آموزش حرفه ای گذاشتن مژه مصنوعی
آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ایرانی و خارجی✔️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی : اگر هرگز نتوانسته اید مژه مصنوعی را با موفقیت بگذارید، به ما اعتماد کنید شما تنها نیستید. با وجود مارک‌ها و انواع مختلف مژه‌های مصنوعی موجود، ممکن است کمی سردرگم شوید در این مطلب از هفت رژ با کمی تکنیک می توانید یاد بگیرید و مانند یک شخص حرفه‌ای از انواع مژه مصنوعی استفاده کنید.

مژه های تکی

مژه های تکی به‌عنوان گروه‌های کوچک مژه‌های مصنوعی طبقه‌بندی می‌شوند سه تا پنج رشته در هر دسته و یک راه عالی برای افزودن حجم ظریف و حفظ ظاهر نرم و طبیعی هستند. برای زدن، کافی است انتهای مژه را به چسب آغشته کنید، پانزده تا سی ثانیه صبر کنید تا چسبناک شود، سپس انتهای آن را نزدیک به بن مژه های طبیعی خود قرار دهید. چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود، سپس مقدار بیشتری را به میزان دلخواه بزنید روی خط مژه بیرونی خود تمرکز کنید. وقتی همه آنها خشک شدند، آنها را فر کنید تا با مژه های طبیعی شما ترکیب شوند و یک لایه ریمل بزنید.

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

مژه های انتهایی

اگر مژه های تکی بیش از حد وقت گیر هستند و می خواهید جلوه بیشتری به چشمان خود بدهید، به سادگی آن ها را در گوشه های بیرونی چشمان خود بگذارید. اگرچه آنها نتیجه مشابهی دارند، اما مژه های انتهایی ساختاری مشابه با نوارهای کامل دارند اما کمی کوتاهتر از یک نوار کامل هستند. به آنها کمک کنید تا به آرامی بند مژه را خم کنند و روی پلک شما بنشینند.

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

مژه های نواری کامل

یک نوار کامل از مژه ها روی نواری قرار می گیرد که تمام طول خط مژه شما را می پوشاند. قبل از قرار دادن آنها روی پلک های خود، ابتدا مطمئن شوید که با فرم چشم شما مطابقت دارند. اگر نوار خیلی بلند است، به سادگی هر طول اضافی را در لبه بیرونی با یک قیچی کوتاه کنید. وقتی آماده حرکت شدید، نوار خود را با چسب مژه بپوشانید و مرکز بند مژه را ابتدا در مرکز خط مژه بالایی خود قرار دهید، سپس گوشه ها را فشار دهید. این قضیه اطمینان حاصل می کند که باند به گوشه داخلی چشم شما نزدیک نیست و باعث تحریک نمی شود. اگر در اولین تلاش خود برای قرار دادن بند مژه خود مشکل دارید، ابتدا به جای مژه مصنوعی، چسب مژه را روی پلک خود بکشید، سپس نوار را روی ناحیه ای که با چسب مشخص کرده اید قرار دهید.

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

مژه های لایه ای

گاهی اوقات، کمی اغراق خوشایندتر است. برای دو برابر شدن حجم مژه ، جفت مژه دوم را با دقت روی اولین لایه مژه تا جایی که ممکن است نزدیک به بند مژه قرار دهید. این ممکن است کمی به تمرین نیاز داشته باشد هر چه در محل قرارگیری خود دقیق تر باشید، ظاهر نهایی عالی تر است. برای ترکیب کردن دو نوار مژه با هم، ابتدا با فر مژه فر کنید، سپس یک لایه ریمل بزنید تا این دو جفت به هم متصل شوند.

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

 

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *