رنگ مو صورتی با دکلره و بدون دکلره
رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی با دکلره و بدون دکلره | هفت رژ ❤️ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

رنگ مو صورتی : رنگ کردن موها، یکی از جذاب‌ترین تغییرات ممکن است. تا پیش از این، رنگ مو اغلب در انواع سری‌های نچرال، بلوند و زیتونی خلاصه می‌شد. اما چندسالی است که اجرای رنگ‌های خاص در سری مرواریدی و فانتزی نیز امکان پذیر شده است. این رنگ‌های نسبتا نوظهور، بخش عظیمی از درخواست رنگ مو را در سالن‌های زیبایی به خود اختصاص می‌دهند و یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها بین نوجوانان و جوانان به شمار می‌روند؛ به خصوص رنگ مو صورتی، که از محبوبیت خاصی بین دختر خانم‌ها برخوردار است. با ما همراه باشید در هفت رژ

آشنایی با انواع رنگ مو صورتی

رنگ موی صورتی، یکی از انواع رنگ موهای فانتزی است. از رنگ تیوپی گرفته تا انواع شامپو رنگ و کیت‌های آماده، رنگ صورتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و هر کدام از این محصولات، نحوه استفاده و عملکرد متفاوتی دارند. اجرای رنگ موهای تیوپی، نیاز به اکسیدان و واریاسیون دارد. نسبت ترکیب این مواد با یکدیگر، بستگی به تناژ رنگ صورتی دلخواه و پایه موهای شما دارد و کاری تخصصی است. کیت‌های رنگ، با نسبت‌های مشخص و از پیش تعیین شده اکسیدان عرضه می‌شوند و کار شما را راحت می‌کنند. اگر قصد دارید خودتان در خانه موهایتان را صورتی کنید، کیت‌ها انتخابی عالی برای شما محسوب می‌شوند. در آخر، شامپو رنگ‌های صورتی هستند که در نقش رنگساژ ظاهر می‌شوند و کاربری بسیار ساده‌ای دارند. اما شامپو رنگ، تنها زمانی برای شما مناسب است که موهایتان از پیش زیرسازی‌های لازم را داشته باشد. این مدل رنگ مو صورتی، برای کسانی است که از قبل موهایشان را صورتی کرده‌اند و می‌خواهند رنگ موی خود را تمدید نمایند.

نحوه اجرای رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی، به دو شکل دائم و موقت قابل اجرا است. چنانچه دوست دارید حداقل برای چند ماه موهایتان به رنگ صورتی باشد، بهتر است به سراغ رنگ‌های دائمی بروید. اما اگر دوست دارید در حد چند ساعت تا چند روز بخشی از موهایتان را لایت فانتزی بزنید، می‌توانید از راهکارهای رنگ موی موقت کمک بگیرید.

رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی دائمی

ممکن است با سرچ «رنگ مو صورتی» در اینترنت، هزاران عبارت و جمله وسوسه کننده درباره این رنگ موی جذاب جلوی چشمان شما صف بکشند؛ رنگ صورتی بدون نیاز به دکلره، فرمول ویژه رنگ مو صورتی بدون دکلره و…. حقیقت این است که اجرای رنگ موهای فانتزی، آن هم بدون فرایند دکلره، انتخاب هیجان انگیز و عالی به نظر می‌رسد. اما متاسفانه، چنین چیزی قابل اجرا نیست!

رنگ موهای فانتزی، مجموعه‌ای از پیگمنت‌های رنگ هستند که با قرارگیری در تخلخل تار مو، رنگ آنها را تغییر می‌دهند. در سری رنگ‌های فانتزی، مرواریدی، رنگ مو دودی و … این پیگمنت‌ها رنگ بسیار روشنی دارند. هنگامی که در کنار رنگدانه‌های طبیعی و تیره موهای شما قرار می‌گیرند، کاملا خنثی می‌شوند. به همین خاطر است که اجرای تمام این رنگ موها به صورت دائمی، به دکلره و بلیچینگ احتیاج دارد.

در فرایند بلیچینگ مو، از ترکیب اکسیدان با درصد بالا(۹ یا ۱۲ درصد) و پودر دکلره استفاده می‌شود. واکنش این ترکیب، رنگدانه طبیعی مو را خنثی می‌کند و پایه موهایتان را روشن‌تر می‌نماید. در نتیجه، کوتیکول‌ها برای پذیرش پیگمنت‌های خیلی روشن و فانتزی آماده می‌شوند. پایه دکلره مناسب برای اجرای رنگ مو صورتی و دیگر طیف‌های مشابه، پایه ۸ تا ۱۰ است. هرقدر پایه بالاتر باشد، زردی مو کمتر و رنگ مو شما زیباتر خواهد بود. رنگ موهای فانتزی نسبت به سری نچرال و بلوند، ماندگاری کمتری دارند و بعد از هربار شسته شدن، کم‌رنگ‌تر می‌شوند. اما همانطور که گفته شد، می‌توانید از انواع شامپو رنگ و رنگساژ کمک بگیرید و رنگ موهایتان را به راحتی تمدید نمایید.

رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی موقت

رنگ موهای فانتزی و دائم، جذابیت خاصی دارند. اما، اجرای آنها به دکلره احتیاج دارد. فرایند دکلره یا بلیچینگ، واسطه اجرای نوعی واکنش اکسیداسیون است که باعث خنثی شدن رنگدانه‌های طبیعی می‌شود.

این فرایند علی رغم محبوبیت و کاربری بسیار بالای خود، معایبی هم دارد که عبارتند از:

خشکی تار موها
دهیدراته شدن کوتیکول
از دست رفتن حالت پذیری مو
آسیب به ریشه و فولیکول
سوختگی مو و آسیب شدید به ساختار کوتیکول

دکلره کردن مو با وجود چنین عواقبی، اغلب امری خطرناک و ریسکی به نظر می‌رسد و می‌تواند سلامت موهایتان را با خطر جدی مواجه نماید. به خصوص برای نوجوانانی که دوست دارند در سن کم، رنگ‌های جذاب و فانتزی را امتحان کنند.

رنگ مو صورتی

رنگ مو صورتی بدون دکلره

اما دکلره کردن، تنها راهکار پیش روی شما برای اجرای رنگ‌های فانتزی نیست. اگر دوست دارید موهایتان را بدون دکلره کردن صورتی کنید، می‌توانید از راهکارهای موقت کمک بگیرید.

ریمل مو صورتی

ریمل مو، فراورده آرایشی-زیبایی است که برای رنگ کردن موقت موها کاربرد دارد. طراحی و ساختار این محصول، کاملا شبیه ریمل مژه است. با این تفاوت که رنگدانه‌های آن برای مو فرآوری شده است. برای استفاده از این محصول جذاب، دسته نازکی از موهایتان را جدا کنید و اپلیکاتور ریمل را به صورت رفت و برگشتی روی آن بمالید.

برندهای بسیاری هستند که در زمینه تولید ریمل مو فعالیت می‌کنند. اما باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

ریمل مو INFINITY
ریمل مو Schwarzkopf
ریمل مو Laction Permanent

ریمل مو با توجه به کیفیت و برند مورد نظرتان، ماندگاری بین ۸ تا ۴۸ ساعت دارد. البته تا زمانی که موهایتان را نشویید، رنگ موقت روی آن باقی می‌ماند.

رنگ مو صورتی

گچ مو صورتی

محصول پرطرفدار دیگری که برای رنگ موقت موها وجود دارد، گچ مو است. این محصول، ساختاری پودری شکل دارد و در انواع پالت و تک عرضه می‌شود. ظاهر این محصول، تا حد زیادی شبیه پاستل گچی‌های هنری است و در انواع مدادی، پالتی، ساده و حرارتی تولید می‌شود. گچ موی ساده،لایه‌ای از رنگ پودری را روی تار موهایتان منتقل می‌کند و رنگ ثابتی دارد. اما انواع حرارتی آن، با استفاده از سشوار و اتو مو تغییر رنگ می‌دهند. گچ مو، اغلب در تناژهای فانتزی و پاستلی تولید و عرضه می‌شود. برای استفاده از گچ مو، دسته نازکی از موهایتان را بین گچ و نگهدارنده آن قرار دهید و از قسمت بالای مو تا پایین بکشید. این کار را چندبار تکرار کنید تا موهایتان کاملا رنگ شود. در آخر، برای افزایش ماندگاری گچ مو روی موها، از تافت یا اسپری فیکس مو استفاده نمایید. اگر دوست دارید رنگ دهی گچ مو را افزایش دهید، می‌توانید آن را روی موهای مرطوب بمالید. گچ مو با توجه به نوع محصول و برند انتخابی شما، ماندگاری ۲ تا ۱۰ روزه دارد و بعد از هربار شستشو کمرنگ‌تر می‌شود.

رنگ مو صورتی

اسپری رنگ مو صورتی

اسپری رنگ مو، ساختار و عملکردی شبیه انواع تافت و فیکساتورهای مو دارد. با این تفاوت که حاوی رنگدانه‌ است و می‌تواند رنگ موهایتان را تغییر دهد. این محصول، پالت رنگ بسیار گسترده‌ای دارد و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. برای مصرف اسپری رنگ مو ، کافی است آن را در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی از موهایتان قرار دهید و روی موهایتان اسپری نمایید. این محصول، تا زمانی که با شامپو شسته نشود روی موهایتان باقی می‌ماند و معمولا ماندگاری ۱۲ تا ۷۲ ساعته دارد.

رنگ مو صورتی

4.8/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *