روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن‌ مو بدون‌ دکلره
روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو | هفت رژ ❤️ فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو نه تنها هیچ‌ صدمه ای به موها نمی زنند ، بساکه موجب محافظت طراوت و صحت مو می شوند . بعضی از کارآمدترین شیوه های طبیعی‌ روشن‌ نمودن مو بی نیاز به دکلره شامل موارد زیر می گردد با ما همراه باشید در هفت رژ

روشن‌ کردن‌ مو با آبلیمو

احتمالا حیرت زده می شوید که بگوییم آبلیمو موجب روشن‌ گشتن موها می گردد؛ منتها بایستی باور‌ نمائید که آبلیمو یکی از متداول ترین راه های طبیعی‌ روشن‌ نمودن مو می باشد . هرچند به منظور این که عملکرد قابل قبول آبلیمو در روشن‌ نمودن موهایتان را نظاره کنید‌ ، ضروری خواهد بود طریقه مصرف درست از آن را فرا بگیرید .

به منظور روشن‌ نمودن مو با آبلیمو نخست مقدار یکسان از آب و آبلیمو را درون یک ظرف شیشه‌ای بریزید و بر روی موهای خویش اسپری نمائید . به منظور خشک گردیدن موها و اثر زیادتر آبلیمو مدت زمانی در معرض پرتو آفتاب قرار بگیرید (برای ممانعت از آفتاب‌زدگی بایستی از کرم ضد آفتاب‌ بکارگیری کنید) . این بخش را ۳ تا ۴ مرتبه تکرار‌ نمائید و آن‌گاه موهای خودتان را شستشو دهید . به منظور این که موهایتان خشک نگردد ، سفارش می کنیم روغن زیتون را به محلول‌ آبلیمو و آب افزون کنید.

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

 

روشن‌ کردن‌ مو با سرکه‌ سیب

با بکارگیری از سرکه‌ سیب قادر خواهید بود موهای خودتان را به صورت طبیعی‌ روشن‌ نمائید. از دیگر ویژگی های سرکه‌ سیب کنترل‌ چربی موی سر ، کم کردن وز مو ، درخشش مو ، پیشگیری از ریختن مو و استحکام آنها می باشد . به منظور بکارگیری از این راه یک مقدار سرکه‌ سیب را با یک مقدار آب مقطر ترکیب نموده و آهسته روی موهای خودتان اسپری نمائید و پس از نیم ساعت شستشو دهید. به منظور روشن‌ گشتن موها از این شیوه احتمالا ناچار شوید چند مرتبه آن را تکرار‌ نمائید.

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

 

روشن‌ کردن‌ مو با ترکیب‌ جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

به منظور روشن‌ نمودن موها به اندازه ۱ تا ۲ درجه‌ ، قادر خواهید بود از این شیوه طبیعی‌ بکارگیری کنید . مصرف پراکسید هیدروژن را به تنهایی سفارش نمی کنیم ، برای‌اینکه پیش از هر نوع اثر شیمیایی فوری خشک می گردد . ازاین‌رو به منظور آماده سازی این ماسک روشن‌ کننده مو بی نیاز به دکلره ، یک فنجان جوش شیرین را با سه قاشق غذاخوری‌ پراکسید هیدروژن ترکیب نمائید و به موهای خودتان بزنید . پس از سپری شدن نیم ساعت تا یک ساعت موهای خودتان را با آب بشویید.

روشن‌ کردن‌ مو با ماسک دارچین و عسل‌

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

یکی دیگر از راه های متداول روشن‌ نمودن مو بی نیاز به دکلره ، ماسک دارچین و عسل‌ خواهد بود . به منظور آماده سازی این ماسک ۱ قاشق غذاخوری‌ دارچین ، ۲ قاشق غذاخوری‌ عسل‌ و ۱ قاشق غذاخوری‌ روغن زیتون (برای مرطوب نمودن موها) را با هم ترکیب نموده و به مدت‌ زمان ۳۰ دقیقه بگذارید بماند . ترکیب حاصل‌ را تماما روی موهای خودتان بزنید و روی آن را با چیزی مانند کلاه بپوشانید . پس از سپری شدن دست‌کم ۴ ساعت موهای خودتان را شستشو دهید ، هرچند چنانچه امکان پذیر است ، قادر خواهید بود برای یک شب این ماسک را روی موهای خودتان قرار دهید.

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن مو

 

نکته‌ مهم‌ درزمینه نتایج‌ روش های طبیعی‌ روشن‌ کردن‌ مو

در مورد‌ بکارگیری هر یک از شیوه های طبیعی‌ روشن‌ نمودن مو بی نیاز به دکلره ، بایستی بگوییم که عملکرد آنها ممکن است متمایز باشد‌ . دلیل آن به ناهمگون بودن‌ موهای اشخاص و مقدار جذب‌ رنگ است. از سویی به دلیل مغایر بودن‌ مواد‌ مصرف شده‌ و حتی گونه آب نتیجه های حاصل‌ از این راه ها امکان‌پذیر خواهد بود در تمام اشخاص به یک صورت نباشد.

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *