نکات استفاده از رژگونه و برنزر
نکات استفاده از رژگونه و برنزر

نکات استفاده از رژگونه و برنزر | هفت رژ ✔️ خرید لوازم آرایشی ایرانی و خارجی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

نکات استفاده از رژگونه و برنزر : استفاده از برنز و رژگونه حتی برای باتجربه ترین افراد حرفه ای نیز می تواند مشکل باشد. از کدام رنگ استفاده شود، از کجا شروع به استفاده از آن کنید، و چه مقدار از آن را باید بکار ببرید، همه مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. برنزری که خیلی تیره است ممکن است برای شما مناسب نباشد. و رژگونه ای که اشتباه زده شده است شما را شبیه چهره عروسکی نقاشی شده نشان می دهد. ما می دانیم که می تواند سخت باشد، بنابراین با یک هنرمند آرایشی در مورد نکات او برای استفاده از برنزر و رژگونه کامل صحبت کردیم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم با ما همراه باشید در هفت رژ

۱- اگر پوست خشکی دارید، از پودرها صرف نظر کنید و از کرم استفاده کنید. رژگونه های کرمی که با روغن آرگان و دیگر مواد ضروری برای آبرسانی به پوست شما ساخته شده اند مناسب شما هستند.

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

۲- بهتر است از انگشتان دست برای ترکیب یک رژگونه کرمی یا مایع استفاده کنید، اما گاهی اوقات یک برس رژگونه کوتاه و محکم راهی برای دستیابی به ظاهر ترکیبی نهایی است، به خصوص اگر دوست ندارید از انگشتان دستتان برای این کار استفاده کنید، همچنین شما می توانید از هایلایترها به عنوان رژگونه استفاده کنید اما فقط باید به یاد داشته باشید که در نور طبیعی استفاده کنید و لبه ها را با قسمت صاف قلم مو محو کنید.

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

 

۳- برای برنزه کردن، روش های قدیمی را انجام دهید گونه های خود را بمکید و درست زیر استخوان گونه بمالید تا یک رویکرد بسیار مدرن و شیک داشته باشید. (این ترفند کانتورینگ ممکن است برای روز کمی بیش از حد باشد). بهترین برس‌ها برای این تکنیک، برس رژگونه‌ای نرم یا برس پر حرفه ای هستند. برس های پر نتیجه نهایی را بسیار ظریف و بی‌عیب می‌کنند.

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

۴- برای پوست روشن با ته رنگ صورتی، رژگونه صورتی را با کمی ته رنگ آبی و آلویی انتخاب کنید. چیزی روشن و شفاف همیشه بهتر از مات برای افرادی که بسیار رنگ پریده هستند کار می کند به دنبال کلمات کلیدی مانند “خیلی خرد شده” باشید. تالک خرد شده، یا «رنگ». اگر رنگ پوست گرم تری دارید، رژگونه هلویی با طلایی که در آن قرار دارد، جذاب تر به نظر می رسد.

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

 

۵- سعی کنید از برنزه‌کننده‌ای با رنگ تند که می‌تواند تا آخر روز کثیف یا رگه‌دار به نظر برسد، اجتناب کنید. و همیشه مطمئن شوید که برنزه‌کننده را در فروشگاهی با نور طبیعی خوب امتحان کنید. یک برس نرم بزرگ یا یک برس حرفه ای این کار را درست انجام نمی دهد و رنگ بیش از حد را بر جای می گذارد.

نکات استفاده از رژگونه و برنزر

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *