حجیم کردن لب به روش طبیعی
حجیم کردن لب به روش طبیعی

حجیم کردن لب به روش طبیعی | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

حجیم کردن لب به روش طبیعی : یقینا بعد از چشم‌ها ، قشنگترین قسمت چهره لب‌‌ها‌ می باشند . لب‌‌ها‌ خوشگلی ویژه ای به چهره ما می‌دهند . در این بین به جز رنگ لب ، حجیم‌ نمودن لب هم از ارزش ویژه ای بهره‌مند می باشد. حجم‌ بخشیدن به لب در حال‌ حاضر خیلی باب شده‌ و خیلی از اشخاص در پی بزرگ‌تر نشان دادن لبهای خود می باشند منتها واقعا چه راه هایی برای حجم‌ بخشیدن به لب وجود خواهد داشت ؟ با ما همراه باشید در مجله زیبایی هفت رژ

لب حجیم‌ برای چه صورتی مناسب‌ خواهد بود ؟

هیچگونه قانون‌ ویژه ای در این مورد‌ وجود نخواهد داشت . احتمالا بیشتر افراد این قضیه را سلیقه‌ای می دانند . منتها در حال‌ حاضر کارشناسان زیبایی‌ اعتقاد دارند که لب‌‌های‌ حجیم‌ مناسب‌ چهره های کشیده‌ می باشد . اشخاصی که دارای چهره های گرد‌ هستند و گونه‌ و غبغب بزرگی دارند ، در اکثر موارد لب حجیم‌ برای آنها مناسب‌ نخواهد بود. در حال‌ حاضر سلیقه‌ جامعه‌ بر حجیم‌ نمودن لب می باشد . ولی هیچ کس نمی‌داند این پسند و به تعبیر مد تا چه وقتی وجود خواهد داشت . در نتیجه‌ خوب تر خواهد بود پیش از مبادرت به حجیم‌ نمودن لب خودتان قدری تحقیقات نمائید و ببینید که آیا برای چهره شما این‌طور فرم‌ لب مناسب‌ می باشد یا نه .

حجیم کردن لب به روش طبیعی

آرایش‌ لب ما بایستی چگونه باشد‌ ؟

موقعی که گفتگو از پیرایش لب می شود ، قبل از هر چیز‌ حتما باید بدانید که آرایش‌ لب با آرایش‌ چشم نسبت‌ عکس‌ خواهد داشت . این یعنی درصورتی‌که روی چشم خودتان آرایش‌ سنگینی‌ اعمال می‌کنید ، بایستی آرایش‌ لب شما خیلی ملایم باشد‌ . این قانونی خواهد بود که پیوسته بایستی به آن توجه شود. از سوی دیگر یکی از موردهای خیلی مهم در مورد‌ لب ، گزینش رنگ رژ لب خواهد بود . مارک های متفاوتی در فروشگاه ها وجود دارد‌ ، به عنوان مثال برند‌ کالیستا که از نظر‌ رنگ‌بندی بی‌اندازه عالی عمل‌ کرده است. این گوناگونی سبب سرگردانی بیشتر‌ اشخاص می گردد . یقیناً در اکثر موارد مارک های خارجی‌ به‌حدی قیمت بالا است که شما قادر نیستید برای هر جایگاه یک رنگ مناسب همان جا را تهیه کنید . ولی در مورد‌ مارک های باکیفیت ایرانی نظیر رژ لب کالیستا اینطور نخواهد بود و شما قادر خواهید بود رنگ‌بندی خوبی را برای خودتان تهیه‌ بکنید .

در اکثر موارد سه ویژگی در گزینش رنگ رژ لب خیلی اثر دارد . ویژگی نخست موقعیتی خواهد بود که در آن از رژ لب بکارگیری می‌کنید .مورد دوم رنگ پوست‌ شما می باشد و ویژگی سوم رنگ آرایش‌ و پوشاک شما خواهد بود اکثراً در ضیافت های شبانه از رژ لب سرخ بکارگیری می‌کنند یا به عنوان آرایش روزانه در محل کار‌ یا تحصیل‌ از رژ لب صورتی یا گلبهی بکارگیری می‌شود‌ . بیشتر اشخاص این مورد را می دانند که در هر جایگاه چه رژ لبی بایستی بکارگیری نمایند .

در مورد‌ رنگ پوست‌ کارشناسان زیبایی‌ این‌گونه می گویند که :

✔️ اشخاص دارای پوست‌ روشن‌ می‌توانند از رنگ‌های ملایمی مشابه گلبهی و صورتی روشن‌ بکارگیری کنند . بی‌تردید بکارگیری از رژ لب قرمز‌ هم برای آنها مناسب می باشد .

✔️ اشخاصی که دارای پوست‌ گندمی می باشند می‌توانند از رنگ‌های نارنجی ، بنفش‌ ، شرابی و مسی‌ به عنوان رژ لب بکارگیری کنند .

✔️ اشخاصی که دارای پوستی سبزه‌ می باشند حتما باید از رنگ‌های خیلی تند‌ به عنوان رژ لب بکارگیری کنند . برای مثال‌ رنگ بنفش‌ تیره‌ یا قهوه‌ای تیره‌ مایل‌ به زرشکی رنگ‌های مناسبی خواهند بود‌ .

این‌ها مواردی بودند که به شکل عمومی برای آرایش‌ لب و بکارگیری از رژ لب الزاماً باید مورد توجه قرار داد.

حجیم کردن لب به روش طبیعی

حجیم کردن لب به روش طبیعی

 

حجم‌ دادن‌ به لب به روش‌ طبیعی‌

چنانچه تمایل دارید به لبهایتان حجم بدهید، بایستی بدانید که راه هایی طبیعی‌ برای فرم‌ دادن‌ و حجیم‌ نمودن لب‌های‌ شما وجود دارد . شما قادر خواهید بود با بکارگیری از آرایش‌ هم حجم‌ لب‌‌های‌ خودتان را زیادتر نمایید ، منتها گویی در بعضی مواقع وقت این عمل را نخواهید داشت و یا اینکه حتما باید در محیطی قرار بگیرید که چنین‌ آرایشی مناسب نیست‌. در این مواقع بایستی از راه های طبیعی‌ استفاده کنید که بی ضرر‌ می باشند و تا حد زیادی خواسته شما را عملی می‌کنند .

لایه‌ برداری با شکر‌ و روغن‌ نارگیل

برای حجیم‌ نمودن لب هایتان ، کافی می باشد که شکر‌ را با روغن‌ نارگیل مخلوط کنید و روی لب‌‌های‌ خودتان بگذارید . پس از ۱۵ دقیقه قادر خواهید بود با مسواک‌ روی لب‌‌های‌ خودتان بکشید تا یک لایه‌ برداری طبیعی‌ از لب خود‌ را تجربه کنید. این مخلوط سبب می گردد پوست‌‌های‌ مرده‌ از روی لب شما برداشته شوند‌ و خون رسانی زیادی به لب شما اعمال گردد . همین دو مورد سبب می‌شوند تا لب شما زیباتر ، با طراوت تر و حجیم‌تر به نظر برسد.

حجیم کردن لب به روش طبیعی

حجیم کردن لب به روش طبیعی

 

حجیم‌ کردن‌ لب با محصولات‌ گیاهی

عسل‌

عسل‌ طبیعی‌ یکی از مواردی خواهد بود که لبهای شما را کاملا آبرسانی می نماید و سبب حجیم‌ نمودن لب‌ها می گردد برای‌اینکه هر اندازه لب شما مرطوب‌تر باشد‌ ، حجیم‌تر به نظر می رسد. بنابراین قادر خواهید بود یک لایه‌ عسل به مدت‌ زمان ۱۵ دقیقه روی لب خودتان قرار دهید و بعد آن را پاک‌ نمائید . با این عمل مشاهده خواهید کرد که لب شما مرطوب‌تر می گردد و به این ترتیب‌ بزرگ‌تر و حجیم‌تر به نظر می رسد.

دارچین و روغن زیتون

دارچین ادویه ای می باشد که سبب زیاد شدن جریان خون می گردد . به همین علت قادر خواهید بود اندکی از آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و روی لبهای خود‌ بگذارید. یقینا اندکی لبهای شما دچار سوزش می شود ولی این نشان‌ دهنده زیادتر شدن جریان خون در بافت لب شما می باشد . خوب تر خواهد بود از روغن زیتون فرابکر و تصفیه نشده بکارگیری نمائید که خواص زیادی داراست. قبل از اینکه مخلوط را روی لب خود‌ بگذارید ، خوب تر می باشد با مسواک‌ مقداری روی لب خود‌ بکشید تا عمل‌ لایه‌برداری انجام‌ گردد . با این شیوه جذب‌ بافت لب شما زیادتر می‌ گردد .

حجیم کردن لب به روش طبیعی

حجیم کردن لب به روش طبیعی

 

دارچین و روغن‌ نارگیل

همان گونه که قبلا گفته شده ، روغن‌ نارگیل سبب بیشتر شدن رطوبت‌ لب می گردد . در نتیجه‌ چنانچه دارچین را با روغن‌ نارگیل تلفیق بکنید ، هم رطوبت‌ لب را زیادتر می‌کند و هم سبب زیادتر شدن‌ جریان خون خواهد شد . پیش‌ از قرار دادن‌ تلفیق روی لب خودتان خوب تر خواهد بود قدری مسواک‌ را روی لب‌هایتان بکشید تا عمل لایه‌برداری انجام گردد . با این کار قدرت‌ جذب‌ بافت لب شما زیادتر می شود و حجم‌دهی عالی شکل می‌گیرد‌ . خوب تر خواهد بود حدود نیم ساعت محلول‌ را روی لب خودتان قرار دهید.

دارچین ، فلفل سیاه‌ و روغن‌ نارگیل

چنانچه تمایل دارید تا لب شما حجم‌ زیادتری داشته باشد‌ ، قادر خواهید بود به مخلوط قبلی‌ اندکی پودر‌ فلفل سیاه‌ هم افزون نمائید . این عمل سبب خواهد شد تا اندکی سوزش‌ روی لب خودتان حس نمائید . سوزش‌ زیادتر به معنای ازدیاد جریان خون در بافت لب ها می باشد. جریان خون بیشتر‌ تورم‌ را افزایش‌ داده و سبب می گردد تا چند ساعت لبهای شما حجیم به نظر برسد.

روغن‌ نعنای تند‌

تهیه‌ این روغن‌ اندکی مشکل خواهد بود ولی به دلیل اثرگذاری بی نظیر آن واقعا ارزش دارد‌ . روغن‌ نعنای تند‌ برای پوست‌ خیلی سودبخش می باشد و پوست‌ شما را نرم و لطیف‌ می نماید . افزون بر خواص شگفت انگیزی که برای پوست‌ خواهد داشت ، می‌تواند لبهای شما را خیلی با طراوت نماید و به آن حجم‌ دهد‌. همان گونه که از اسم آن معلوم است‌ ، حتما باید توقع داشته باشید که لبهای شما را دچار سوزش کند. تنها بایستی دقت داشته باشید که به هیچ‌ وجه‌ به سبب سوزش‌ زبان خود‌ را به آن نزنید. در شکل تماس‌ زبان با روغن‌ نعنای تند‌ سوزش‌ بسیار زیادی را تجربه‌ خواهید نمود. اصلا نباید این روغن‌ را وارد دهان نموده و میل کنید. خوب تر خواهد بود پس از لایه‌برداری لب با مسواک‌ ، لایه‌ای‌ ظریف از این روغن‌ را روی لبتان مالش دهید . حدود نیم ساعت کافی می باشد تا لبتان رنگی قرمز و حجمی بسیار خوب بگیرد.

حجیم کردن لب به روش طبیعی

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *