لیست لوازم آرایش ضروری برای هر خانم + معرفی بهترین محصولات آرایشی
لیست لوازم آرایش ضروری

لیست لوازم آرایش ضروری | هفت رژ ❤️ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

لیست لوازم آرایش ضروری : در دنیای پر از تنوع لوازم آرایشی، اگر بخواهیم لیستی از لوازم آرایشی مورد نیاز تهیه کنیم، قطعا در بین این همه محصول به مشکل برخواهیم خورد و شاید در انتخاب آنها گیج شویم. اما این امر باعث نمی شود که در کل دنبال چنین لیستی نباشیم. مهم نیست که شما یک فرد عادی هستید که سر رشته ی چندانی از میکاپ ندارد یا یک آرایشگر حرفه ای، در هر صورت باید بدانید در دنیای لوازم آرایشی، کدام محصولات برای شما مورد نیاز است. در این مقاله قصد داریم لیستی از لوازم آرایشی مورد نیاز هر خانم را با هم بررسی کنیم و سپس بهترین محصولات آرایشی را به شما عزیزان معرفی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید. در ضمن تمام محصولات آرایشی ضروری و اورجینال را می توانید از فروشگاه هفت رژ تهیه کنید.

کرم مرطوب کننده

به احتمال خیلی زیاد از مزایا و اهمیت مرطوب بودن پوست آگاهید. از این رو باید به خاطر داشته باشید که قبل از انجام هر نوع میکاپی پوست خود را مرطوب کنید. اگر آب رسانی مناسبی به پوست شما صورت گیرد، مواد آرایشی در قسمت های خشک و چین و چروک های صورت جمع نشده و آرایش زیباتری خواهید داشت.

خرید کرم مرطوب کننده نیوتیس از فروشگاه هفت رژ

 

پرایمر، یکی از ضروری ترین های آرایش

این که صورت شما دارای جای لک یا منافذ باز باشد امری کاملا طبیعی است. استفاده از پرایمر باعث می شود تا نقص های چهره برطرف شود، چین و چروک ها کمتر به چشم بیاید و منافذ باز پوست نیز بسته شوند. یادتان باشد پس از این که از پرایمر به خوبی در تمام قسمت های پوست خود استفاده کردید، کمی صبر کرده و سپس بقیه ی آرایش را ادامه دهید. پرایمر قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.

خرید پرایمر مای از فروشگاه هفت رژ

فاندیشن یا زیرساز آرایش

یکی از مهم ترین کارها در آرایش صورت استفاده از زیرسازی مناسب است. این کار باعث می شود تا مراحل بعدی آرایش شما نیز زیباتر جلوه کند. داشتن یک فاندیشن عالی که سازگار با هر نوع پوستی است، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

خرید کرم پودر گابرینی اصل از فروشگاه هفت رژ

کانسیلر

برای برطرف کردن نقص ها، تیرگی ها یا جای لک و جوش در صورت باید از کانسیلر استفاده کرد. برای داشتن یک آرایش بی نقص شما باید یک کانسیلر برای کل صورت و یک کانسیلر مخصوص زیر چشم داشته باشید. کانسیلر مخصوص زیر چشم بافت سبک تری دارد و برای قسمت دور چشم که دارای پوست حساس تری است، مناسب است.

خرید کانسیلر اسنس اصل از فروشگاه هفت رژ

رژ گونه

یکی از موثرترین لوازم آرایشی رژ گونه است. تنها با استفاده از مقداری رژ گونه می توانید چهره ی خود را شاداب تر نشان دهید. رژ گونه ها عموما پودری، ژلی یا کرمی هستند که می توانید با توجه به سلیقه و نوع پوست تان، نمونه ی مناسب خود را تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که هر رنگ رژ گونه ای ممکن است با رنگ پوست شما همخوانی نداشته باشد. پس در انتخاب رنگ آن دقت کنید. رژگونه قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.


خرید رژ گونه کالر اند آرت کالیستا از هفت رژ


خرید رژ گونه تراکوتا کالیستا از هفت رژ

پالت سایه چشم

این انتخاب شماست که تنها چند رنگ سایه یا یک پالت سایه با رنگ های متنوع داشته باشید. در هر صورت بهتر است سایه هایی را انتخاب کنید که برای استفاده در موقعیت های مختلف، عمومیت داشته باشند.

بهترین محصولات برند نوت (Note)

مداد چشم

مداد چشم از آن دسته لوازم آرایشی است که سریع می توان از آن استفاده کرد و تغییرات محسوسی نیز در چهره ایجاد می کنند. از این مداد می توان برای کشیدن خط نازکی در پشت پلک و کشیدن سایه دودی یا کشیدن خط در قسمت پایینی چشم استفاده کرد. مداد چشم قطعا در لیست لوازم آرایش ضروری جا دارد.

بهترین محصولات برند گلدن رز

4.2/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *