رازهای استفاده از پنکیک
رازهای استفاده از پنکیک

رازهای استفاده از پنکیک | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

رازهای استفاده از پنکیک : یکی از بهترین گزینه ها برای زیرسازی در آرایش، پنکیک است. احتمالا بتوان به طور قطع گفت که هر خانمی حتی برای یک بار هم که شده از این محصول استفاده کرده است. اما با وجود این همه محبوبیت و پرکاربرد بودن این محصول، هنوز هم عده ی بسیاری از بانوان، روش استفاده ی درست این محصول را بلد نیستند. استفاده از پنکیک، رازهایی با خود به همراه دارد که هرکسی از آنها باخبر نیست. اما از آنجایی که ما همیشه بهترین ترفندها را با شما در میان میگذاریم، در این مقاله قصد داریم چند نکته در ارتباط با استفاده از پنکیک را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ

آب رسانی قبل از استفاده از پنکیک

قبل از استفاده از پنکیک، باید حتما پوستی مرطوب داشته باشید. این امر زمانی به درستی اتفاق می افتد که پوست کاملا تمیز باشد. قبل از هر کاری بهتر است پوست خود را با یک شوینده ملایم بشویید. استفاده از یک مرطوب کننده ی مناسب، مرحله ی بعدی است. پس از این کار مدتی صبر کنید تا مرطوب کننده کاملا جذب پوست شود، سپس از پنکیک استفاده کنید. بهتر است پنکیک انتخابی شما بسیار سبک باشد تا روی پوست تان حالت طبیعی داشته باشد.

رازهای استفاده از پنکیک

رازهای استفاده از پنکیک

 

برای پنکیک زدن از برس رژ گونه استفاده کنید

شاید فکر کنید فقط نوع پنکیک شما در زیبایی تان اهمیت دارد، اما برسی که برای پنکیک زدن انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است. بهترین برس برای پنکیک زدن، برس آرایشی نیمه پهن است که می توان از برس رژ گونه نیز استفاده کرد. خوبی این برس این است که به راحتی پنکیک را به قسمت های مختلف پوست انتقال می دهد. در هنگام پنکیک زدن با برس، مراقب باشید که پنکیک به داخل چشمان شما نفوذ نکند.

برس تان را محکم روی صورت نکشید

یکی از ترفندهای استفاده از پنکیک که به کار بردن آن خیلی هم آسان است، درست استفاده کردن از برس است. اگر برس حاوی پنکیک را محکم به صورت خود فشار دهید، حالتی پودری به خود می گیرد. اگر موقع پنکیک زدن متوجه شدید که تارهای الیاف پنکیک خیلی خمیده می شوند یعنی میزان فشار شما زیاد است. پس از فشار به برس کم کرده و به آرامی پنکیک را روی صورت تان بزنید.

رازهای استفاده از پنکیک

رازهای استفاده از پنکیک

 

پاک کردن چربی اضافی پوست با دستمال

هر چقدر که آرایش زیبا و اصولی ای داشته باشید، باز هم در طی زمان زیاد آرایش تان دچار مشکل خواهد شد که این امر در هوای گرم بسیار بیشتر است. برای حل این مشکل، یک ابر آرایشی با خود داشته باشید تا آن را نمدار کرده و قسمت های پاک شده را دوباره پنکیک بزنید.

شستشوی برس آرایشی

تمیز نگه داشتن برس های آرایشی، یکی از نکات مهم در استفاده از پنکیک است. آلودگی ها برس آرایشی می تواند عارضه های پوستی را به همراه داشته باشد و یا پوست را دچار جوش کند. برای حل این مشکل بهتر است حداقل هفته ای یک بار، برس آرایشی خودتان را بشورید.

رازهای استفاده از پنکیک

رازهای استفاده از پنکیک

 

روش تمیز کردن برس آرایشی

در این بخش ترکیب بی نظیری برای شستشوی براش آرایشی تان را به شما نشان خواهیم داد. برای ساخت این شوینده باید ۵۰ میلی لیتر آب گرم، یک قاشق چای خوری نرم کننده مو، ۵۰ میلی لیتر الکل و ۵ قطره روغن درخت چای را با هم ترکیب کنید. برای این کار ابتدا آب و نرم کننده را خوب با هم مخلوط کنید و سپس باقی مواد را اضافه کرده و داخل بطری اسپری بریزید. قبل از هربار مصرف بطری را تکان دهید. محلول را روی برس اسپری کنید و سپس با دستمال تمیز خشک کنید، این روند را تا وقتی برس کاملا تمیز شود ادامه دهید. می توانید از این اسپری در مسافرت نیز استفاده کنید و برس خود را همیشه تمیز نگه دارید.

سخن پایانی

در این مقاله برخی ترفندهای آرایشی در رابطه با پنکیک را با هم بررسی کردیم. امیدواریم این روش ها برای شما مفید بوده باشند. اگر در انتخاب یک پنکیک خوب نیز دچار مشکل هستید، می توانید به فروشگاه هفت رژ بخش آرایش صورت، پنکیک سر بزنید و هم چنین در صورتی که ترفند دیگری در استفاده از پنکیک سراغ دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی بهترین پنکیک های موجود در بازار با قیمت مناسب

۱- پنکیک فشرده نوت سری Luminous silk

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *