نحوه استفاده از کانسیلر
نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی اصل

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نحوه استفاده از کانسیلر : کانسیلر یکی از موارد ضروری در آرایش است که می تواند چهره را درخشان کند، لک ها را بپوشاند و حلقه های زیر چشم و تغییر رنگ را به حداقل برساند. همچنین یکی از اولین لوازم آرایشی است که مردم خریداری می کنند اما انتخاب رنگ یا فرمول مناسب نیز می تواند کمی استرس زا باشد. بیایید آن را آسان تر کنیم. در اینجا چند ترفند برای تهیه محصول مناسب برای شما آورده شده است. با ما همراه باشید در هفت رژ

مقدار استفاده از کانسیلر

می‌توانید قبل از لایه‌برداری یک محصول پوشش‌دهنده کامل‌تر روی پوست، یک نقص را با کانسیلر کاور کنید. اما اگر این کار را با ظرافت انجام ندهید، کانسیلر می تواند احساس سنگینی داشته باشد. چگونه از این امر جلوگیری می کنید؟ ابتدا کرم پودر را بزنید تا ببینید چه مقدار از حلقه های تیره، لکه ها و نقاطی که کرم پودر می تواند به تنهایی پوشش دهد. سپس، اگر نیاز به پوشش بیشتری دارید، دوباره با یک لایه نازک کانسیلر به طور مستقیم روی آن ناحیه بروید. از اینکه واقعاً چقدر به محصول کمی نیاز دارید شگفت زده خواهید شد.

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

 

کانسیلر برای زیر چشم

هنگام انتخاب کانسیلر زیر چشم، رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. شما همیشه می‌خواهید کرم پودرتان با پوست هماهنگ باشد، اما با کانسیلر، رنگ روشن‌تر به ایجاد اثر لیفتینگ کمک می‌کند. اشتباه بزرگی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که رنگ نادرست را انتخاب می کنند.

کانسیلر برای پف چشم

وقتی سعی می کنید پف زیر چشم را پنهان کنید، باید به خاطر داشته باشید که آرایش بافت را پنهان نمی کند. شما نمی توانید پف را کاملاً بپوشانید. اما، می توانید از کانسیلر استفاده کنید تا کمتر به چشم بیاید. روش مورد علاقه من این است که از یک کانسیلر قلمی روشن کننده استفاده کنم که خاصیت برجسته کنندگی دارد و سپس آن را فقط در جایی که پف می بینید استفاده کنید. استفاده از فرمول مایع آسان است و باعث افزایش قدرت کاور و نور می شود. پس از استفاده، از انگشت حلقه خود استفاده کنید تا به آرامی کانسیلر را به قسمت چین ها بزنید تا جلوه پوستی کاملاً صاف داشته باشید.

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

 

کانسیلر برای بخش های تیره

هنگامی که تصمیم می گیرید چه محصولی را برای پوشاندن بخرید، لکه های تیره به چیزی نزدیک به رنگ زیرسازی شما نیاز دارند. برای از بین بردن رنگدانه تیره، پوشش کامل تری از کانسیلر کرمی را پیشنهاد می کنم. کانسیلر کرمی بافت کامل تری دارد اما باید با پودر بیک فیکس شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. توصیه می کنم کانسیلر را فقط در جاهایی که تیره است با برس سایه ملایم بزنید و سپس با پودر بیک فیکس کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

 

کانسیلر برای لک ها

بیشتر لک‌ها دارای رنگ قرمز هستند. آنها همچنین دارای بافت هستند و از روی پوست بلند می شوند. ترجیح من برای پوشش لک ها استفاده از کانسیلر مدادی مستقیماً روی لک و اطراف آن است. سپس از انگشت حلقه خود برای فید کردن آن استفاده کنید و آن را با پودر بیک فیکس کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

 

کانسیلر برای خال ها

برای پوشاندن خالکوبی ها یا خال های مادرزادی، کانسیلر کرمی با پوشش کامل را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از ناحیه مستقیم روی خالکوبی/خال تولد باشد. رنگ روشن تر باعث لیفت می شود و به شما این امکان را می دهد که پوشش را شبیه پوست کنید. در مرحله بعد، یک لایه نازک از فونداسیون را اعمال کنید و آن را تا زمانی که پوشش لازم را داشته باشید، بسازید و همه را با یک پودر بیک فیکس کنید.

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

 

تکنیک های پیشرفته تری وجود دارد که می توان پس از تسلط بر اصول اولیه آنها را بررسی کرد. اما اساساً هدف از یک کانسیلر خوب، مانند همه لوازم آرایشی، غیرقابل تشخیص بودن است. شما می خواهید تنها کسی در اتاق باشید که می داند برای کاور نقص های پوستی از کانسیلر استفاده کردید.

5/5 - (19 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *