فواید سرم مو و روش استفاده از آن برای انواع مو
فواید سرم مو و روش استفاده از آن

فواید سرم مو و روش استفاده از آن | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

فواید سرم مو و روش استفاده از آن : در دنیای مد و آرایش‌ خیلی از موارد ، ناگهان مورد‌ دقت قرار می گیرند اگر چه پس از سپری شدن مدت زمانی از مد می افتند . اما سرم‌ مو ، از آن گروه نخواهد بود . سرم‌ مو ، همیشه جایگاه‌ خودش‌ را محافظت می نماید. سرم‌ مو که در اکثر موارد پس از شامپو و نرم کننده و پیش از حالت‌ دادن‌ موها به کار‌ می رود‌، خاصیت و فواید بسیاری برای ظاهر زیبا و صحت موها خواهد داشت . چنانچه تا به امروز از سرم‌ مو بکارگیری نکرده اید ، بد نخواهد بود در امتداد این مطلب از هفت رژ راجع‌ به ویژگی های این فرآورده حفاظت از مو زیادتر بدانید .

۱- وز مو را از میان می برد

موی وزدار یا تار‌ موهایی که در هوا‌ معلق می مانند‌ و حالت‌ نمی پذیرند توسط سرم‌ مو ، حالت‌ پذیر ، نرم و تغذیه‌ می گردند .قبل از بکارگیری از اسپری مو ، از یک سرم‌ مو برای از میان بردن‌ وز بکارگیری نمائید.

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

۲- موهای شما را درخشان و براق می سازد

افزون بر‌ از‌ میان بردن‌ وز مو ، سرم‌ مو قادر است موهای شما را به صورت کامل براق و درخشان سازد. شما قادر خواهید بود برای تغذیه‌ خوب تر بافت مو ، پیش از شامپو زدن و قبل‌ از حالت‌ دهی موها و پس از تمام‌ شدن‌ حالت‌ دهی آن برای نرم تر و درخشان شدن موها از سرم‌ مو بکارگیری نمائید.

۳- موهای خشک را تغذیه‌ می نماید

حالت‌ دهی موهای خشک خیلی دشوار می باشد. موهای خشک علاوه بر اینکه زبر‌ و خشن‌ می گردند ، بساکه به دلیل مات‌ شدگی ، ظاهر زیبا خود‌ را هم از دست می دهند . با بکارگیری از یک سرم‌ ، قادر خواهید بود رطوبت‌ از دست رفته ساقه‌ موها را دوباره به آن برگردانید و موهای خشک را تبدیل‌ به موهای نرم ، براق و لطیف بکنید بدون‌ اینکه ظاهری چرب‌ به موهای شما بدهد.

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

 

۴- از موها در مقابل رطوبت‌ هوا‌ حفاظت می نماید

درصورتی‌که شما هم از آن گروه اشخاص هستید که وقتی در مجاورت هوای شرجی و مرطوب‌ قرار می گیرید ، موهایتان به هوا‌ می رود‌ و به صورت نامطلوبی پف می نماید ، برای از میان بردن‌ این مساله ، به جای‌ گله از آب و هوا، بایستی از یک سرم‌ مو بکارگیری نمائید . پس از مصرف سرم‌ مو ، فوراً موهایتان حالت‌ پذیر می گردد.

۵- تار‌های‌ مو را لطیف می نماید

هنگامی که موها ، خشک و صدمه دیده‌ می گردند ، زمان شانه نمودن یا مرتب‌ کردن‌ آنها با دست ، مقید شکستگی از بخش ساقه‌ مو می گردند و می ریزند. برای برطرف کردن خشکی موها و برگردانیدن طراوت و نرمی‌ به آنها ، از سرم‌ مو بکارگیری نمایید.

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

۶- صدمه دیدگیهای مو را برطرف می نماید

موقعی که موها زیاد از حد در معرض‌ رنگ مو ، ماده‌های دکلره یا گرمای اتوی مو قرار می گیرند و مراقبت‌ ویژه ای هم از آنها نمی شود، دستخوش صدمه دیدگی می گردند . بکارگیری از سرم‌ مو می تواند چربی و رطوبت‌ از دست رفته را به بافت مو برگرداند و صدمه دیدگی آن را از میان ببرد.

شیوه استفاده‌ از سرم‌ مو

اکنون که از خاصیت های سرم‌ مو آگاهی پیدا کردید ، خوب تر خواهد بود روش بکارگیری از آن را هم یاد بگیرید . به صورت عام سرم‌ مو الزاماً باید روی موهای نمناک استفاده گردد و تمرکزتان بایست زیادتر روی ساقه‌ و نوک‌ مو باشد‌ . یک یا دو پمپ از سرم‌ مو را روی موهای خودتان کاملا به صورت یکنواخت پخش‌ نمائید . آن‌گاه موها را به صورت دلخواه‌ ، حالت‌ دهید . قادر خواهید بود سرم‌ مو را برای از میان بردن‌ وز ، روی موهای خشک هم بکارگیری نمائید . در این صورت‌ ، حتما باید میزان کمتری از آن را مصرف کنید‌ .

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

فواید سرم مو و روش استفاده از آن

 

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *