آموزش طراحی ناخن آمبره گان متال گرافیکی
آموزش طراحی ناخن آمبره

آموزش طراحی ناخن آمبره گان متال گرافیکی | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش طراحی ناخن آمبره گان متال گرافیکی : متد آمبره یکی از جذابترین روش های طراحی ناخن است که زیبایی فوق العاده ای به دست های شما می دهد برای یادگیری این متد با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

رنگ بندی مورد نیاز لاک ها: 

آموزش طراحی ناخن آمبره

سایر لوازم مورد نیاز:

لاک پایه
تاپ کت
برس ناخن
اسفنج آرایشی یکبار مصرف
فویل آلومینیومی

مراحل طراحی ناخن:

۱: با ناخن های تمیز شروع کنید و پوشش پایه خود را انجام دهید.

۲: یک لایه پایه از رنگ مسی بزنید. پس از رنگ آمیزی، لایه دوم را انجام دهید. اجازه دهید ناخن هایتان حداقل ۵ دقیقه خشک شوند، مطمئن شوید که آنها خشک هستند! متخصصان می‌گویند اگر با پایه مرطوب کار می‌کنید، طراحی به خوبی ظاهر نمی‌شود.

آموزش طراحی ناخن آمبره

آموزش طراحی ناخن آمبره

 

۳: کمی از لاک نقره ای را روی گوشه یک اسفنج آرایشی بمالید و به آرامی آن را روی ناخن بکشید، از نوک ناخن شروع کنید و مانند تصویر تا نیمه ناخن ادامه دهید. روی هر ناخن تکرار کنید.

آموزش طراحی ناخن آمبره گان متال گرافیکی

۴: لاک مسی را روی گوشه مخالف اسفنج بزنید و آن را در امتداد خطی که پولیش نقره ای متوقف می شود بمالید تا لبه ها ترکیب و تمیز شوند. این کار را روی هر ناخن تکرار کنید.

۵: مقداری پولیش سیاه را روی یک تکه فویل بمالید. برس را در آن فرو کنید و دو خط مستقیم عمودی را در مرکز هر ناخن بکشید و یک فضای کوچک بین آنها مانند تصویر باقی بگذارید. برس خود را بین هر ناخن تمیز کنید. اگر این کار را نکنید، پولیش جمع می‌شود و کار کردن با آن دشوار خواهد بود. برای تمیز کردن، کافی است یک فنجان یا کاسه کوچک را با پاک کننده پر کنید، برس را در آن فرو ببرید، بچرخانید و روی یک دستمال کاغذی بکشید.

آموزش طراحی ناخن آمبره

آموزش طراحی ناخن آمبره

 

۶: در مرحله بعد، از نوک ناخن خود شروع کنید، با استفاده از برس و لاک مشکی مطابق تصویر، طرحی به شکل نیمه ماه ایجاد کنید. از نوک یک انتهای خطی که در مرحله ۵ ایجاد کردید، شروع کنید، یک قوس از یک سر به سر دیگر بکشید و لبه بیرونی بستر ناخن را دنبال کنید تا خط به کوتیکول شما متصل شود. این کار را تکرار کنید تا یک نیمه ماه دیگر از خط دیگر ایجاد کنید و فضای پایین مرکز ناخن را باز بگذارید. این مرحله را روی هر ناخن تکرار کنید.

آموزش طراحی ناخن آمبره گان متال گرافیکی

۷: با تاپ کت تمام کنید.

آموزش طراحی ناخن آمبره

آموزش طراحی ناخن آمبره

 

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *