انتخاب کانسیلر مناسب پوست
انتخاب کانسیلر مناسب پوست

انتخاب کانسیلر مناسب پوست | هفت رژ ❤️خرید لوازم آرایشی اصل ✔️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

انتخاب کانسیلر مناسب پوست : پر استفاده ترین وسایل آرایشی روزمره شما چه چیزی است ؟ چنانچه جواب شما رژ لب ، کرم پودر یا ریمل می باشد ، شاید تاکنون با کارایی کانسیلرها آشنا‌ نیستید . این کالای فوق العاده در میان اشخاص معمولی و حرفه ای بسیار محبوب و کاربردی شده است. کانسیلرها ، نخست به منظور برطرف کردن نقص های پوستی و ایجاد زیرسازی درست ساخته شدند . ولی خیلی طول نکشید که کارایی فوق العاده آن نمایان شد و به کالایی بی مانند در دنیای آرایش و خودآرایی مبدل گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در هفت رژ

اقسام گوناگون کانسیلرها

کانسیلرها در زیرسازی پوست‌ و همچنین در کانتورینگ ، زاویه‌ سازی چهره و کاور کردن اقسام لک و آکنه هم نقش‌ بااهمیت و بنیادی دارند . مساله با اهمیتی که خیلی از ما با آن روبرو هستیم ، گزینش کانسیلر مناسب‌ خواهد بود . اما مشوش نباشید ، یقینا شما تنها فردی نخواهید بود که این مشکل را دارید و اغلب ما با مساله خرید کانسیلر مناسب‌ روبرو هستیم . با دقت به گوناگونی این کالا ، وجود این‌گونه مشکلات طبیعی است. آشنایی با اقسام گوناگون کانسیلر و هدف‌ بکارگیری از آنها می تواند مشکل‌ را تا حد بسیاری حل نماید.

همان گونه که قبلا گفته شد ، کانسیلرها گوناگونی خیلی زیادی دارند و از دید بافت ، دستور ساخت ، استفاده و مقصود بکارگیری اقسام گوناگونی را شامل می شوند. یکی از پر استفاده ترین نوع کانسیلرها ، بافت و دستور ساخت آنها خواهد بود که به تبع‌ توان پوشش‌دهی و مقصود کاربری را هم شامل می شود. از جمله بهترین اشکال کانسیلرها در این عرصه ، می توان به موردهای پایین اشاره‌ نمود :

کانسیلر مایع‌

کانسیلرهای مایع‌ ، متنوع ترین اقسام این فرآورده می باشند و از دید رنگ بندی و پوشش دهی که خلق می کنند در چند گروه دسته بندی می شوند . کانسیلر مایع‌ ، لایه‌ ظریف و سبکی‌ از مواد‌ کانسیلر را روی پوست شما منتقل‌ می نماید و سبب حس سنگینی‌ نخواهد شد. به اضافه ، فرمول ساخت این کالا مناسب پوست های خشک ، معمولی و چرب‌ پدیدآوری و ارائه می گردد.

کانسیلر مایع‌ ، گزینش مطلوبی به منظور پر کردن لک های ریز و کمرنگ‌ خواهد بود . به اضافه ، عالی ترین مورد به منظور پوشاندن حلقه های تیره‌ پیرامون چشم به شمار می رود . بافت سبک‌ کانسیلر مایع‌ ، میان چروک های کوچک زیر‌ چشم رسوب‌ نمی کند . به اضافه ، از ماسیدن‌ بقیه لایه های آرایش هم خودداری می کند .

کانسیلر مایع‌ از دید جلوه‌ ظاهری‌ در اقسام مات‌ ، طبیعی و درخشان وجود دارند و شما قادر خواهید بود با دقت به شیوه آرایش و پسند خود نمونه مناسبی از این کالا را گزینش نمائید .

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

 

کانسیلر استیکی

چنانچه پوست‌ خشک و خیلی حساسی دارید ، خوب تر خواهد بود از همان نخست به دنبال کانسیلرهای استیکی باشید . پوست های خشک ، اکثراً با مشکلاتی شبیه لایه‌لایه گردیدن و خشکی مواجه می باشند . این خصوصیت ، در اکثر موارد موجب ماسیدن‌ لایه های آرایشی می گردد . منتها فرمول ساخت کانسیلرهای استیکی به سادگی این مساله را برای شما حل می نماید .

کانسیلر استیکی ، فرمول ساخت خیلی غنی‌ خواهد داشت و غالباً محتوی ترکیب آبرسان و مرطوب‌ کننده می باشد . این عناصر ، آب و رطوبت‌ را به لایه های داخلی پوست شما منتقل‌ می کند و از خشکی پوست‌ در هنگام خودآرایی ممانعت می کند.

کانسیلر استیکی در قیاس با اشکال دیگر این فرآورده ، بافت منسجم تری خواهد داشت و از دید صلابت و شکل مانند رژ لب می باشد . به اضافه از دید توان پوشش دهی و کاور نقص های پوستی هم ، با دقت به مارک و وضعیت کیفی کالا ، پوشش‌ میانه تا جامع را برای شما مهیا می کند.

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

 

کانسیلر کرمی

کانسیلر کرمی هم همانند کانسیلر استیکی بافت جامد‌ و منسجمی دارد‌ . با این فرق که صلابت بیشتری خواهد داشت و بستر ضخیمی از مواد‌ کانسیلر را روی پوست صورت منتقل‌ می کند . چنانچه درپی کانسیلری با توان پوشش دهی بالا و عالی خواهید بود ، اقسام کرمی این فرآورده را تست کنید.

نوع کرمی کانسیلر ، توان پوشش دهی فوق العاده ای خواهد داشت و هر نوع لک ، مکان جوش‌ و تغییر‌ رنگ پوستی را کاور می کند . عملکرد آن هم ، خلق سطحی‌ صاف‌ و یکدست روی پوست صورت خواهد بود . به اضافه ، بافت کرمی این کانسیلر ، خیلی عالی با مواد‌ کرم پودر تلفیق می شود و توان پوشش آن را هم نیرودهی می نماید .

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

 

چگونه‌ کانسیلر انتخاب‌ کنیم ؟

پس از اینکه با اقسام کانسیلر و استفاده تخصصی هرکدام از آنها آشنا‌ شدید‌ ، زمان آن فرا رسیده است که کالا مناسب‌ را برای‌ خود فراهم کنید . خیلی از اشخاص اعتقاد دارند که با اهمیت ترین ویژگی به منظور گزینش کانسیلر ، کرم پودر و کالاهایی از این دسته ، دقت به رنگ پوست صورت و تناژ رنگی پوست‌ اوست؛ در حالی که دقت به نقص های پوستی هر شخص را نادیده‌ می گیرند .

درصورتی‌که قصد دارید همانند متخصصان آرایشی اسباب آرایشی خودتان را گزینش کنید و آرایشی یکدست و عالی داشته باشید ، خوب تر خواهد بود نخست با پوستتان توافق نمائید . مهمترین قضیه ای که زمان گزینش کانسیلر حتما باید به آن دقت کنید ، آگاهی از جنس پوست‌ ، نقص ها و احتیاج های آن خواهد بود.

به جنس پوستتان دقت نمائید

ماده‌های آرایشی مثل کانسیلرها ، به شکل بی واسطه با پوست صورت شما در ارتباط می باشند و قادر هستند صحت و ظاهر زیبای آن را تحت‌ تاثیر‌ داشته باشند . از این رو ، گزینش کالایی که با جنس و احتیاج های پوستی شما وفق داشته باشد‌ از ارزش زیادی بهره‌مند خواهد بود. این قضیه ، بر صحت پوست صورت و ظاهر زیبای آرایش شما اثرگذاری فراوانی خواهد داشت .

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

انتخاب کانسیلر مناسب پوست

 

بهترین کانسیلر برای‌ پوست‌ خشک

اشخاصی که پوست صورت خشکی دارند ، اکثراً با مشکلاتی مشابه لایه‌لایه گشتن و خشکی مواجه هستند . درصورتی‌که شما هم در این گروه هستید ، خوب تر خواهد بود توجه زیادتری در گزینش کالاهای آرایشی ، به‌ویژه کانسیلر داشته باشید. در این عرصه ، سفارش می گردد کانسیلرهایی را گزینش نمائید که دربردارنده ترکیبات مرطوب‌ کننده و آبرسان همانند هیالورونیک اسید می باشند . این ماده‌ها ، نمناکی مورد‌ احتیاج پوستتان را امکان پذیر می کنند و از خشکی پوست صورت جلوگیری می کنند .

بهترین کانسیلر برای‌ پوست‌ چرب

چنانچه دائماً با مشکلاتی مشابه درخشان گردیدن پوست صورت ، ماسیدن‌ ماده‌های آرایشی و قاطی شدن لایه های آرایش مواجه هستید ، به احتمال زیاد پوست صورت چربی دارید . در این‌ موقعیت ، تلاش غده های سباسه پوست صورت زیادتر از مقدار معمول خواهد بود . به منظور برطرف کردن این مساله ، قادر خواهید بود از کانسیلری بکارگیری نمائید که اثر مات‌ کنندگی داشته باشد. این کالاها ، تولید‌ و ترشح‌ چربی را در منفذها کنترل‌ می کنند و از درخشان گشتن پوست صورت جلوگیری می نمایند.

بهترین کانسیلر برای‌ پوست‌ حساس

انتخاب و خرید کانسیلر برای‌ پوست‌ خیلی حساس ، گویی اندکی پیچیده خواهد بود . به این علت که اینگونه پوست‌ ، به سادگی تحت‌ تاثیر‌ ماده‌های غیرطبیعی شیمیایی تولیدات آرایشی بهداشتی‌ قرار می گیرد و تحریک‌ می گردد . با این توضیحات ، پیشنهاد می گردد تا جایی که امکان پذیر است از کالاهایی بکارگیری کنید که ویژه پوست های خیلی حساس تولید شده اند . این نمونه کانسیلرها ، اکثراً فاقد ماده‌های حساسیت زا و تحریک کننده مانند‌ رایحه ، اسانس ، پارابن و . . . خواهد بود.

5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *