آیا حتما باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟
لزوم استفاده از کرم دور چشم

لزوم استفاده از کرم دور چشم | هفت رژ ✔️ سایت خرید لوازم آرایشی مارک ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

لزوم استفاده از کرم دور چشم : هنگامی که صحبت از کرم دور چشم می شود، بعضی از زنان و مردان به امید رفع خطوط ریز، حلقه‌های سیاه و پف پیرامون چشم روزی چند بار به صورت منظم تمام این کرم گران قیمت را به آرامی روی پوست پیرامون چشم ها می مالند. کسانی که مخالف استفاده این کرم هستند، می گویند که هر چه برای آبرسانی به پوست صورت خود بکارگیری می کنید، بایستی به مقدار کافی برای چشم ها هم مناسب باشد. این فقط کمک کننده است. زمانی که از کرم دور چشم حرف میزنیم، گویی جواب بر حسب شخصی که با او حرف میزنید، مطلبی که مطالعه کرده اید و چیزی که انتظار دارید، فرق دارد. به بیان راحت تر، بیشتر کارشناسان معتقد هستند که کرم دور چشم در مواقع ویژه ای، قادر است به درمان یاری کند، و افزون بر مقدار هزینه ای که برای تهیه این کالا خرج می‌کنید، دلواپسی هایی در مورد آن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

چه افرادی به کرم دور چشم نیاز دارند؟

درباره نتیجه استفاده از کرم دور چشم نظرات زیادی وجود دارد. دکتر کاترینا گود ، از موسسه زیبایی گود در آمریکا یکی از کسانی است که با استفاده از کرم دور چشم مخالف است. او عنوان می کند: “براساس تجربه های شخصی بنده، کرم دور چشم خیلی تاثیری ندارد. حتی برند خیلی عالی اسکین مدیکا که بنده استفاده می کنم!”. کرم هایی که روی صورت بکارگیری می کنید ، جدا از اسم برند، به اندازه کرم دور چشم سودمند هستند.

ولی در این قضیه شکی ندارم که پوست پیرامون چشم شما حساس تر از بقیه اجزای صورت می باشد و خوبتر خواهد بود زیادتر از آن مواظبت نمایید. دکتر هلن نگگز ، معاون اداره تحقیقات جهانی در ایالت یوتا می گوید: ” پوست این قسمت از حساس ترین و شکننده ترین قسمت های پوست صورت می باشد”.

به همین خاطر ، بعضی از کارشناسان پوست معتقد هستند که خوبتر است از کرم ویژه ای برای این ناحیه بکارگیری گردد. دکتر جینا سوینگی از مرکز مراقبت های پوستی در فلوریدا عنوان می کند: “خیلی از کرم‌ها یا آبرسان های روزانه صورت امکان دارد پوست حساس این بخش را تحریک کنند.”

لزوم استفاده از کرم دور چشم

لزوم استفاده از کرم دور چشم

 

در پی کدام ترکیبات موثر در کرم های دور چشم باشید؟

چنانچه به صورت کلی یک کرم فوق العاده برای از بین بردن پیری پوست وجود ندارد، اما یک کرم دور چشم عالی به کم شدن چروک ها یاری می کند. اما فقط چنانچه فرمول ساخت مطلوبی داشته باشد برای تقویت تغییر و تبدیل سلولی، محصولات چشم حاوی رتینول را توصیه می کنند. در ضمن اقسام ژل را بیشتر توصیه می کنند چون آنها راحت تر و فوری جذب پوست می شوند.

به گفته کارشناسان هر چقدر سن انسان بالاتر رود سرعت تولید مثل سلول‌ها کم می شود. رتینول به تسریع این قضیه یاری می کند.” در واقع، هنگامی که حرف از جلوگیری از پیری پوست می شود عملکرد رتینول از قدیم ثابت شده است. اگرچه رتینول تنها با پیری مبارزه نمی کند، رتینول از زمانهای قدیم تا هم اکنون، برای معالجه خیلی از بیماری ها، از قبیل شب کوری بکارگیری می شد.

دکتر ناگگز ویتامین سی و پپتیدها را هم به عنوان ترکیبات موثری که دارای خواص ضد پیری می باشند، سفارش می کند. و همچنین عنوان می کند: اینها به تقویت پوست و ثبات زیادتر آن کمک می کند. آنتی اکسیدان ها قادر هستند در مقابل صدمه های رادیکال های آزاد از پوست مراقبت کنند. او موادی نظیر اسید پیروگلوتامیک سدیم را برای تقویت آبرسانی به پوست توصیه می کند.

دکتر سوینگی سرامیدها را برای آبرسانی توصیه می‌کند. هرچند او آن را راه حل بلند مدت برای خطوط ریز زیر چشم نمی داند. دکتر برای یاری به کم شدن چروک ها تولیدات دارای اسید هیالورونیک را توصیه می کند و می گوید: “این ترمیم بیش از یک پر کردن سریع می باشد.”

لزوم استفاده از کرم دور چشم

لزوم استفاده از کرم دور چشم

 

کیسه‌ها و پف اطراف چشم چیست؟

کیسه چشم اکثرا ارثی است. این قضیه به این مفهوم است که هر چقدر از کرم دور چشم بکارگیری کنید تاثیری روی این مشکل نخواهد داشت. دکتر ناگگز عنوان می کند ایجاد شدن کیسه ها و حلقه های سیاه پیرامون چشم، حاصل التهاب ناشی از اشعه های مضر آفتاب، اکسید شدن رادیکال‌های آزاد، اضطراب و حساسیت است، او می گوید: “هر چقدر ایجاد کیسه ها و پف پیرامون چشم از سنین کمتری آغاز گردد، احتمال ارثی بودن آن زیادتر می باشد”. گاهی وقت ها، تنظیم نمودن عامل های مربوط به شیوه درست زندگی، از قبیل آشامیدن آب زیادتر و یا رعایت کردن یک برنامه خواب منظم، قادر است تا اندازه زیادی در حل کردن این مشکلات اثرگذار باشد.

لزوم استفاده از کرم دور چشم

لزوم استفاده از کرم دور چشم

 

چنانچه از نظر مالی در مضیقه هستید یا تمایل ندارید از کرم دور چشم استفاده کنید به شما توصیه می کنیم:

✔️ غذای سالم میل کنید

✔️ حتما مولتی ویتامین استفاده کنید

✔️ بیشتر آب بخورید

✔️ ورزش کنید

✔️ برنامه خواب منظمی داشته باشید

✔️ از ضد آفتاب بکارگیری کنید

5/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *