های محیطی مانند آلاینده ها حفظ میکند. وجود مقادیر فراوان از مواد حیاتی در نمک دریایی سبب تقویت پوست و بالا بردن قدرت دفاعی پوست میشود.

-حجم ۲۵۰
-رایحه خاص
-عصاره و ویتامین عصاره های بامبو و جلبک دریایی
-قدرت شویندگی مناسب، بدون ایجاد خشکی روی پوست
-مناسب جهت شستشوی روزانه و پس از فعالیت های ورزشی

۷- شامپو بدن مارک آدیداس

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو ادیداس
«آدیداس» Adidas برند نام آشنای آلمانی تجهیزات ورزشی است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می رسد. کفش، پوشاک و کوله پشتی بخش کوچکی از دنیای گسترده ی محصولات این برند است که از طراحی خاصی برخوردار هستند اما باید بدانید که این برند محصولات با کیفیت شست و شوی سر و بدن مخصوصا شامپوی بدن برای ورزشکاران تولید میکند.

البته فراموش نشود که محصولات این برند از قیمت به مراتب بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار هستند.

بهترین شامپو بدن ADIDAS: شامپو سه کاره سر و بدن مردانه آدیداس مدل Pure Game
شامپو «آدیداس» (Adidas) مدل (Pure Game) شامپویی بسیار مناسب برای موی سر و پوست بدن است. این شامپو بسیار ملایم است و PH طبیعی پوست را حفظ می‌کند. حتی اگر چندین مرتبه در روز از این شامپو استفاده کنید نگران خشکی پوست و موی خود نباشید شامپو سه‌کاره آدیداس علاوه بر نرمی و رطوبت‌رسانی پوست و موی سرتان را تقویت خواهد کرد. اگر هنگام باشگاه یا استخر به دنبال یک شامپو هستید تا فضای کمتری بگیرد و در عین حال برای شما مناسب باشد شامپو سه کاره آدیداس بهترین انتخاب است. یک شوینده کامل و ملایم در عین حال مقرون به صرفه که بدون کوچکترین آسیبی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

-حجم ۴۰۰
-رایحه گیواک و رایحه ای آرامش بخش برای آرام کردن بدن
-عصاره و ویتامین چوب
-استفاده همزمان برای سر، صورت و بدن
-تنظیم کننده PH پوست

۱۰ شامپو بدن برتر
۸- شامپو بدن برند dove

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند داو
Dove یک نشان تجاری مراقبت شخصی دیگر متعلق به یونیلیور همانند برند AXE و اصلیت آن متعلق به انگلستان است. محصولات داو در کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، هند، اندونزی، اسرائیل، ایرلند، مکزیک، هلند، پاکستان، فیلیپین، لهستان، آفریقای جنوبی، تایلند، ترکیه و ایالات متحده تولید می‌شود.

بهترین شامپو بدن dove: شامپو بدن کرمی داو شی باتر و عصاره وانیل
شامپو بدن داو شی‌باتر و عصاره وانیل از نوع کرمی و با داشتن عصاره‌ وانیل و شی‌باتر نیاز پوست را رفع کرده‌است. استفاده از شامپوهای بدن امروزه کاربرد بالایی دارد چرا که صابون‌ها به‌علت ترکیبات گوناگون سبب خشکی پوست می‌شوند اما شامپوها با توجه به ترکیبات ویژه خود، لطافت پوست را برای شما به ارمغان می‌آورند. مواد تشکیل‌دهنده این محصول، به‌صورت کرمی است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها تهیه ‌شده‌است. فرمولاسیون بکار رفته در این نوع شامپو علاوه بر تمیز کردن پوست و از بین بردن تمام آلودگی‌ها، حکم تغذیه‌کننده و ترمیم‌کننده پوست را نیز دارد.

نداشتن پارابن و ترکیبات نگهدارنده در این محصول، کیفیت و خاصیت این سری محصولات را بیشترکرده‌ است. رایحه‌ی دل‌انگیز وانیل تمام روز فرد را سرشار از لذت‌کرده و حس تمیزی را به شما القا خواهد‌ کرد. شامپو بدن داو شی‌باتر و عصاره وانیل با حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر از نوع کرمی است که تمام آلودگی‌ها را از پوستتان از بین‌برده و لطافت و نرمی را به پوست شما می‌بخشد.

این شامپو دارای خاصیت کف کنندگی کمی است اما سطح پوست را به خوبی پاکیزه می‌کند.

-حجم ۲۵۰
-رایحه وانیل
-عصاره و ویتامین حاوی شی باتر و عصاره وانیل
-مغذی و ترمیم کننده پوست بدن

۹- شامپو بدن استیم سل

۱۰ شامپو بدن برتر
برند استیم سل
برند جدید شرکت مانا بهداشت پارس با نام تجاری استم سل حاصل چندین سال تحقیقات تئوریک و عملی فراوان است که توسط کار گروهی مشترک متخصصان کازمتیک ایران و فرانسه در سال ۹۴ متولد شده است. محصولات استم سل نسل سوم شوینده‌های پوست و مو می باشد که در آن کلیه مواد مضر و آسیب‌رسان به پوست و مو حذف شده است. ثبت این اختراع ایرانی تحولی بزرگ را در پی داشت ، تحولی شگرف در عرصه تولیدات داخلی و رقابت با محصولات وارداتی خارجی که اعم آن‌ها فاقد این ویژگی منحصر به فرد ثبت شده در گروه صنعتی مانا بهداشت پارس هستند. سطح استاندارد محصولات استم سل بسیار بالاتر از سطح استاندارد تعریف شده برای شوینده‌ها و شامپوها در ایران است.

بهترین شامپو بدن استم سل: مدل caliming
شامپو بدن استم سل مدل Caliming، برای مراقبت از پوست های خشک، اگزمایی و آتوپیک طراحی شده است. این شوینده فوق العاده ملایم است و بعد استفاده باعث ایجاد احساس آرامش در پوست های حساس میشود.
می شود. این شامپو در عین حال که یک شوینده ملایم است ولی به خوبی پوست را تمیز کرده و با بازسازی سلولی منجر به حفظ لطافت و رطوبت طبیعی پوست می شود و با ادامه مصرف این شامپو پوستی نرم، صاف و سالم خواهید داشت.

در واقع این برند تنها همین یک مدل شامپوی بدن برای پوست های خشک را تولید میکند ولی در همین تک محصول موفقیت خوبی را کسب کرده است.

-حجم ۳۰۰
-رایحه شی باتر
-عصاره و ویتامین آلوئه ورا، شی باتر، روغن کالاندولا
-آرام بخش پوست های حساس و بیمار نظیر سبورئیک درماتیک، پسوریازیس، گزروزیز
-فوق العاده ملایم
-بازسازی سلولی و حفظ لطافت و رطوبت طبیعی پوست
-فاقد سولفات و ۹ عامل تخریب‌کننده دیگر پوست

۱۰- شامپو بدن صحت

۱۰ شامپو بدن برتر
لوگو برند صحت
شرکت صنعتی و بازرگانی «صحت» (Sehat) درسال ۱۳۳۵ در تهران تاسیس شد. به‌گواهی دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی ایران، این شرکت اولین تولید‌کننده‌ی شامپوهای گیاهی در کشور است که درحال حاضر به‌عنوان یکی از پیشتازان و نوآوران صنعت شوینده و یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های بخش خصوصی ایران در زمینه‌ی تولید محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی مطرح است. شرکت صحت کیفیت بالای تولید محصولات خود را مطابق با رضایت‌مندی مصرف‌کننده تعریف می‌کند و آن‌را کلید موفقیت خود می‌داند.

بهترین شامپو بدن صحت: Ultra Moisture
این شامپو شاید محبو‌بترین شامپو بدن صحت نباشد اما بهترین آن‌هاست.

این شامپو بدن صحت حاوی عصاره اسطوخودوس و رزماری بوده و مناسب برای انواع پوست تهیه شده است. این محصول همچنین حاوی گلیسرین است که پوست خشک را کمی چرب و مرطوب می‌سازد تا حالت خشکی و حس کشش در آن از بین برود. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و بوی بد مقاوم در زیر بغل را تماماٌ از بین می‌برد و تا ساعتی پس از حمام نیز اجازه‌ی رشد مجدد باکتری‌های مولد بو را نمی‌دهد که همین امر سبب تمیزی طولانی مدت‌تری را در طول روز می‌دهد.

-حجم ۳۰۰
-رایحه رزماری
-عصاره و ویتامین اسطوخودوس و رزماری
-ضد ویروس
-ضد قارچ

در نهایت اگر پس از حمام کردن و شستشوی بدن با شامپو بدن احساس می‌کنید پوستتان کشیدگی پیدا کرده است حتماً لایه‌ای از مرطوب‌کننده روی پوست بمالید و به‌آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. هرگز با آب داغ حمام نکنید.

در این مطلب سعی بر آن بود تا بهترین شامپو بدن بر اساس میزان رضایت جامعه آماری ما و کیفیت مواد به کار رفته در آن ها به شما معرفی گردد. همچنین بهترین شامپو بدن برای شما همان است که خودتان فکر می‌کنید بهتر است اما مطمئناٌ یکی از شامپوهای معرفی شده با پوست شما سازگار خواهد بود.

3.6/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *