آموزش ترکیب کرم پودرها برای نتیجه بهتر میکاپ
آموزش ترکیب کرم پودرها

آموزش ترکیب کرم پودرها برای نتیجه بهتر میکاپ | هفت رژ ❤️ سایت تخفیف لوازم آرایشی

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش ترکیب کرم پودرها برای نتیجه بهتر میکاپ : بیایید با هم رو راست باشیم. همه شما عزیزان در جریان هستید که برای داشتن یک آرایش بدون نقص بایستی کاری انجام دهید که کرم پودر یا پنکک شما به صورت کامل بر روی پوست صورت بنشیند بنابراین باید دقت کنید که رنگ آن با پوست صورت شما به ویژه در بخش خط چانه هماهنگ باشد ولی برخی از اشخاص وجود دارند که قادر نیستند پنکک یا کرم پودری که با رنگ پوستشان هماهنگ است را بیابند و هیچ وقت نمی توانند تناژ پوست خود را پیدا کنند بنابراین ما سعی داریم راهکارهایی را برای این گونه اشخاص بیان کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ

رنگ صحیح را انتخاب کنید

با اهمیت ترین مشکل این قضیه خواهد بود که برخی از اشخاص پس از تهیه وسایل آرایش به صورت اینترنتی می توانند از نتیجه پایانی کرم پودر خود رضایت داشته باشند. هنگامی که قصد دارید پنکک یا کرم پودر را به شکل اینترنتی تهیه نمایید، بایستی دقت داشته باشید که رنگ نزدیک به پوست خود را گزینش کنید اما بعضی وقت ها رنگی که تحویل می گیرید، خیلی روشن یا خیلی تیره است و یا حالت زرد رنگ به پوست شما می دهد. در این گونه مواقع می توانید اندکی از یک کرم پودر دیگر را با آن ترکیب کنید تا این مشکل رفع گردد. پس اگر کرم پودر شما بیشتر از اندازه روشن است، چند قطره از کرم پودری که اندکی تیره تر است به آن افزون نمایید و خوب ترکیب کنید.

آموزش ترکیب کرم پودرها

آموزش ترکیب کرم پودرها

 

چنانچه کرم پودر شما بیشتر از اندازه تیره یا زرد است، آن را با چند قطره فونداسیون کرم رنگ و یا صورتی ترکیب کنید. باید این کار را درست انجام دهید. یعنی با انگشت دست یا پشت دست این عمل را انجام ندهید و به جای آن از یک بشقاب پاکیزه یا یک ظرف شیشه‌ ای بکارگیری کنید. به صورت کامل این دو فرآورده باید با هم ترکیب شوند. احتمالا حس می کنید که نتیجه کار اندکی غلیظ و سفت شده است، ولی اطمینان داشته باشید روی پوست شما حالت فوق العاده ای پیدا می کند.

آموزش ترکیب کرم پودرها

آموزش ترکیب کرم پودرها

 

پستی بلندی های بافت پوستی را بهبود ببخشید

بعضی اوقات فونداسیون از لحاظ رنگ هماهنگی کامل و خوبی برای پوست شما دارد اما بافت آن بافت غلطی است. از سویی شما نمی خواهید این کالا را کنار بگذارید و استفاده نکنید، چون از رنگ آن رضایت دارید ولی از بافت آن راضی نیستید. اگر فونداسیون شما بسیار بیشتر از اندازه مات است، می توانید با افزون نمودن چند قطره روغن صورت یا یک سرم آبرسان آن را بهبود ببخشید. اگر فونداسیون بیشتر از حد مرطوب یا خیس باشد، چند قطره پرایمر مات کننده به آن افزون نمایید. البته که کاور کردن پوست با یک فونداسیون خوب کار آسانی نخواهد بود ولی می توانید از راه اعمال چند لایه فرآورده، نتیجه پایانی را بهتر کنید.

4.6/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *