فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر
فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر | هفت رژ ❤️ بهترین سایت خرید لوازم آرایش اصل

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر : پرایمرها با این مقصود مورد‌ بکارگیری قرار می گیرند که پوست‌ ما را هموار و آبرسانی کنند تا برای یک خودآرایی جامع و گیرا مهیا گردد. منتها این شک در بین بعضی استفاده کنندگان و آرایشگران وجود دارد‌ که آیا واقعا استفاده این وسیله آرایشی الزامی خواهد بود؟ برای رسیدن به جواب این سوال با ما همراه باشید در هفت رژ

با توجه به این که از اسم پرایمر هم معلوم می باشد ، در شروع پیرایش با مقصود مهیاسازی پوست صورت مورد‌ بکارگیری قرار خواهد گرفت. از پرایمرها می توان‌ به منظور کاور کردن لکه‌های‌ پوست صورت و مورد دیگر این که کم کردن میزان چربی پوست‌ هم استفاده کرد. استفاده پرایمر می تواند به کم کردن منفذهای باز پوست‌ هم یاری نماید که کل اینها در کنار‌ هم یک خودآرایی بی نقص و عالی را برای‌ شما رقم می زند . بعضی پرایمرها شامل مرطوب‌ کننده هم می باشند که می توانند به آبرسانی پوست‌ هم یاری کنند.

پرایمر چطور به فروشگاه ها عرضه‌ شد ؟

مارک مشهور اسمش باکس حدود یک دهه قبل مبادرت به عرضه‌ پرایمر Photo Finish Foundation‌ خود‌ نمود و گستره رقابت‌ را برای‌ دیگر کمپانی ها امکان‌پذیر کرد . این رقابت‌ حتی با وجود شبکه های اجتماعی‌ در اینترنت بیشتر هم شد؛ زیرا استفاده کنندگان با فرستادن عکس‌ها قبل‌ و بعد‌ از استفاده پرایمرها ، فواید بکارگیری از این کالا را بسیار بیشتر از قبل نشان دادند.

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

 

به چه دلیل باید‌ از پرایمر بکارگیری کنیم ؟

درصورتی‌که پوست صورت شما بسیار خشک یا بسیار چرب‌ است ، پیشنهاد می دهیم از پرایمر بکارگیری کنید. در عصر حاضر پرایمرهای گوناگونی برای‌ اقسام پوست صورت تولید شده اند و در بازار موجود می باشند که قادر خواهید بود با دقت به احتیاج های پوست خودتان آنها را مورد‌ بکارگیری قرار دهید. پرایمر مناسب پوست‌ چرب‌ ، جلوی ایجاد زیادتر از حد چربی را گرفته و از چرب نشان دادن خودآرایی پیشگیری می نماید. این گونه پرایمر را نه تنها در بخش پیشانی که چربی بسیاری دارد‌ ، بساکه در همه مناطق چرب‌ پوست‌ می توان‌ استفاده نمود. در مقابل‌ ، پرایمرهای مناسب پوست صورت خشک ، رطوبت‌ ضروری را وارد پوست صورت نموده و باعث آبرسانی افزون‌تر می گردد. در حقیقت این گونه پرایمر می تواند کاربرد مشابه مرطوب‌ کننده داشته باشد؛ با این فرق که عمل دیگری را هم روی پوست صورت انجام‌ خواهد داد.

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

 

نتایج‌ بکارگیری از پرایمر

به صورت عمومی ، پرایمرها قادر هستند شیوه تماس نور‌ به سطح‌ پوست صورت را تنظیم‌ کنند . پرایمر را می توان‌ افزون بر اقسام پوست‌ چرب‌ و خشک ، برای‌ پوست‌هایی که جای جوش و لک دارند مورد بکارگیری قرار داد. یعنی پرایمر می تواند پوست صورت شما را خیلی خوب از هر نوع لک و جای‌ جوش‌ سرخ رنگ پوشش دهد و برای کرم پودر‌ زدن مهیا نماید که به منظور این کار‌ از پرایمرهای رنگی بکارگیری می گردد. برای‌ کاور کردن هر نوع نواقص پوستی ، بایستی از پرایمر رنگ مخالف‌ آن بکارگیری شود. به عنوان نمونه ، به منظور کاور جای‌ جوش‌ و لک که سرخ رنگ می باشند ، از پرایمر سبز بکارگیری می گردد . استعمال از پرایمرهای رنگی نه تنها در زن ها ، بساکه در گریم مردان هم استفاده می گردد.

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

 

زمان خریداری پرایمر به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟

درصورتی‌که یک پرایمر ادعا‌ می نماید که فقط باعث افزایش‌ ماندگاری پیرایش روی چهره شما می گردد ، حتما باید به آن شک نمائید . در راستی پرایمرها سبب ازدیاد ثبات آرایش‌ شما نمی گردند. بساکه با رفع و رجوع کردن بعضی نواقص پوستی مانند برطرف‌کردن‌ چربی یا خشکی پوست‌ و کاور کردن مشکلات رنگ پوست‌ ، سبب می گردد تجربه‌ خوبتری از پیرایش داشته باشید. در واقع نمی توان‌ این امید را داشت که فقط پرایمر مساله چرب‌ شدن بیشتر از حد پوست صورت را رفع نماید! شما حتما باید افزون بر استفاده از پرایمر ، در انتهای پیرایش خودتان از پودر‌ فیکساتور هم بکارگیری بکنید. پودر‌ فیکساتور ویژه پوست صورت چرب‌ می تواند به دوام آرایش شما بسیار کمک کند‌ . افزون بر این ، پاکسازی و لایه‌ برداری مرتب پوست‌ هم نباید از خاطر ببرید.

فواید پرایمر + نکات مهم‌ در خرید‌ پرایمر

پرایمر ایرانی چه مارکی خوبه

در حال‌ حاضر اقسام پرایمر با برند های معروف و غیر معروف در فروشگاه ها وجود دارند که خوب تر خواهد بود شما گونه ای از این کالای آرایشی را گزینش بکنید که با پوستتان سازگاری‌ داشته باشد‌ . حتما نوع‌ پوست خود را در زمان خریداری پرایمر مورد توجه قرار دهید . مارک های ایرانی و خارجی‌ فراوانی هستند که پرایمر‌های باکیفیتی تولید نموده اند . تنها بایستی تست نمائید که با پوستتان سازگاری‌ دارند یا نه ؟ در حال‌ حاضر پرایمر کالیستا در میان باقی مارک ها شهرت زیادی دارد‌ .

خرید پرایمر کالیستا از هفت رژ

 

پرایمر صورت‌ با قیمت‌ مناسب

به قصد آگاهی از قیمت اقسام پرایمر و مارک های متعدد آن فقط کافی می باشد که سری‌ به سایت گوگل بزنید و یا در فروشگاه های آرایشی اقسام پرایمر صورت‌ را ملاحظه بکنید . در این صورت‌ قادر خواهید بود از قیمت اقسام پرایمرها و به اضافه ارزان‌ترین قیمت‌ پرایمر باخبر شوید .

خرید پرایمر مای از هفت رژ

قیمت‌ پرایمر ارزان‌

چنانچه برای پوست صورت و سلامت‌ خودتان ارزش قایل هستید ، تلاش نمائید که پیش از دقت به قیمت پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ به وضعیت کیفی این کالا دقت نمائید . زیرا چنانچه پرایمری ارزان‌ و بی‌کیفیت گزینش نمائید ، قطعا در بلند مدت‌ به پوستتان صدمه می‌زنید .

4.9/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *