بهترین شیوه برای‌ پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب چه چیزی است ؟
پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب | هفت رژ ❤️ خرید لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب : در فصل هایی از سال که بارندگی زیاد است ، بکارگیری از ریمل ضد آب هم استفاده بیشتری پیدا‌ می نماید . این ریمل ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت و هنگام باران های ناگهانی ، زیر چشم نمی ریزد و چهره شما را مانند پاندا نمی کند . این خوبی ریمل ضد آب یک نقص هم خواهد داشت و آن این قضیه می باشد که به دشواری از مژه ها پاک‌ می شود تا جایی که بعضی زنها از پاک کردن آن خودداری می کنند و با آرایش می خوابند اما این کار‌ بی‌اندازه برای‌ صحت چشم و مژه های شما پرخطر خواهد بود . ما در این مطلب تصمیم داریم به شما آموزش بدهیم که عالی ترین راه به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب چه چیزی است . درصورتی‌که مبحث برای شما بااهمیت می باشد ، همراه ما باشید در هفت رژ

از تمیز کننده آرایش‌ چشم بکارگیری نمائید

عالی ترین ، آسان ترین و فوری ترین راه به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب این می باشد که از محلول‌ تمیز کننده پیرایش چشم بکارگیری نمائید . این محلول ها به طور معمول به دو شکل تک فاز و دوفاز در فروشگاه ها وجود دارند . خوبی‌ محلول ها این خواهد بود که در آزمایشگاه های با اعتبار تست شده اند و به سادگی بیشترین پیرایش چشم را هم تمیز می کنند . بی‌تردید هنگام گزینش محلول‌ ، به مارک و محتویات آن هم توجه می کنید . دقت کنید که محلول انتخابی اصل باشد تا سلامتی چشمان خود را حفظ کنید.

به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب چند چکه از محلول‌ را روی پد آرایشی خود‌ بریزید . پد را روی چشم بگذارید . چند لحظه صبر نمائید و بعد خیلی آهسته پد را روی مژه ها بکشید تا تمام آثار‌ ریمل تمیز گردد . برای‌ این عمل ضروری نخواهد بود اصلاً فشاری به چشم خودتان وارد نمائید . محتویات محلول‌ ، چسبندگی لوازم آرایشی را از میان برده و نه تنها ریمل ضد آب ، بساکه هر ماده‌ آرایشی ضد آب دیگر را هم در خودش حل می نماید . دقت کنید که بکارگیری مداوم از این محلول ها امکان‌پذیر خواهد بود پوست‌ نواحی چشم را دچار حساسیت کند؛ به این دلیل مقدار دفعات آرایش خود را کمتر نمائید .

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

 

شامپو بچه‌ هم مورد بسیار خوبی خواهد بود

افرادی که از شامپو کودک بکارگیری می کنند در جریان هستند که این شامپوها همگی بدون‌ سولفات می باشند و عوارضی ندارند . مورد دیگر این که خواص بازی‌ کمتری دارند و به PH پوست‌ نزدیک هستند . برای‌ همین هم هست که بعضی زن ها به منظور شستن صورتشان هم از شامپو کودک بکارگیری می کنند . در قسمت پیشین از محلول‌ تمیز کننده چشم صحبت کردیم . در این قسمت میخواهیم بگوییم که چنانچه محلول‌ در دسترس نداشتید ، بکارگیری از شامپو کودک هم می تواند شیوه مطلوبی به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب باشد‌ .

برای‌ این عمل ضروری خواهد بود یکی الی دو قطره‌ شامپو خردسال ، به‌اندازه یک نخود شامپو روی پد آرایشی خویش بریزید و آن را به مژه هایتان بزنید . آن‌وقت به یاری دستمال‌ مرطوب‌ ، مژه هایتان را تمیز بکنید . دقت کنید که این عمل را به درستی ادا کنید تا چشمتان صدمه نبیند . دقت کنید که شما مجاز‌ به بکارگیری از هر شامپویی نخواهید بود . ایضاً درست‌ می باشد که شامپو خردسال با پوست‌ پیرامون چشم سازگارتر است؛ ولی نباید در استفاده آن زیاده روی نمائید .

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

 

کرم مرطوب‌ کننده سبک‌ را تست نمائید

کرم مرطوب‌ کننده سبک‌ بافت لطیف و انعطاف پذیری دارد؛ به همین علت می تواند یک شیوه شگفت آور به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب باشد‌ . به این منظور‌ کفایت می کند اندکی کرم را روی مژه خودتان بگذارید . چند دقیقه صبر نمائید تا ریملتان به یاری کرم ، نرم گردد . آن‌وقت با یاری یک حوله یا دستمال‌ گرم ، مواد‌ روی مژه و پشت‌ چشم را تمیز بکنید . توجه بکنید که مواد‌ کرم درون چشمتان نرود؛ برای‌اینکه امکان‌پذیر خواهد بود سبب ایجاد‌ آلرژی در چشم ها گردد .

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

 

از روغن‌ نارگیل استفاده کنید

روغن‌ نارگیل از جمله روغن هایی خواهد بود که هم به منظور رشد‌ زیادتر مو و ابرو سفارش می گردد و هم به منظور برطرف کردن تیرگی و پف پایین چشم . برای‌ همین هم بکارگیری از روغن‌ نارگیل به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب مانند ضرب المثل یک تیر‌ و دو نشان‌ خواهد بود . در حقیقت با این عمل مژه هایتان هم پاک می گردد و هم تقویت‌ می شود . به این منظور‌ کفایت میکند چند قطره‌ روغن‌ نارگیل را روی پنبه بریزید و روی مژه هایتان بگذارید . آن‌وقت با یک پنبه پاکیزه ، مژه هایتان را تمیز نمائید . توجه نمائید که تمام آثار‌ ریمل تمیز بشود و با چهره تماما پاکیزه به اتاق خواب بروید .

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

 

روغن‌ جادویی درست‌ بکنید

به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب قادر خواهید بود از محلول های دست ساز هم بکارگیری بکنید . یکی از این محلول ها که تا چندین ماه هم در یخچال ماندگاری خواهد داشت ، تلفیق روغن‌ بادام و روغن‌ فندق خواهد بود . حتماً در بعضی دستور‌ها‌ به جای‌ روغن‌ بادام ، روغن‌ جوجوبا گفته شده‌ است‌ . در این دستور‌ ، دو قاشق غذاخوری‌ روغن‌ بادام یا جوجوبا را با دو قاشق غذاخوری‌ روغن‌ فندق و اندکی آب ترکیب نمائید . محلول‌ را در بطری شفاف‌ بریزید و کاملا قاطی کنید . اکنون قادر خواهید بود اندکی از آن را روی پنبه ریخته و به یاری آن ، پیرایش چشمتان را تمیز نمائید . بقیه محلول‌ را هم در ظرفی دردار بریزید و در یخچال نگهداری کنید . توصیه می کنیم تاریخ‌ ساختش را روی ظرفش یادداشت کنید؛ چون بیشتر از ۶ ماه قادر نخواهید بود از آن استفاده کنید . این روغن‌ به منظور رویش مو و ابرو هم سودبخش خواهد بود .

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

پاک‌ کردن‌ ریمل ضد آب

 

روغن زیتون را امتحان کنید

بسیاری از افراد امکان‌پذیر خواهد بود در وضعیت معمول ، روغن‌ جوجوبا یا روغن‌ بادام در دسترس داشته باشند؛ ولی همین افراد بعید‌ می باشد که روغن زیتون در منزل نداشته باشند . روغن زیتون افزون بر اینکه به منظور تمیز نمودن ریمل ضد آب بکارگیری می گردد ، پوست صورت و موی شما را هم آبرسانی می نماید . به این منظور‌ اندکی روغن‌ را روی مژه هایتان بریزید و با دست قدری مالش دهید . هنگامی که ریمل آغاز به ریختن نمود ، به یاری حوله پاکیزه یا یک تکه‌ پنبه ، بقیه ریمل را از صورت خود پاک‌ نمائید . به همین سادگی !

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *