آموزش آرایش لایت با ظاهری درخشان و شاداب
آموزش آرایش لایت درخشان

آموزش آرایش لایت درخشان | هفت رژ ❤️ خرید لوازم آرایشی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش آرایش لایت درخشان : هیچ چیز مانند درخشش طبیعی پوست نخواهد بود متأسفانه پوست همیشه یک درخشش طبیعی ندارد مخصوصاً در ماه‌های سردتر، پوست می‌تواند کدر، خشک، پوسته پوسته و بی‌جان شود که با ظاهری شاداب و درخشان که ما دوست داریم فاصله زیادی دارد. خوشبختانه، ما یک راه آسان برای داشتن چنین ظاهری خواهیم داشت با ما همراه باشید در هفت رژ

لوازم آرایشی مورد نیاز:

مرطوب کننده

بالم لب

کرم پودر

برس فونداسیون

کانسیلر

رژگونه

برس رژگونه

سایه چشم

برس سایه چشم

فر کننده مژه

ریمل

رژ لب

برس لب

۱- آماده سازی پوست صورت

با زدن مرطوب کننده مورد علاقه خود روی پوست صورت شروع کنید. یک بالم لب آبرسان را روی لب های خود بزنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

۲- پوست خود را پرایم کنید

برای داشتن یک پوست صاف و یکدست جهت آرایش که در تمام طول روز شاداب می ماند، یک پرایمر با کیفیت را روی نقاط بلند صورت (استخوان گونه، پل بینی و چانه) بمالید. با انگشتانتان خوب ترکیب کنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

آموزش آرایش لایت درخشان

 

۳- پایه آرایش خود را ایجاد کنید

یک کرم پودر سبک در مرکز صورت خود بزنید و با یک برس فونداسیون به سمت بیرون ترکیب کنید . با زدن مقدار کمی از کانسیلر روی پوست با انگشت خود، هرگونه لک یا تغییر رنگ را کاور کنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

۴- یک رژگونه درخشان بزنید

برای داشتن ظاهری طبیعی و جوان، یک رژگونه درخشان را با یک برس رژگونه کرکی از روی گونه‌ها به سمت شقیقه بکشید . برای اطمینان از اینکه زیاده روی نمی کنید، قبل از استفاده، برس را در پشت دست خود بزنید تا رنگدانه اضافی از بین برود. رژگونه را در لایه های شفاف بزنید تا زمانی که از شدت رنگ راضی باشید به یاد داشته باشید، اضافه کردن رنگ بیشتر از حذف آن آسان تر است. برای داشتن ظاهری برنزه، می‌توانید برنزه‌کننده‌ی مورد علاقه‌تان را در امتداد حفره‌های گونه، شقیقه‌ها و خط فک بزنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

آموزش آرایش لایت درخشان

 

۵- با هایلایتر برجسته سازی کنید

در حال حاضر، پوست شما باید روشن و به طور طبیعی مرطوب به نظر برسد. برای اینکه انحناهای صورت خود را بیشتر نشان دهید، از انگشت حلقه خود برای ضربه زدن به روی استخوان گونه و پل بینی استفاده کنید. حالا خوب فید کنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

۶- چشم ها را زیباتر کنید

با استفاده از یک برنزر کرمی مقاوم در برابر چروک و استفاده از آن در سراسر پلک توجه همه را به چشمان خود جلب کنید. ما از سایه‌های چشم خنثی با پیگمنت بالا برای کانتور کردن و مشخص کردن چشم‌ها استفاده کردیم. این مرحله را با فر کردن مژه ها و زدن یک یا دو بار از ریمل معمولی خود به پایان برسانید.

آموزش آرایش لایت درخشان

آموزش آرایش لایت درخشان

 

۷- رژ لب بزنید

با یک برس لب، لب های خود را با یک رنگ مانند رزگلد که حالت شفافی به جا می گذارد پر کنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

۸- یک پاپ نور اضافه کنید

مستقیماً در گوشه های داخلی چشم، نوک بینی و بالای لب یک پاپ نور اضافه کنید. همچنین می‌توانید آن را روی خط پایین چشم اعمال کنید تا جلوه‌ای روشن‌کننده و بازکننده داشته باشد.

آموزش آرایش لایت درخشان

آموزش آرایش لایت درخشان

 

یک قدم به عقب برگردید و کار خود را تحسین کنید: پوستی سالم و شاداب که با درخشندگی ظریفی می درخشد. اگر نگران درخشش بیش از حد هستید، به آرامی یک پودر تثبیت کننده آرایش را روی ناحیه T صورت خود استفاده کنید.

آموزش آرایش لایت درخشان

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *