معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی 💄| 👄هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسوی

 

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسوی ،فرانسوی‌ها به خاطر ظاهر خوب و به خوشتیپ بودن، مشهور هستند. و این امر به دلیل پیشرفت چشمگیر آنها در صنعت مد و زیبایی می باشد. محصولات باکیفیت از برندهای مشهور لوازم آرایشی و بهداشتی که سالانه میلیاردی وارد بازار جهان می‌شود، این کشور را به قطب مد و زیبایی در جهان تبدیل کرده است.با هفت رژ همراه باشید.

در زیر چند مورد از برند های مشهور لوازم آرایشی فرانسویی را به شما معرفی میکنیم.

ویشی (Vichy)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
ویشی یکی دیگر از شناخته شده ترین مارک لوازم آرایشی فرانسه است و در محصولات خود از آب حرارتی و همچنین سایر مواد طبیعی فعال نیز استفاده می کند که با حفظ رطوبت و مواد مغذی حیاتی در پوست عمل می کند.
این برند محصولات متنوعی دارد. ویشی هم برای خانمها و هم آقایان محصولات مخصوصی دارد و به دلیل کیفیت بالا و البته قیمت بالای محصولات مشهور است.
بخش بزرگی از فلسفه زیبایی ویشی درستی تشخیص مشکلات قبل از شروع درمان است.
یکی از محصولات خیلی مشهور آن ژل پاک کننده Normaderm است که برای پوست های حساس، یک پاک کننده سه در یک است که مثل کرم، اسکراب و ماسک عمل می کند.

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی

ژل پاک کننده عمیق ویشی سری Normaderm
نوکس (Nuxe)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی

Nuxe یک مارک فوق العاده طبیعی است که با تهیه محصولات از خواص گیاهان و عصاره های گیاهی مانند گلبرگهای رز و روغنها برای داشتن پوستی سالم تلاش می‌کند.
Nuxe به دلیل داشتن تنوع و کیفیت بالا در محصولات خود، به یک برند محبوب بین دختران فرانسویی تبدیل شده است.
یکی از موفق ترین محصولات این برند، لوسیون مرطوب کننده بدن Nuxe بسیار خوشبو با عصاره بادام و پرتقال می‌باشد که، یک لوسیون مخصوص پوست خشک و قابل استفاده برای تمام بدن می‌باشد و به مدت ۲۴ ساعت پوست را مرطوب نگه می‌دارد. سایر محصولات مشهور این برند شامل کرم های ضد پیری و ضد آفتاب است.

لوسیون مرطوب کننده بدن ۲۴ ساعته نوکسسری
ایوروشه (Yves-Rocher)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
در یک مزرعه ۱۰۰ هکتاری در لا گاسیلی، بریتنی، محققان ایو روچر در ایجاد طیف وسیعی از لوازم آرایشی پرمصرف که به محیط احترام می گذارد، مشغول به تحقیق و تولید هستند. شما می توانید ۱۰۰٪ از اعتبار نامه های زیست محیطی این برند اطمینان حاصل کنید، زیرا توسط Ecocert گواهی شده است و برچسب Cosmebio را بر روی محصولات خود دارد.
محصولات پرفروش این برند شامل کرم های جوان کننده و سرم های تنگ کننده منافذ پوست هستند.
Yves-Rocher همچنین به دلیل هدایای که در تبلیغات خود به مشتریان ارائه می‌دهد، مشهور است، که این هدایا شامل خرید رایگان محصولات زیبایی در هنگام خرید آنلاین می‌باشد.

سرم تنگ کننده منافذ پوست ایوروشه
لاروش پوزای (La Roche-Posay)

محصولات La Roche-Posay توسط بیش از ۲۵۰۰۰ متخصص پوست تائید شده است و به بیمارانی که مشکلات پوستی دارند توصیه می‌شود. در فرانسه، این محصولات تقریباً بیشتر از آنکه به عنوان یک روش درمانی ساده باشند، به عنوان یک منبع دارویی درمان معرفی می‌شوند.
مشکلات رایجی که این محصولات برطرف می کنند شامل ریزش مو و سوزش پوست پس از اصلاح است و همچنین به طور کلی محصولات این برند مخصوص پوست های حساس است.
Cicaplast Baume B5 یک کرم همه کاره است که در انواع پوست موثر بوده و برای درمان مشکلات ناشی از درماتیت کاربرد دارد.
این محصول بسیار ملایم است که حتی می تواند برای نوزادان نیز می توان استفاده شود. ضد آفتاب های لاروش پوزای به خاطر کیفیت بالای آنها بسیار مشهور هستند.

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی

ژل شستشوی صورت لاروش پوزای
کدلی (Caudalie)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
كدلی در سال ۱۹۹۳ توسط صاحبان یك تاكستان در بوردو تأسیس شد. این برند در محصولات خود از عناصر فعال موجود در انگور (از جمله خود میوه، دانه‌ها، ریشه ها، برگها و سبوس) و همچنین آب معدنی طبیعی استفاده می‌كند. همه محصولات حاوی پارافین صفر، پارابن، فتالات، روغنهای معدنی یا رنگهای ساختگی مصنوعی هستند.
از این رو عناصر ارگانیک جایگزین عناصر مضر شده‌اند. یکی از بهترین محصولات این برند، نرم کننده لب کدلی است.

بالم لب کدلی مدل Conditioner
اَوِن (Avène)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
در فرانسه داروخانه ای وجود ندارد که محصولات Avène را نداشته باشد. و البته نه فقط فرانسه بلکه این محصول در کل دنیا حتی خود ایران نیز یکی از پرفروشترین و محبوبترین برندها می‌باشد. این محبوبیت به خاطر تست روزانه محصولات برای اطمینان از خلوص آنها می‌باشد.
بخشی از حوزه مراقبت از پوست، با مشکلاتی مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، اگزما و سوختگی روبرو است. مارک Avène در درمان این بیماری‌ها بسیار موثر است.
یکی از محصولات مشهور مارک اون کرم ترمیم کننده سیکالفیت است که در بازسازی پوست تاثیر بسزایی دارد. محصولات آرایشی ضد حساسیت و ضدآفتاب های این برند نیز بسیار محبوب می‌باشند.

کرم ترمیم‌ کننده اون مدل سیکالفیت
کلوران (Klorane)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
Klorane کالاهای کاملاً مشابه با سایر مارک های موجود در این لیست را ندارد اما تمرکز آن بر روی شامپو های طبیعی، نرم کننده ها، شامپوهای مخصوص موهای خشک و پاک کننده های آرایش بر اساس کیفیت است.

مواد اصلی تشکیل دهنده محصولات این برند: شامل عصاره های گیاهی مانند گزنه، جو دوسر، انبه، مرکبات، گل صد توت، انار، بادام و بابونه است.

شامپو مخصوص موهای خشک کلوران بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارند. در این شامپو‌ ها برای نرم کردن موها از شیر جو دوسر استفاده می کند.

محصول محبوب و مشهور دیگر این برند شامپو بابونه است.

شامپو تثبیت کننده کلوران سری Extrait Vegetal
شامپو کلوران مدل Mangue
بیوترم (Biotherm)

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی
Biotherm یکی از مشهورترین مارک های زیبایی در فرانسه است. محصولات مراقبت از پوست بیوترم، به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی و ارگانیک، در سراسر جهان به عنوان محصولات لوکس شناخته شده‌ است. این شرکت، که در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد، اکنون بخشی از گروه L’Oreal است و دفتر مرکزی آن در موناکو قرار دارد.
عنصر اصلی این برند مدتهاست که پلانکتون حرارتی نبوده و خواص آن به جوانسازی پوست و سالم ماندن آن کمک می کند.
برخی از محبوب ترین محصولات این برند در میان مصرف کنندگان فرانسوی کرم ضد آفتاب و کرم بدن (حاوی شیر) هستند. این محصولات با وجود این که ارزان نیستند اما محصولات متفاوت و منحصر به فردی بوده و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان هستند.

برند‌های لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست فرانسویی همیشه در سراسر جهان جزو پرفروشترین محصولات بوده و هستند. فرانسویی‌ها در این حوزه تمام تلاش خود را کرده‌اند که محصولات آنها نه تنها خاصیت آرایشی بلکه خاصیت دارویی نیز داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *