نکات مهم در آرایش تابستانی
نکات مهم در آرایش تابستانی

نکات مهم در آرایش تابستانی | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

نکات مهم در آرایش تابستانی : با هوای مرطوب زمستان خداحافظی کنید و آماده آرایش تابستانی شوید. یک آرایش روشن‌تر آن هم برای پوست حساس در معرض نور آفتاب. از ضد آفتاب تا کرم و لوسیونی که از پوست شما در برابر گرما محافظت می‌کند، همه چیز را درباره رازهای زیبایی در تابستان بدانید و وارد فصل گرما شوید. تغییرات تابستانی در آرایش‌های مد این فصل محسوس‌اند: رنگ مو روشن‌تر می‌شود، مصرف ضدآفتاب بالا می‌رود و برای یک پوست برنزه درخشان، بیش از هر چیز به یک کرم پودر ماندگار نیاز خواهید داشت! خوشبختانه با این چند توصیه حرفه‌ای می‌توانید یک زیبایی طبیعی و تابستانی را به راحتی تجربه کنید. با ما همراه باشید در هفت رژ

یک کرم پودر سبک‌تر انتخاب کنید

سبکی این نوع کرم باعث می‌شود کمتر عرق کنید و ضدآفتاب موجود در انواع مختلف این کرم تاحدودی از پوست در برابر افتاب سوزنده تابستان محافظت می‌کند. اگر به عنوان آخرین فرد روی کره زمین هنوز با کرم BB آشنایی ندارید، همین حالا وقت استفاده از این کرم محبوب، ملایم و تابستانی است!

کرم BB در واقع یک نوع کرم پودر سبک محسوب می‌شود، آن‌ها معمولا خاصیت نرم‌کنندگی دارند، دارای ضدآفتاب هستند و علاوه بر این‌ها به خوبی پوست را پوشش می‌دهند با اینکه برخلاف کرم پودر سبک‌اند. با این ویژگی‌های می‌توان گفت کرم ب ب (BB) بهترین جایگزین برای کرم پودر به ویژه در آرایش تابستانی روزمره است، چون سبکی این نوع کرم باعث می‌شود کمتر عرق کنید و ضدآفتاب موجود در انواع مختلف این کرم تا حدودی از پوست در برابر آفتاب سوزنده تابستان محافظت می‌کند. البته همچنان به شما توصیه می‌شود در کنار هر کرم آرایشی حاوی ضدآفتاب همچنان از یک کرم ضد آفتاب خوب هم استفاده کنید.

نکات مهم در آرایش تابستانی

خرید بی بی کرم گلدن رز از هفت رژ

شب‌ها از نرم‌کننده‌های با خاصیت لایه‌برداری استفاده کنید

احتمالا در مورد اهمیت استفاده از کرم‌های لایه‌بردار در تابستان شنیده‌اید، اینکه پوست در طول تابستان میزان بیشتری چربی تولید می‌کند و این موضوع روی منافذ سطح پوست اثر می‌گذارد. اما آیا می‌دانستید از کرم لایه بردار تنها در شب‌ها باید استفاده کرد؟

استفاده از کرم لایه بردار باعث می‌شود لایه نازکی از سطح پوست ساییده شود و این امر در طول روز که بیشتر در معرض نور آفتاب هستید شما را برای آفتاب‌سوختگی مستعدتر می‌کند و باعث می‌شود اشعه‌های مضر خورشید بیشتر روی شما تاثیر بگذارند.

هفته‌ای یک بار پیش از خواب از کرم لایه بردار استفاده کنید یا از کرم‌های مرطوب کننده‌ای که حاوی اسیدهایی با خاصیت لایه برداری ملایم هستند، هر شب استفاده کنید.

نکات مهم در آرایش تابستانی

نکات مهم در آرایش تابستانی

 

در آرایش تابستانی به جای برق لب از بالم لب استفاده کنید

استفاده از برق لب یا رژ لب براق در آرایش تابستانی باعث بازتاب نور خورشید و افزایش احتمال سوختگی لب‌ها می‌شود بدترین آفتاب‌سوختگی که ممکن است در این فصل گرم تجربه کنید، آفتاب سوختگی لب است، پوسته پوسته شدن لب‌ها و سوزش آن، آخرین خاطره‌ای است که می‌خواهید از این سه ماه گرم و پرهیجان داشته باشید. به جای برق لب سراغ بالم لب بروید. آن‌ها هم مات‌تر هستند، هم لب‌ها را نرم می‌کنند و هم SPF به کار رفته در برخی از آن‌ها مثل یک ضدافتاب ملایم از لب‌ها محافظت می‌کند.

نکات مهم در آرایش تابستانی

از لوسیون بدن حاوی ضدآفتاب استفاده کنید

استفاده از لوسیون و نرم‌کننده درست بعد از حمام، ضروری‌تر از آن است که فکرش را بکنید. ضدآفتاب کلیدی‌ترین بخش آرایش تابستانی شما است! این نکته‌ای است که در هیچ بخشی از روتین زیبایی و سلامت پوست خودتان در فصل تابستان نباید فراموش کنید. لوسیون عادی خودتان را با یک لوسیون حاوی ضدآفتاب عوض کنید.

به ویژه اگر در طول روز بیرون می‌روید، لااقل بیست دقیقه پیش از خروج از خانه به جز صورت، به طور کامل دست‌ها و اگر لازم است پاها را هم با لوسیون ضدآفتاب پوشش دهید. یک لوسیون نرم‌کننده با SPF30 هم پوست را نرم می‌کند و هم با آن در برابر اشعه‌های مضر UV در امان خواهید بود.

نکات مهم در آرایش تابستانی

نکات مهم در آرایش تابستانی

 

از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید

از رنگ طبیعی موهایتان یا موهای رنگ شده محافظت کنید، نور خورشید فقط روی پوست شما تاثیر نمی‌گذارد، بلکه می‌تواند به تدریج رنگ موها را نیز کمرنگ کند. اگرچه در نگاه اول، این یکی از ویژگی‌های مثبت تابستان به شمار می‌رود: «پوست تیره‌تر و موهای روشن‌تر» اما باید بدانید که نور خورشید و اشعه‌های مضر آن نه تنها موی رنگ شده یا طبیعی شما را کمرنگ‌تر می‌کند بلکه باعث خشک و شکننده شدن آن می‌شود و این همان تاثیری است که نمی‌خواهید! بهترین شامپو برای تابستان یک شامپوی حاوی نرم کننده و با فیلترهای UV است، پس حتی اگر موهایتان را رنگ نکرده‌اید شامپویتان را در تابستان با یک شامپوی مخصوص موهای رنگ شده عوض کنید.

یک عطر تابستانی انتخاب کنید

وقتی دما به طرز دیوانه‌واری بالا می‌رود شما به عطری نیاز دارید که سرحالتان می‌کند؛ سبک، تازه و خنک! عطرهایی با پایه میوه‌ای، مرکبات و گل‌های بهاری بهترین انتخاب است. پس هرگز به یک عطر اکتفا نکنید و عطرها را با فصل‌ها تغییر دهید. این یک روش پنهان برای افزایش جذابیت استایل شما است.

نکات مهم در آرایش تابستانی

از پاها مراقبت کنید

بهترین صندل تابستانی در دنیا هم نمی‌تواند زیبا به نظر برسد اگر پاشنه پاهایتان ترک خورده باشد و ناخن‌های نامرتبی داشته باشید. برای از بین بردن ترک و خشکی پاشنه پا راه حل ساده این است که با آب گرم، صابون و سنگ پا یا لیف زبر کاملا پاشنه را لایه‌برداری کنید و بعد از آن بلافاصله از مقدار زیادی کرم مرطوب کننده و نرم کننده استفاده کنید. این آسان‌ترین و موثرترین راهکار است، کافی است به طور مداوم این روند را ادامه بدهید.

همانقدر که به ناخن‌های دست‌هایتان و زیبایی آن اهمیت می‌دهید به ناخن پاها هم توجه کنید، حتی بیشتر! می‌توانید یک پدیکور حرفه ای بگیرید و یا با یک سوهان ناخن مناسب و لاک‌های خوش رنگ خودتان به وضعیت ناخن پا سر و سامان بدهید.

رنگ لاک خودتان را با رنگ صندل ست کنید، کار ساده‌ای است سراغ رنگ‌های پایه‌ای به کار رفته در صندل بروید مثلا آبی یا سبز. اگر از صندل چرم استفاده می‌کنید بهترین رنگ لاک، لاک قرمز است و اگر نمی‌خواهید خودتان را خیلی درگیر ست کردن رنگ لاک با صندل کنید، سراغ رنگ‌های ملایم و طبیعی مثل کرم ملایم در تناژهای متفاوت بروید یا یک انتخاب جسورانه‌تر و مدرن‌تر مانند لاک مشکی داشته باشید. خط قرمز در لاک برای شما استفاده از لاک سفید است! این انتخاب برای هیچ صندل و هیچ موقعیتی خوب نیست پس استفاده از لاک سفید یک دست برای پاها را فراموش کنید.

نکات مهم در آرایش تابستانی

نکات مهم در آرایش تابستانی

 

آماده تابستان شوید!

برای خرید لازم نیست در این گرما به خیابان بروید، با چند کلیک ساده آرایش تابستانیتان را بسازید! از محصولات مناسب آرایش تابستانی گرفته تا همه محصولات مراقبت از پوست ، همه را در فروشگاه اینترنتی هفت رژ کنار هم پیدا کنید و یک سبک خنک برای روزهای داغ سال بسازید.

4.9/5 - (36 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *