آشنایی با تفاوت های رنگ سرد و گرم مو | معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم
معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم | هفت رژ ❤️ سایت خرید لوازم آرایشی اصل ✔️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم : هنگام بررسی رنگ موی گرم در مقابل سرد ، می توان فراتر از بلوند، سبزه و قرمز معمولی رفت تا طیف وسیعی از رنگ‌ های موهای گرم و رنگ ‌های موهای سرد را کشف نمود. معرفی انواع رنگ سرد و گرم مو می تواند به تصمیم گیری شما در این زمینه کمک کند. با ما همراه باشید در هفت رژ

تفاوت رنگ موی گرم و سرد

به عنوان یک آرایشگر، می دانید که انتخاب رنگ موی مناسب فراتر از تصمیم گیری ساده بین بلوند، تیره یا قرمز است. در هر یک از این دسته های رنگی، طیف وسیعی از سایه ها وجود دارد که از نظر تن متفاوت هستند تا رنگین کمانی از تفاوت رنگ موی گرم در مقابل سرد ایجاد کنند.

پیدا کردن رنگ مناسب به ویژه برای دستیابی به ظاهری که مکمل رنگ چهره و چشم مشتری شما باشد مهم است و حتی یک تغییر ظریف می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به همین دلیل است که آشنایی با تفاوت های رنگ سرد و گرم برای به دست آوردن موهای رویایی، می تواند کمک موثری نماید. هر چند که نیاز به یک متخصص حرفه ای نیز احساس می شود.

هنگام معرفی انواع رنگ سرد و گرم وقتی تفاوت بین رنگ موی گرم در مقابل سرد را بررسی می کنید، لازم است در نظر داشته باشید که رنگ موی گرم دارای غلبه رنگدانه های قرمز، نارنجی و زرد است، در حالی که رنگ موهای سرد دارای غلبه رنگدانه های آبی، سبز و بنفش می باشد. بنابراین، ایجاد رنگ موی گرم یا سرد عالی، متکی به متعادل کردن ماهرانه طیف رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، آبی، سبز و بنفش برای رسیدن به نتیجه دلخواه است.

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

 

رنگ موی گرم چیست؟

در آشنایی با تفاوت های رنگ سرد و گرم ، لازم است اشاره کنیم که رنگ موی گرم، از ته رنگ های گرم مانند طلایی/زرد، مسی/نارنجی و قرمز برای ایجاد سایه های جذاب مانند قهوه ای طلایی و مسی روشن استفاده می کند. سایه های گرم ،انتخاب های بسیار خوبی برای افزودن گرما و رنگ به پوست هستند. هنگامی که موها (به طور طبیعی یا شیمیایی) روشن می شوند، رنگ های گرم تمایل به برجسته شدن دارند.

با این حال، در زمان بررسی رنگ موی گرم در مقابل سرد ، مهم است که آنها را با دیگری اشتباه نگیرید. برنجی بودن نتیجه رنگ ‌های قرمز و زرد ناخواسته است، در حالی که گرما با تضاد استادانه رنگ ‌های قرمز و طلایی با رنگ ‌های سرد در موها ایجاد می‌شود تا جلوه‌ ای بازتابنده و درخشان داشته باشد. برای اطلاع از ترند های رنگ مو سال مقاله ترند رنگ مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳ را مطالعه کنید.

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

 

شاید این مقاله هم برای شما مفید باشد: رنگ موی مناسب پوست گندمی و سبزه

 

رنگ موی سرد چیست؟

رنگ‌ موی سرد مو از ته رنگ‌ های سرد مانند خاکستری/آبی، رنگین کمانی/بنفش و مات/سبز استفاده می‌کنند تا سایه‌ هایی غنی مانند بلوند پلاتین ایجاد کنند. در آشنایی با تفاوت های رنگ سرد و گرم می توان گفت که برای ایجاد ظاهر، برخی از محصولات رنگ مو، با انعکاس ‌های آبی فوق ‌العاده خنک تقویت شده ‌اند تا با رنگ‌ های زرد مقابله کنند تا ظاهری مات و مدرن‌ تر داشته باشند. سایه های سرد گزینه ای عالی برای مشتریانی است که می خواهند با از بین بردن قرمزی پوست، صورت خود را خنک کنند.

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

 

مبارزه با رنگ بلوند

هنگام بررسی رنگ موی گرم در مقابل سرد ، عسلی، کهربایی و کاراملی سایه‌هایی از رنگ‌ های موی بلوند گرم هستند که به خوبی برای گرم کردن چهره ‌ای خسته عمل می ‌کنند و اثر یک درخشش فوق ‌العاده را تقلید می نمایند. برای جلوگیری از برنجی شدن موها، مهم است که به جای رنگ های نارنجی، بر رنگ های طلایی مو تأکید کنید. رنگ ‌های موی بلوند سرد مانند بلوند خاکستری، نقره‌ای و شامپاین در سال‌های اخیر، بسیار محبوب شده‌ اند. می توانید از رنگ ‌های آبی و بنفش برای ایجاد جلوه ‌ای خنثی ‌شده و خنک با روکش کمی مات ‌تر استفاده نمایید.

رنگ موی گرم در مقابل سرد برای تیره ها

رنگ موی گرم در مقابل سرد مناسب برای تیره ها ، می تواند قهوه ای فندقی و عسلی ترکیبی از رنگ موهای تیره گرم باشد که برای یک مدل موی کلاسیک بالیاژ به طور یکپارچه با هم جفت می شوند. رنگ ‌های سرد موهای سبزه مانند قهوه ‌ای خاکستری و موکا به ‌ویژه در ایجاد موهای بالیاژ دودی به‌خوبی کار می‌کنند.

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

معرفی انواع رنگ مو سرد و گرم

 

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *