پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش
پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش | هفت رژ ❤️ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش : آرایش و میکاپ انواع مختلف صورت، روش‌های متفاوتی دارد. این کار نیاز به رمز و رازهای تخصصی‌تری نسبت به آرایش‌های معمولی دارد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که صورت لاغری دارید و می‌خواهید چهره شما با آرایش، حالت پرتر و برجسته‌تری داشته باشد اصلاً نگران نباشید! ما شما را از این رمز و رازها آگاه می‌کنیم. با ما همراه باشید در هفت رژ

مؤثرترین قدم برای اکثر بانوان جهت پر شدن صورت با آرایش، انجام صحیح کانتور صورت است. کانتورینگ عملی است که در آن به کمک ایجاد سایه روشن و خطای دید می‌توان نقاط مختلف صورت را برجسته‌تر یا ظریف‌تر نشان داد و به نوعی گریم صورت محسوب می‌شود. اگر چهره افراد مشهور و سلبریتی‌ها، از نظرتان بی‌عیب و نقص به نظر می‌آید، اجرای صحیح کانتور صورت حتماً یکی از عوامل آن است. فراموش نکنید که کانتورینگ عملی بسیار ظریف است و اگر بی‌رویه و غیر اصولی انجام شود باعث می‌شود چهره‌ بیمار و یا حتی عجیب به نظر برسد! پس اولین قدم اجرای دقیق و ظریف عمل کانتورینگ و آشنایی با مراحل مختلف این عمل است.

کانتور صورت در چند مرحله

کانتور صورت

کانتور صورت جهت پرتر به نظر رسیدن چهره، مراحل ساده‌ای دارد. در صورت‌های لاغر و کشیده، مهمترین کاری که انجام می‌شود این است که ابتدا مقداری کانتور تیره به اطراف صورت کشیده و سعی کنید آن را تا امتداد خط رویش مو در اطراف پیشانی ادامه دهید. با این کار صورت شما پهن‌تر و متعادل‌تر به نظر می‌رسد. مورد دیگری که برای پرتر به نظر رسیدن چهره به شما کمک می‌کند استفاده از مقداری هایلایتر روی پلک‌هاست که با این کار چشمان شما درشت‌تر به نظر می‌رسند. از سوی دیگر استفاده از فرمژه و ریمل‌های حجم دهنده نیز به شما کمک فراوانی می‌کنند.

اگر صورت لاغری دارید استفاده از سایه‌های چشم با رنگ تیره را متوقف کنید. در کانتورینگ برای لاغرتر نشان دادن برخی از نقاط صورت از رنگ‌های تیره استفاده می‌شود که این امر در آرایش چشم نیز تأثیر مشابهی دارد.

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

کشیدن خط چشم

کشیدن خط چشم نیز در آرایش چشم تأثیر گذار است. خط چشم پهن در درشت نشان دادن چشمان شما مؤثر است و از میزان لاغری صورت شما نیز کم می‌کند. به این منظور فراموش نکنید که دنباله خط چشم خود را زیاد به سمت بالا متمایل نکنید، بلکه جهت آن را به دو طرف صورت امتداد دهید.

فرم ابروها نیز در چاقی و لاغری صورت تأثیر دارد. هرچه ابروهای شما پرتر، پهن‌تر و زاویه دارتر باشد به همان میزان نیز صورت شما پر به نظر می‌رسد. نکته مهم دیگر انتخاب درست رنگ کانسیلر و کرم پودر است. کرم پودرهای بیش از حد روشن به چهره شما حالتی مریض، رنگ پریده و لاغر می‌بخشند. هرچه رنگ هماهنگ‌تری را با پوستتان انتخاب کنید به همان میزان صورت شما نیز حالتی متعادل‌تر و پرتر خواهد داشت.

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

رژگونه

قدم بعدی نحوه استفاده از رژگونه است. اگر بدانید نحوه زدن رژگونه چه تأثیر فراوانی در کشیدگی و یا پرتر کردن صورت شما دارد حتماً در زدن آن دقت بیشتری می‌کنید. در حالت کلی برجسته کردن گونه در پرتر نشان دادن صورت شما بسیار تأثیرگذار است. اگر صورت لاغری دارید هنگام زدن رژگونه به آن حالتی افقی بدهید و از کشیدن آن تا نزدیک بینی خودداری کنید زیرا هر چه رژگونه به بینی شما نزدیک تر باشد صورت شما کشیده تر به نظر می‌رسد. استفاده از مقدار خیلی کمی رژگونه مات و تیره بر روی چانه‌ها نیز باعث می‌شود چانه‌های شما کوتاه‌تر و صورت شما پرتر به نظر بیاید.

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

پرتر نشان دادن صورت لاغر با آرایش

کشیدگی چانه یکی از مهمترین عوامل لاغر به نظر رسیدن صورت شماست. پس به این منظور کانتور صورت را در اولویت قرار دهید. اگر دارای پیشانی و چانه‌های بلندی هستید پودر کانتور به کمک شما می‌آید و با کاور کردن نقاط گیج‌گاه تا ریشه مو، باریک کردن چانه، و استفاده روی بینی با حرکت رو به پایین کمک شایانی به برجسته‌تر نشان دادن صورتتان می‌کند.

فراموش نکنید استفاده بیش از حد مواد کانتور صورت باعث می‌شود چهره شما حالتی کدر و غیرعادی پیدا کند و آرایش شما تمیز و مرتب به نظر نرسد. پس با گذاشتن تنها کمی وقت در این مرحله و رعایت اصول و استانداردهای کانتور صورت به چهره خود حالتی جذاب، برجسته و شفاف ببخشید و در نهایت فراموش نکنید که هرچه از کشیدگی صورت بکاهید و به آن فرم گردتری ببخشید، صورت شما پرتر به نظر می‌رسد.

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *