ترفندهای آرایشی با پودر فیکس کننده
ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس : پودر فیکس یکی از لوازم آرایشی است که متاسفانه بسیاری از افراد در آرایش، آن را دست کم می گیرند. این در حالی است که این محصول مانند فوت کوزه گری آرایش است و در زیباتر شدن آن تاثیر به سزایی دارد. به طور کلی از این پودر برای تثبیت کردن آرایش استفاده می شود. هم چنین از این محصول می توان برای کنترل کردن چربی در پوست های خیلی چرب نیز استفاده کرد. اما نکته اینجاست که کارایی این محصول تنها به همین موارد ختم نمی شود. می توان از آن در ترفندهای آرایشی بسیاری نیز استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم برخی از این ترفندها را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ

مات کردن رژ لب با پودر فیکس

گاهی اوقات شما دوست دارید رژ لب مات بزنید اما رنگ مورد علاقه تان در میان رژ لب های مات را پیدا نمی کنید. در چنین حالتی پودر فیکس به کمک ما می آید. برای اجرای این ترفند ابتدای باید رژ لب براق خود را بزنید و سپس یک دستمال کاغذی نازک و تمیز را روی لب خود بگذارید. حالا مقداری پودر فیکس برداشته و از روی دستمال به آرامی به لب های خود بزنید. پس از یک دقیقه که دستمال را روی لب نگ داشتید به آرامی آن را بردارید و از رژ لب مات خود لذت ببرید.

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

 

پرحجم تر کردن مژه ها با پودر فیکس

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دوست داشته باشید مژه هایتان را پرحجم تر نشان دهید. اما اگر بیش تر از یک بار از ریمل استفاده کنید، مژه هایتان بدفرم خواهد شد. در چنین حالتی تنها کافیست کمی از پودر فیکس استفاده کنید. برای انجام این ترفند، چشمان خود را ببندید و به آرامی کمی پودر فیکس را به مژه هایتان بزنید. سپس چشم ها را باز کرده و یک لایه ریمل بزنید. پس از خشک شدن ریمل، این کار را برای لایه ی دوم مجددا تکرار کنید. یعنی مجددا پودر فیکس و سپس ریمل. این کار را تا جایی که مژه ها به حجم دلخواه شما برسد تکرار کنید.

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

سایه چشم زیباتر با پودر فیکس

اگر پوست چربی دارید، این ترفند را با دقت بیشتری بخوانید. احتمالا می دانید که چربی پوست و گرمای هوا می توانند آرایش را خراب کنند. پس داشتن یک آرایش خوب روی پوست چرب در گرمای تابستان نیازمند یک ترفند است. برای اینکه سایه ی چشمان شما در هوای گرم خراب نشده و حالت چروک به خود نگیرد، فقط کافی ست بعد از استفاده از پرایمر، از مقداری پودر فیکس استفاده کرده و سپس سایه چشم تان را بزنید. استفاده از پودر فیکس چربی پوست شما را میگیرد و سایه را یک دست و زیبا نشان می دهد.

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

 

خشک کردن موی چرب به کمک پودر فیکس

وقتی زمان کافی برای حمام کردن ندارید و موهایتان هم خیلی چرب است چه کاری انجام می دهید؟ اگر جواب این سوال را نمی دانید، برای شما خبر خوبی داریم. پودر فیکس این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. برای اجرای این ترفند کافی است پودر فیکس را در ظرفی مانند نمکپاش بریزید و مقداری از آن را روی کف سر خود بریزید. سپس به آرامی با کف انگشتان خود آن را روی سر محو کنید. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پودر فیکس را به ساقه ی موهایتان نزنید.

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

آرایشی کمرنگ با پودر فیکس

گاهی اوقات پیش می آید که برای مراسم یا مهمانی ای حاضر شده اید و در نگاه آخر در آینه متوجه می شوید که چقدر آرایشتان غلیظ است. در چنین حالتی وقت کافی برای پاک کردن آرایش و آرایش مجدد نیز ندارید. چاره ی کار شما پودر فیکس است. همان طور که به کمک پودر فیکس موفق شدید رژ لبتان را مات کنید، می توانید از غلظت آرایشتان نیز بکاهید. به عنوان مثال استفاده از پودر فیکس بر روی گونه ها می تواند رژ گونه ی شما را کمرنگ کند. یادتان باشد حتما قبل از انجام این ترفند، برس پودر فیکس را کاملا بتکانید تا به ناگهان مقدار زیادی از پودر فیکس رو صورت شما قرار نگیرد.

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

ترفندهای آرایشی با پودر فیکس

 

نتیجه گیری

در این مقاله ی کوتاه با هم ۵ ترفند آرایشی با پودر فیکس کننده را بررسی کردیم. حتماً شما هم با مطالعه این ترفندها مشتاق شده‌اید که این محصول را برای خود تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که باید پودر فیکس را از فروشگاه های حضوری و آنلاین معتبر تهیه کنید.

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *