روش استفاده از ماسک مو
روش استفاده از ماسک مو

روش استفاده از ماسک مو | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

روش استفاده از ماسک مو : احتمالا شما هم از آن گروه اشخاص هستید که با اینکه می دانید ماسک مو چه چیزی است و حتی ممکن است از آن بکارگیری هم کرده باشید ، اما دانسته‌های بسیاری از آن و شیوه کارایی آن ندارید . در امتداد درباره این موضوع صحبت خواهیم نمود با ما همراه باشید در هفت رژ

ماسک مو ، یک ترمیم‌ کننده خیلی قدرتمند می باشد که موها را از داخل‌ ، استحکام می بخشد و اصلاح می نماید . ماسک مو ، آسیب های ناشی از استفاده رنگ مو و دکلره و وسایل حرارتی مو مانند سشوار و اتو را از میان می برد و سلامت‌ را به موهای شما برمی گرداند. نرم کننده ، بیشتر روی ساقه‌ مو قرار خواهد گرفت اما ماسک مو ، به صورت عمقی وارد بافت موها می شود . ماسک مو ، افزون بر صحت موها ، در درخشندگی آن هم نقش‌ بسیاری خواهد داشت.

آیا ماسک مو ، سبب چرب‌ گشتن موها می گردد ؟

چنانچه از ماسک موی مطلوب بکارگیری نمائید و هفته ای یکبار از آن استفاده کنید ، موهایتان هرگز چرب‌ نمی گردد . پس از بکارگیری از ماسک مو ، مجدداً موهای خودتان را شامپو و نرم کننده بزنید تا خاطرجمع شوید چربی مازاد روی موهای شما برجای نمانده است‌ .

آیا موهای سالم‌ هم احتیاج به بکارگیری از ماسک مو دارند ؟

چنانچه شما تمام مراقبت های لازم از مو را انجام دهید، باز هم عوامل محیطی ، به آن صدمه می رسانند . تغییر‌ فصل‌ ، نور‌ خورشید ، گرما‌ یا سرمای درون منزل ، حالت‌ دادن مو با ژل ، اسپری ، موس یا وسایل حرارتی مانند اتو مو از مواردی می باشند که به بافت مو ، صدمه وارد می کنند . بکارگیری مستمر از ماسک مو ، صدمه های وارد شده‌ به موها را از میان می برد .

موهای سالم و درخشان

روش استفاده از ماسک مو

 

از چه نوع‌ ماسک مویی بایستی بکارگیری نمود ؟ آیا تمام ماسک موها ، مانند هم هستند ؟

ماسک موها با هم فرق دارند و هر کدام ، برای گونه ای از مو ، ساخته شده‌ اند . به عنوان مثال موهای خشک و رنگ شده‌ ، صدمه دیده‌ یا وز ، به ماسک مویی باقدرت‌ رطوبت رسانی خیلی زیاد نیاز دارند . ماسک موی تقویت‌ کننده و مغذی مو هم برای موهای ضعیف‌ ، ظریف و شکننده‌ مطلوب می باشد .

انواع ماسک مو

روش استفاده از ماسک مو

 

چگونه‌ از ماسک مو استفاده‌ کنیم ؟

ماسک مو را روی موهای خشک یا مرطوب بزنید . در اکثر موارد استعمال از ماسک مو روی موهای مرطوب آسان تر خواهد بود . موها را با آب گرم آبکشی نمائید تا کولیکول آنها باز گردد و توان جذب‌ ماسک مو زیادتر گردد . پس از اینکه آب موها را به صورت کامل گرفتید ، ماسک مو را از ریشه‌ تا نوک‌ مو کاملا پخش‌ نمائید . برای پخش‌ ماسک مو ، از یک شانه دندانه‌ درشت‌ کمک‌ بگیرید . توجه نمائید که ماسک مو به نوک‌ موها برسد . نوک‌ موها ، مکانی است که زیادترین صدمه دیدگی مو در آن وجود دارد . خوب تر خواهد بود حدودا ۲۰ دقیقه صبر نمائید و پس از آبکشی موها با آب سرد‌ ، آن را با شامپو شستشو دهید و نرم کننده بزنید . برای موهای بسیار‌ خشک و صدمه دیده‌ ، خوب تر خواهد بود پیش از خواب‌ به آن ماسک مو بزنید و صبح‌ آن را بشویید .

روش استفاده از ماسک مو

روش استفاده از ماسک مو

 

از چه وقتی الزاماً باید شروع‌ به بکارگیری از ماسک مو نمود ؟

هرچه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است . برای داشتن موهای بدون مشکل و براق ، از این به بعد‌ ، هفته ای یکبار از ماسک مو بکارگیری نمائید .

بهترین ماسک مو خارجی

ماسک مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir

ماسک مو گلیس اصل مدل Ultimate Oil Elixir مناسب‌ موهای صدمه دیده‌ و موخوره دار حجم‌ ۳۰۰ میل‌ شکل درونی موها را تقویت‌ نموده و موهای صدمه دیده‌ را اصلاح می نماید . این فرآورده ترمیم کننده و مغذی موهای صدمه دیده‌ ، شکننده‌ و موخوره دار می باشد . فرمول ساخت ویژه این کالا با کراتین مایع‌ و روغن‌های‌ تغذیه‌ کنده‌ مو ساخته می شود که ضمن‌ ازدیاد تقویت مو ، شکل موها را از درون ترمیم کرده و وضعیت ابریشمی و نرم به آنها می دهد .

روغن‌های‌ تغذیه‌ کننده و درخشان کننده حاضر در این ماسک مو با خلق بستر ظریف حفظ کننده ، درخشان و بی‌اندازه سبک‌ بر روی تار‌ مو از خشکی و خلق موخوره خودداری نموده و سبب می گردد تا موها نرم و تابان گشته و شکل سالم‌ و قشنگی داشته باشند . به اضافه اینکه کراتین مایع‌ حاضر در آن سبب خواهد شد موها نرم و براق گشته و عمل‌ اصلاح کنندگی و آبرسانی خود‌ را در عمق‌ موهای صدمه دیده‌ اعمال نماید . ویتامینهای حاضر در محتویات آن همچنین از ظریف و شکننده‌ گردیدن موها جلوگیری کرده و استقامت آن را در مقابل موخوره و بکارگیری از لوازم حرارتی حالت دهنده مو همانند سشوار و اتو مو افزایش‌ می دهد‌ .

ماسک مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir

خرید ماسک مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir از هفت رژ

مشخصات محصول:

  • حاوی روغن های تغذیه کننده مو
  • مخصوص موهای آسیب دیده و دارای موخوره
  • حاوی کراتین مایع
  • برطرف کننده خشکی و شکنندگی موها
  • افزایش مقاومت و ترمیم داخلی موها
  • ایجاد لطافت و براقیت موها
  • تغذیه کننده و بازسازی موها
  • تاثیر گذاری سریع حاوی ذرات طلایی, لایه محافظتی روی مو

ماسک مو گلیس مدل‌ DEEP REPAIR

ماسک مو گلیس اصل مدل‌ DEEP REPAIR به صورت ویژه برای موهای صدمه دیده‌ و موهایی که ظاهر‌ بی‌جلا و بی روحی‌ دارند؛ ساخته شده‌ است‌ که با اثر اصلاح و ترمیم بسیار زیاد موها ، در حداقل ترین تایم زیادترین اثر را می گذارد و موهایی با ظاهر‌ بدون مشکل ، براق و لخت برای استفاده کننده به پیشکش می آورد .

این کالا حجمی معادل‌ ۳۰۰ میل‌ خواهد داشت و با فرمولاسیون دربردارنده سرم‌ کراتین و آمینو اسید فقط در یک هفته ، بخش های صدمه دیده‌ مو را به صورت عمیق‌ اصلاح و ترمیم می نماید و ظاهری‌ با طراوت و درخشان به موها می دهد . مورد دیگر این که سبب نرمی‌ موها همانند ابریشم‌ می گردد و با نرم و نمناک نمودن موها ، از خشکی موها خودداری می نماید و از این راه بازدارنده از موخوره افتادن به موها خواهد شد .

این کالا با محتویات دارای آمینو اسید به لایه‌های‌ تحتانی مو نفوذ‌ می نماید و با تغذیه‌ موها ، در یک هفته بخش های صدمه دیده‌ مو را اصلاح می نماید و به نرم و انعطاف پذیر گردیدن موها یاری فراوانی می نماید . به اضافه سرم‌ کراتین سبب ترمیم موها خواهد شد و از صدمه به مو در آینده‌ هم پیشگیری می نماید .

ماسک مو گلیس مدل‌ DEEP REPAIR

خرید ماسک مو گلیس مدل‌ DEEP REPAIR از هفت رژ

مشخصات محصول:

  • حاوی کراتین مایع
  •  حاوی آمینو پروتئین
  •  ترمیم کننده
  •  مناسب موهای زبر، خشن و سست
  • افزایش انعطاف پذیری موها
  • حجم ۳۰۰ میلی لیتر

ماسک مو گلیس مدل Supreme Length

داشتن موهایی بلند برای بسیاری از خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد. موهای بلند عموما دارای نوک موهای خشک و موخوره می باشند. از اینرو برای از بین بردن و رفع خشکی و موخوره نوک موها اقدام به کوتاه کردن آن می کنند. بنابراین داشتن موهایی بلند برای بعضی از افراد همیشه دست نیافتنی است. ماسک موی گلیس مدل Supreme Length ترمیم کننده نوک موهای خشک و موخوره دار می باشد. گلیس super length یا bye bye makas شما را از کوتاهی مو بی نیاز می کند.

در این نوع از ماسک گلیس از کراتین مایع و میکرو روغن های مغذی و ترمیم کننده مو بهره گرفته شده است. روغن های مغذی وظیفه ترمیم بافت های اسیب دیده و نوک موهای زمخت و موخوره ها را بر عهده دارند. کراتین مایع بکار رفته در ترکیب ماسک موی گلیس مدل بلند کننده باعث احیای ساختار مو و بافت آسیب دیده می شود. موهای ترمیم شده آب بیشتری در داخل خود ذخیره می کنندو به مراتب از خشکی مو کاهش پیدا می کند. سری جدید ماسک موهای گلیس با عنوان ۲ در ۱ همراه بوده و این به معنای قابلیت استفاده قبل از شامپو به عنوان ترمیم کننده ملایم می باشد.

ماسک مو گلیس مدل Supreme Length

خرید ماسک مو گلیس مدل Supreme Length از هفت رژ

مشخصات محصول:

  • حاوی سرم کراتین مایع و میکرو روغن های مغذی و ترمیم کننده
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده بلند جهت جلوگیری از اصلاح
  • مناسب موهای آسیب دیده، بلند و موخوره دار

5/5 - (35 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *