تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟
تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟ | هفت رژ تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟ با توجه به اینکه استفاده از رژلب توسط بانوان به یک عادت روزمره تبدیل شده شرکت ها و کارخانه های بسیاری نسبت به تولید رژ لب اقدام می‌کنند. در این بین شرکت ها، کارخانه ها و بعضاً کارگاه‌های زیرزمینی هستند که با تولید رژ لب های غیر استاندارد و با مواد افزودنی غیر مجاز سعی می کنند تا با کاهش هزینه تولید، سود خود را از تولید رژلب بیش از پیش افزایش دهند.

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

یکی از مواد اولیه غیر مجاز و غیر قانونی که در تولید رژ لب مورد استفاده قرار می گیرند سرب میباشد. سرب به عنوان یکی از مضرترین مواد برای بدن انسان شناخته می شود که استفاده از آن به صورت موضعی و حتی بلعیدن آن به هر نحو می تواند آسیب های گوناگونی را به بدن انسان وارد نماید. با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد عرضه رژلبهای تولید شده به وسیله سرب در بازار هستیم از این رو قصد داریم تا در ادامه روشهایی را به شما آموزش دهیم تا به کمک آن بتوانید رژلب سرب دار را از رژلب بدون سرب تشخیص داده و نسبت به خرید رژلبی سالم و استاندارد اقدام نمایید.

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

راهکار ساده برای شناسایی رژ لب سرب دار

 

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟
یکی از روش هایی که می توان به کمک آن رژ لب سرب دار را از رژلب بدون سرب تشخیص داد استفاده از آن بر روی لب ها می باشد به طور معمول رژلبی که در آن سرب به کار نرفته باشد لب ها را به طور معمول و عادی نمایش می دهد این درحالیست که رژ لبی که در آن سرب به کار رفته باشد موجب خشکی، پوسته پوسته شدن پوست لب ها و همچنین تغییر رنگ ظاهری لب ها خواهد شد. در صورتی که پس از استفاده از رژ لب احساس خشکی در لب های خود نموده و یا لب های شما پوسته پوسته شد این امکان وجود دارد که در رژ لبی که استفاده کرده اید مقدار بسیار زیادی سرب به کار رفته باشد به همین دلیل بهتر از هر چه سریعتر لب های خود را شسته و سعی کنید دیگر از آن رژ لب استفاده نکنید.

چه رنگی برای چه پوستی؟

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب باید به جنس و رنگ پوست خود توجه کنید.خانم هایی که پوست صورت نسبتا تیره ای دارند، بهتر است از رژ های قرمز تیره، بنفش و گوجه ایبراق استفاده کنند.رژهای قهوه ای روشن و آجری با سایه صورتی رنگ ، برای خانم هایی مناسب تر هستند که رنگ پوستشان روشن تر است.اگر رنگ پوست صورت شما گرم است از رژهای پایه رنگ نارنجی استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما حالتسرد و روشن دارد، از رژهای پایه رنگ آبی.اگر می خواهید رنگ رژ لب مدت زمان زیادی حفظ شود، بهتر است پس از استفاده از رژ، از یک محصول لیپ سیلینگ استفاده کنید.

رژلـب بهـداشـتـی رژلب را همیشه از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر بخرید.
رژلبی که به شما می دهند باید وکیوم شده باشد.بعد از استفاده از نمونه ها (تستر) روی دست، به سرعت دستتان را بشویید.گاهی فروشنده ها با مشاهده تردید مشتری در انتخاب رنگ رژ به او پیشنهاد می دهند که تستر را روی لبش امتحان کند اما به هیچ وجه این کار را نکنید زیرا غیربهداشتی است و می تواند آلودگی های زیادیرا وارد بدن شما کند.ممکن است در صورت ابتلای مشتری قبلی به تبخال، حتی در مرحله ابتدایی اش، این ویروس به شما هم منتقل شود.

چـطـور رژلـب را پاک کنـیـم؟
پاک کردن رژ لب هم همیشه موردبحث بوده و خانم ها روش های مختلفیرا برای این کار امتحان می کنند.روش اول و رایج همان استفاده از دستمال نرم و کرم های ویژه پاک کردن رژ است که طراوت وسلامت لب ها را هم تضمین می کنند، اما برای این کار می توانید از روغن های معدنی نرم کننده پوست یا وازلین هم استفاده کنید.برای پاک کردن رژ هم حتما باید از دستمال نرم و نازک استفاده کنید و با حرکات دورانی مچ دستخود به آرامی مواد رنگی رژ را از روی لب ها پاک کنید.

سپس دستمال را با آب سرد بشویید و دوباره لب های خود را پاک کنید؛ البته باز هم با حرکات دورانی! در ضمن به یاد داشته باشید بعد از پاک کردن رژ و قبل از خواب حتما از لب ترکن یا مواد طبیعی برای چرب و مرطوب کردن لب هایتان استفاده کنید چون ممکن است آثار مواد موجود در رژ باعث خشکی لب های شما شود.

استفاده از رژلب سالم

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

خانم هایی که به طور مستمر از رژ لب استفاده می کنند، می توانند روزانه به کمک وازلین، عسل یاخامه لب های خود را مرطوب و چرب کنند تا سلامت و طراوت این عضو حفظ شود.

رژلـب مـایـع
بعضی خانم ها از رژ لب مایع استفاده می کنند چون معتقدند کاربری آسان تری دارد و نمای بهتری در مقایسه با رژهای معمولی به چهره می دهد.البته در انتخاب این نوع رژها حتما دقت کنید زیرا رنگ های بسیار روشن یا بسیار تیره ممکن است نمایناخوشایندی در چهره شما ایجاد کند.خانم هایی که می خواهند با یک بار استفاده از رژ تا مدت زمان طولانی نیاز به تجدید آرایش نداشتهباشند، باید از رژهای مایع استفاده کنند.

به یاد داشته باشید برای استفاده از رژهای مایع بهتر است از قلم موی ویژه این کار استفاده کنید.در ضمن برای جلوگیری از رنگی شدن دندان ها بهتر است هنگام استفاده از رژ، یک انگشت خود را بهدهان فرو ببرید و بعد از آن به راحتی از رژ لب استفاده کنید تا فاصله دندان ها با لبکاملا حفظ شود.

تشخیص رژلب سرب دار چگونه است؟

رژلب هایی که حاوی سرب هستند به شرح زیر می باشند:
CHRISTIAN DIOR
LANCOME
CLINIQUE
Y.S.L
ESTEE LAUDER
SHISEIDO
RED EARTH)LIP GLOSS)
CHANEL
MARKET AMERICA-MOTNES LIPSTECK
بالاترین میزان سرب مساوی است با بالاترین شانس ابتلا به سرطان.
بعد از آزمایشات صورت گرفته مشخص شد که رژلب Y.S.L حاوی بالاترین میزان سرب می باشد.
مراقب باشید که هر چقدر سرب بیشتری داشته باشند ماندگاری طولانی تری نیز دارند.
اگر رژ لب شما مدت طولانی روی لبتان می ماند بخاطر مقدار بالای سرب آن می باشد.

تست خانگی سرب رژ لب :
۱-مقداری از رژلبتان را روی دستتان بمالید.
۲-با یک انگشتر طلا روی آنرا خراش دهید.
۳-اگر رنگ آن به مشکی تغییر کرد، پس شما می فهمید که حاوی سرب می باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *