مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴ – ۲۰۲۳
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۱ سال پیش
  • مدل مو
مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024 - 2023 | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴ – ۲۰۲۳ : کوتاه کردن موها با مدل جدید واقعاً می تواند حسی تازه را به ما بدهد، ترندهای مدل موی امسال صراحتاً همه مانند یکدیگر جسورانه هستند. در اینجا ۷ مدل موی شیک که باید در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۳ دنبال کنید، آورده شده است. ما این نوشته را ترتیب دادیم تا زیباترین ایده های سال را برای شما پیدا کنیم … و ما تضمین می کنیم که شما برای انتخاب ناامید نخواهید شد! بنابراین، خانم ها، آماده اید که موهای خود را تغییر دهید؟ با ما همراه باشید در هفت رژ

بسیاری از ما میل بسیار زیاد به تغییرات مو و راهکارهای زیبایی جدید داریم. اگر این مورد شماست، خودتان را از آن محروم نکنید! آیا می خواهید شیک ترین گزینه های حال حاضر را بدانید؟ به شما خوانندگان عزیز خدمت رسانی خواهد شد!

۱- مدل مو کاسه ای

برای امسال، ترند مو کمی تغییر کرده است… و برای کسانی که مدل کاسه ای را انتخاب می کنند، می گوییم که مدل کاسه ای کمی بدون ساختار است، تقریباً یادآور مدل موی قارچی لیدی دی است، اما با یک لمس شگی درهم و برهم… کاسه ای شگی عالی است و به خصوص اگر موهای مجعد دارید، به شما می آید! یک گزینه جسورانه برای کسانی از شما که به دنبال اثبات استایل و شخصیت خود هستند. اگر تصمیم دارید این مدل مو را انتخاب کنید، مطمئناً به همه لباس های خود جذابیت می دهید.

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴

 

۲- مدل مو فوق العاده کوتاه

اگر به دنبال ظاهری هستید که هم شیک باشد و هم نگهداری آن آسان باشد، هیچ چیز بهتر از یک برش فوق العاده کوتاه نیست! علاوه بر این، انتخاب ایده آل برای زمستان امسال است! نه تنها شما را از گره های ناشی از رطوبت و روسری هایی که در این فصل می پوشید نجات می دهد، بلکه باعث صرفه جویی در وقت شما در صبح نیز می شود. با برش فوق العاده کوتاه، مطمئناً همیشه به موقع در دفتر کار خود خواهید بود! با این اوصاف، اگر می‌خواهید کمی الهام بگیرید، به کمپین تبلیغاتی Prada Paradox نگاهی بیندازید، جایی که اما واتسون را می‌توان با برش پیکسی دید. چطور است آن را دوست دارید؟ پس منتظر چه چیزی هستید تا به آرایشگاه خود بروید؟

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

۳- مدل مو گرادیان منحنی

خانم‌ها، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید موهایتان رشد کند، چه چیزی بهتر از یک لایه منحنی که یادآور مدل‌های برش‌های دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰ است. به دنبال ایده هستید؟ ساده است: به جنیفر آنیستون در «دوستان» یا اوا لونگوریا در «خانه دارهای ناامید» فکر کنید! لایه منحنی کاملاً در مورد بازی با چندین طول موهای صاف پشت است که با نوک هایی که به زیبایی فر می شوند تزئین شده است. یک برش عالی برای حجم دادن و بالاتر از همه جابجایی به موهای بلند شما، هر نوع یا بافتی که باشد!

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴

 

 

۴- مدل مو با شیب فوق العاده طولانی

علاوه بر لایه منحنی، یک ترند جدید مو وجود دارد که در بین افراد مشهور و شیک‌ترین خانم‌های جوان رایج شده است: لایه فوق‌العاده بلند! این مدل مو به طول های یکنواخت عمر و حجم می بخشد. با یک مدل موی براق یا یک موج کوتاه، این مدل یکپارچه با سیستم انتخابی عالی برای ظاهری شیک است. این کار را به روش کلارا لوسیانی انجام دهید!

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

۵- مدل مو پرده ای

این مدل مو هنوز در سال ۲۰۲۳ بسیار محبوب است. از پایین ابروها تا پل بینی در مرکز امتداد دارد و در طرفین بلندتر است. در این حالت، چه موهای کوتاه یا بلندی داشته باشید، چتری پرده ای به راحتی با استایل و فرم صورت شما سازگار می شود. از آرایشگر خود بخواهید که نازک و روان باشد تا با موهای شما ترکیب شود یا برای ظاهری جسورتر برجسته تر باشد. پس چه چیزی شما را از امتحان کردن این برش بی انتها باز می دارد؟

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴

 

۶- مدل مو باب کوتاه

این یکی از قوی ترین ترند های سال ۲۰۲۳ است! برش بسیار کلاسیک و جاودانه، به همین دلیل است که بسیاری از ما آن را دوست داریم. این بار، باید آن را نسبتاً بلند برش زد و همراه با حاشیه‌ای به رنگ بریژیت باردو که در مرکز مخروطی و در کناره‌ها ضعیف شده باشد، یا می‌توانید یک حاشیه بلند که در سطح بینی شما متوقف می‌شود، انتخاب کنید. با انتخاب یک مربع مستقیم، مطمئناً ظاهری ظریف و بسیار پیچیده خواهید داشت!

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

۷- مدل مو برش اختاپوس

خبر خوب خانم ها برش اختاپوس دوباره در کانون توجه قرار گرفت! این نماد واقعی دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ که توسط تونی و گای محبوب شد، به طرز شگفت انگیزی بازگشته است! برای امسال بلندتر است و به گردن یا حتی شانه ها می رسد. در واقع کمی شبیه برش شگی است. برای پیروی از مد، باید در امتداد کمتر و باریک تر شود، در حالی که قسمت بالایی آن پف کرده است. این مدل برای خانم هایی که موهای نسبتا پرپشتی دارند بسیار مناسب است.

مدل کوتاهی مو ترند سال 2024

مدل کوتاهی مو ترند سال ۲۰۲۴

 

شاید این مقاله هم برای شما مفید باشد: زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

5/5 - (37 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *