پرفروش ترین لوازم آرایشی
پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران ✔️ { لیست بهترین ها}

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران: استفاده از بهترین مارک لوازم آرایشی قانونی است که خانم‌های زیبا همیشه در آرایش کردن رعایت می‌کنند. در این قسمت می‌خواهیم پرفروش‌ترین مارک لوازم آرایش در ایران را به شما معرفی کنیم و شما را از استفاده از برندهای معتبر آگاه کنیم. با هفت رژ همراه باشید.
پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران

ابتدا با معرفی برندهای معتبر ایرانی شروع می‌کنیم:

محصولات کالیستا

این برند تمام ایرانی در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت آریان کیمیا تک برای اولین بار تولید شد. این شرکت در ابتدا از سال ۱۳۸۱ مشغول به واردات مواد آرایشی و بهداشتی بوده است و هم اکنون جز پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران می باشد.

مواد اولیه‌ی تولیدات برند کالیستا از شرکت‌های اروپایی از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تامین می‌گردد‌. رنگ‌های آرایشی این محصولات هم از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می‌شوند.

پرفروش ترین لوازم آرایشی


خرید محصولات برند کالیستا از هفت رژ

محصولات مای

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم محصولی ایرانی است که ممکن است همه‌ی شما اسم آن را شنید باشید. برند مای امروزه یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است.محصولات مای زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند.

این برند دارای محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی همه‌ی انتظارات شما را برآورده می‌کند. برند مای به راحتی با برندهای خارجی برابری می‌کند و آزمایشگاه‌های این برند از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه هستند. پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش ترین لوازم آرایشی


خرید محصولات برند مای از هفت رژ

محصولات کامان

اولین برندی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم برند معتبر ایرانی کامان است. این برند تحت لیسانس سوییس است و هدف آن تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و سازگار با پوست انسان است. محصولات این برند برای محیط زیست هم کاملا بی‌خطر هستند.

پرفروش ترین لوازم آرایشی

محصولات این برند برای تمامی پوست‌ها قابل استفاده است و در بهترین لابراتوارهای اروپا آزمایش و خلق شده است. هم اکنون محصولات کامان نه‌تنها در ایران بلکه در بیش از ۷۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش است. محصولات برند کامان مورد تایید تمامی پزشکان پوست هستند. پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش ترین لوازم آرایشی

محصولات سی گل

نصرالله اخوی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و موسس شرکت لابراتوار اخوی و برند معتبر سی گل است. او با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند لورال، لانکو و ویشی همکاری داشته است. برند معتبر سی گل در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت گواهینامه‌ی استاندارد ایزو ۹۰۰۲ از QMI کانادا شد و محصولات آن امروزه توسط بسیاری از پزشکان پوست و مو تجویز می‌شوند.

پرفروش ترین لوازم آرایشی : برند سی گل سلامت افراد را هدف اصلی خود قرار داده و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد.

پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرطرفدارترین محصولات برند سی گل شامل موارد زیر هستند:
تونیک پاک کننده صورت سی گل
تونیک روشن کننده پوست سی گل مدل ACNPro
کرم لایه بردار سی گل مدل ۲in1
کرم دور چشم سی گل سری Agepro

محصولات سینره

برند سینره در سال ۱۳۷۶ تولید شد. این برند با هدف تولید محصولات بسیار با کیفیت مراقبت پوست و مو با پایه‌ی گیاهی شروع به تولید محصولات خود کرد و در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

محصولات سینره با برخورداری از دانش روز و با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت اروپایی و با بهره‌گیری از گیاهان مفید علاوه‌بر حفظ بهداشت، زیبایی طبیعی را هم به پوست و موی شما هدیه می‌دهد. محصولات برند سینره مورد تایید بسیاری از پزشکان هستند. پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش‌ترین محصولات برند سینره:
ژل شست و شوی صورت ضد آلودگی سینره مدل Oily Skin
کرم موبر صورت و بدن سینره
سرم نرم کننده مو سینره مدل Anti Freeze
کرم پودر ضد چروک سینره

محصولات پریم (PRIME)

لابراتوار دکتر اخوی به عنوان یکی دیگر از واحدهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات خود را با نام تجاری پریم به بازار عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که این برند موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبری مانند HALAL، ISO و SASO شده است.

پرفروش‌ترین محصولات برند پریم:

  • انواع کرم‌های ضدآفتاب بی‌رنگ و رنگی
  • انواع ژل‌های پاک‌کننده و اسکراب
  • کرم دور چشم
  • سرم ویتامین C
  • ژل کرم بازسازی و جوانسازی پوست
  • کرم‌های مرطوب‌کننده شب و روز
  • انواع شامپوهای درمانی
  • انواع سرم‌های درمانی مو

محصولات این لی

لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد. این لابراتوار در مدت کوتاهی به توانایی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت دست یافت.

برند آرایشی و بهداشتی این‌ لی در آذر ماه سال ۱۳۹۴ توسط شرکت طبیعت زنده در ایران معرفی شد. این لابراتوار داروهای گیاهی در گذشته برند سینره را معرفی کرده بود که به طور گسترده در خاورمیانه و اروپا عرضه شد و به موفقیت چشم‌گیری دست یافت. پس از این تجربه موفقیت‌آمیز، طبیعت زنده محصولات این‌لی را تولید کرد.

محصولات این‌لی با تحقیق و آزمایش در لابراتوارهای داروسازی و گیاه‌شناسی با کیفیتی در سطح بهترین محصولات آرایشی جهان تولید شدند. برند این‌لی با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی زنان ایرانی تولید و به بازار عرضه شد.

ایران دومین مصرف‌کننده لوازم‌آرایشی در خاورمیانه است و این در حالی است که ‌۸۰% لوازم‌ آرایشی از چین، ترکیه و تایلند و معمولا به طور قاچاق وارد کشور می‌شوند. خیلی از این لوازم‌ آرایشی استاندارد نیستند و باعث بروز بیماری‌های پوستی می‌شوند. یکی از راه‌های حل این مشکل اعتماد به شرکت‌های ایرانی تولیدکننده لوازم آرایشی استاندارد است که کیفیت آن‌ها با محصولات خارجی رقابت می‌کند.

حالا نوبت معرفی چند برند خارجی است:

محصولات لورال

برند لورآل یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای جهانی است. برند فرانسوی لورآل همچنین در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. لورال دارای ۶ پایگاه تحقیقات و گسترش در دنیا است. لاین محصولات کودکان به نام L’OREAL هم با شعار «چون ما هم مهم هستیم» در حال فعالیت است.

با استفاده از محصولات فوق حرفه‌ای آرایشی لورال استایل بی‌نظیر و بدون نقصی داشته باشید و با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن پوست‌تان بهترین آرایش را روی صورت خود انجام دهید.

پرفروش ترین لوازم آرایشی

محصولات بورژوا

موسس برند بورژوا آلبرت پانسیون یک متخصص زیبایی از کشور فرانسه بود. این برند محبوب فرانسوی زیرمجموعه‌ای از کمپانی Coty Inc است و در بیش از ۵۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. هدف اصلی آلبرت پانسیون از تولید این برند گریم هنرپیشه‌های تئاتر بود.

برند بورژوا امروزه در ایران و در میان خانم‌های جوان طرفداران بسیاری دارد و باید این را خاطر نشان کنیم که قیمت‌های این برند با توجه به کیفیت بالای محصولات آن بسیار مناسب است. پرفروش ترین لوازم آرایشی

پرفروش ترین لوازم آرایشی

محصولات دوسه

احتمالا تا اسم برند دوسه را می‌شنوید ریمل‌های آن را به خاطر می‌آورید. برند آمریکایی دوسه یک برند بسیار معروف مختص خانم‌های شیک است. برای داشتن یک آرایش خاص انتخاب این برند بسیار مناسب است زیرا دارای انواع مختلفی است و تنوع رنگ بالایی دارد.

برند دوسه جزو برندهای بسیار شیک و معتبر در سطح جهان است به همین خاطر قیمت محصولات آن کمی از قیمت دیگر محصولات گران‌تر است. اما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با یکبار صرف هزینه برای مدت طولانی و با خیال راحت از محصولات دوسه استفاده خواهید کرد.

تخصص برند دوسه در تولید لوازم آرایشی است.

پرفروش ترین لوازم آرایشی

محصولات پر فروش دوسه

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk
رژلب مدادی دوسه
کرم پودر های دوسه
اهمیت استفاده از برند لوازم آرایش مرغوب
امروزه داشتن چهره‌ای زیبا برای دختر‌خانم‌ها و خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما ممکن است شما هم مانند دیگر خانم‌ها از آسیب‌های لوازم آرایش به پوست خود آگاه بوده و ترجیح دهید زیاد از لوازم آرایش استفاده نکنید.

باید به شما بگوییم که امروزه با وجود برند‌های متنوع با کیفیت بسیار بالا در بازار دیگر نیازی نیست که نگران آسیب‌های پوستی ناشی از آرایش باشید؛ زیرا شرکت‌های تولید‌کننده‌ی لوازم آرایشی به دنبال پایین آوردن آسیب‌های آرایشی به پوست شما هستند و تعداد زیادی از آن‌ها در انجام این کار موفق بوده‌اند.

نگاهی به چهره‌ی مدل‌های معروف بیاندازید تا از تاثیر استفاده از لوازم آرایش مرغوب آگاه شوید. مدل‌ها روزانه به میزان زیادی آرایش و گریم روی پوست خود انجام می‌دهند اما همچنان پوست‌های خوبی دارند. البته ناگفته نماند بخشی از آن هم به خاطر مراقبت‌های پوستی و ماسک‌های مرغوبی است که استفاده می‌کنند.

در این قسمت با مطالعه‌ی دقیق پرفروش‌ترین مارک لوازم آرایشی در ایران و همچنین شناخت پوست خود می‌توایند بهترین انتخاب را داشته باشید و از این به بعد با خیال راحت آرایش کنید؛ بدون این که پوست شما آسیبی ببیند.

پاسخ به چند پرسش رایج درخصوص لوازم آرایشی اصل

خطرات استفاده از لوازم آرایش نامرغوب چه هستند؟

در لوازم آرایش نامرغوب ماده‌ای به نام آفلاتوکسین B وجود دارد که باعث بروز انواع سرطان می‌شود. قبل از خرید به ترکیبات استفاده شده در محصول نگاه کنید.

چگونه می‌تواینم از اصل بودن لوازم آرایش مطمئن شویم؟

لوازم آرایش خود را از وب‌سایت‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر که برای محصولات خود ضمانت اصل بودن کالا ارایه می‌دهند یا محصولات خود را به صورت شرکتی تهیه می‌کنند; خریداری کنید. اگر آنلاین خرید نمی‌کنید می‌توانید از داروخانه‌ها خرید کنید.

چگونه تشخیص دهیم که داخل رژ لب سرب وجود دارد یا خیر؟

مقداری از رژ لب را روی دست‌تان بکشید و قطعه‌ای طلا را به مدت دو دقیقه به صورت دورانی روی دست خود حرکت دهید، اگر رنگ رژ روی دستتان تیره شد یعنی دارای سرب است.

جمع بندی پرفروش ترین لوازم آرایشی

خانم‌های عزیز چهره‌ی شما بخش بسیار مهمی از بدن شما است؛ پس همان قدر که به آرایش موها و صورت خود اهمیت می‌دهید به برند لوازم آرایشی خود هم اهمیت دهید. این جا همان جایی است که باید صرفه‌جویی را کنار گذاشته و سراغ بهترین برند بروید؛ در غیر این صورت باید مبلغ خیلی بیشتری را بابت درمان پوست‌تان صرف کنید.

امیدواریم با مطالعه‌ی مقاله بهترین مارک لوازم آرایش در ایران، بتوانید برند محبوب خود را انتخاب کرده و با یک آرایش زیبا به جذابیت چهره‌ی خود بیافزایید.

4.9/5 - (136 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

2 نظرات در حال حاضر

  1. مطلب جامعی بود ممنون از شما

  2. بسیار عالی
    من کالیستا رو خیلی دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *