ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳
ترندهای رنگ مو در سال 2023

ترندهای رنگ مو در سال 2023 | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳ :  بسیاری از ترند ها برای سال آینده مشخص شده اند اگر دوست دارید و می خواهید بدانید چه چیزی در سال آینده مورد استفاده آرایشگران قرار خواهد گرفت، توصیه می کنیم تا پایان این مطلب در هفت رژ با ما همراه باشید. با ما بخوانید و رنگ موی ۲۰۲۳ خود را انتخاب کنید.

رنگ موی پلاتینی

رنگ موی پلاتینی همیشه ترند است. همه اینها به این دلیل است که یک نوع رنگ بسیار متفاوت از بقیه رنگها است. این تکنیک شامل استفاده از عوامل سفید کننده، تونرها، ماسک های آبرسان پودرهای شیمیایی و مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. این رنگ مو برای پوست‌های سرد که به پوست‌های روشن یا گلگون نیز معروف هستند بسیار مناسب است.

رنگ موی پلاتینی

پس از اینکه موهایتان را به این رنگ درآوردید، مراقبت های خاصی لازم است. نباید بیش از حد از وسایل حرارتی، مانند اتوهای مو و سشوار، استفاده گردد. محافظ های حرارتی پس از استفاده از همه این مواد شیمیایی بسیار ضروری هستند. اگر می خواهید ظاهر خود را با رنگ موی ۲۰۲۳ تغییر دهید، این رنگ مناسب شماست.

رنگ موی پلاتینی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی آکاجو

در واقع این رنگ قهوه ای می باشد فقط کمی تیره تر است. این به دلیل پس زمینه ای است که می تواند نارنجی یا قهوه ای باشد. برای تمام رنگ های پوست مناسب است و یک رنگ تا حدودی دموکراتیک است. لازم به ذکر است که در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می شود. برای اطلاع از ترند های رنگ مو سال مقاله ترند رنگ مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳ را مطالعه کنید.

رنگ موی آکاجو

در حالی که روی پوست های گرم کاملا هماهنگ است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید ظاهرتان را با رنگ موهایتان هماهنگ‌تر کنید، این است که از آرایشگر بخواهید ریشه مو را به‌صورت دودی انجام دهد. این باعث می شود رنگ به تدریج از ریشه تا انتها ظاهر شود.

رنگ موی آکاجو

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی بلوند

یک رنگ موی بلوند ۲۰۲۳ که ترند شده است بین بلوند اسکاندی و بلوند دارچینی است. همه اینها در نهایت باعث ایجاد این تصور می شود که از تکنیک هایی مانند هایلایت در مو استفاده شده است. برای اطمینان از اینکه پوست شما با هر یک از این رنگ ها زیبا به نظر می رسد، لازم است ترکیبی از رنگ ها را ایجاد کنید.

رنگ موی بلوند

هدف نهایی این است که ظاهری هماهنگ بین رنگ مو و پوست شما داشته باشد. خانم‌هایی با پوست‌های گرم که رنگ‌های زیرین آن بیشتر به سمت نارنجی یا زرد کشیده می‌شود، بلوند را در تفاوت‌های ظریف آن برجسته می‌کنند. نکته دیگر در نظر گرفتن رنگ ابرو است، لازم است ترکیب طبیعی بین آنها وجود داشته باشد.

رنگ موی بلوند

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی بلوند قارچی

رنگ موی بلوند قارچی شاید در حال حاضر چندان شناخته شده نباشد، اما یکی از ترندهای بزرگ سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این رنگ ترکیبی از هایلایت های خاکستری بیشتر و قهوه ای روشن است. برای کسانی که می خواهند رنگ بسیار روشن را ترک کنند، ایده آل است.

رنگ مو بلوند قارچی

این رنگ به خوبی با فصول سردتر سال هماهنگ می شود. در واقع این رنگ مو را با رنگ قارچ مقایسه می کنند، زیرا بخش های خاکستری به راحتی به رنگ قارچ می رسند.

رنگ مو بلوند قارچی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی صورتی

برای رمانتیک ها، استفاده از رنگ موی صورتی می تواند ایده آل باشد. این رنگ از ترکیب سفید و قرمز به دست می آید. بنابراین به همه پوست ها از روشن ترین تا تیره ترین می آید. یکی دیگر از گزینه ها اگر هدف شما جلب توجه نیست، صورتی پاستلی است.

رنگ مو صورتی

نکته بسیار جالب دیگر این است که هر زمان از رنگی نه چندان رایج استفاده می کنید، موهای خود را در سالن زیبایی که به آن اعتماد دارید رنگ کنید. همه اینها به این دلیل است که در آنجا از تونرها استفاده می کنند و نه رنگ معمولی. این همه تفاوت را در زمان رنگدانه ایجاد می کند، به خصوص اگر اولین بار باشد که مو ها را رنگ می کنید.

رنگ مو صورتی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی قرمز نارنجی

رنگ موهای قرمز نارنجی ۲۰۲۳ حتی اگر طبیعی نباشد، همیشه بسیار پر زرق و برق است. هنگامی که به خوبی با آبرسانی و شستشوی مناسب، حاوی محصولات بدون نمک و با PH متعادل مراقبت شود، نتیجه نهایی بی عیب و نقص خواهد بود. نگهداری هفتگی همیشه ضروری خواهد بود تا موها کم رنگ نشوند.

رنگ موی قرمز نارنجی

با این حال، اگر این رنگ طبیعی مو ها است، با وجود عدم نیاز به رنگ آمیزی مکرر، محصولات مورد استفاده باید با دقت انتخاب شوند. به این دلیل که به طور کلی، زنان با این رنگ مو معمولا تارهای ضخیم تری دارند. و اگر از وسط مو تا انتها تارها بی دقت باشند، احساس شلختگی زیادی به شما می دهد.

رنگ موی قرمز نارنجی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ مو با هایلایت

رنگ مو با هایلایت به دو صورت انجام می شود. اولی با کلاه معروف است. این کلاه از سیلیکون ساخته شده و هزاران سوراخ دارد. به این ترتیب فرد باید انتخاب کند که کدام قسمت ها را می خواهد از این سوراخ ها کشیده و تغییر رنگ دهد.

رنگ مو با هایلایت

راه دیگر این است که بخش های کوچکی از مو جدا شده و در فویل آلومینیومی با سفید کننده پیچیده شود. به این ترتیب، هیچ نوع دردی را احساس نخواهید کرد، کمی متفاوت از آخرین گزینه ارائه شده. از جمله رنگ های مناسب برای هایلایت، رنگ های بلوند طلایی، شنی و مرواریدی است.

رنگ مو با هایلایت

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی یاسی

یک نکته خوب برای داشتن رنگ موی یاسی، استفاده از بنفش کم رنگ است. با این حال، باید مراقب دیوارها، حوله ها و کف جایی که این کار را انجام می دهید، باشید. این به این دلیل است که بنفش این قدرت را دارد که هر کجا که می رود، اثری از خود به جای بگذارد. اولین قدم برای داشتن مو های رنگی بیشتر، دکلره کردن آنها است.

رنگ موی یاسی

پس از آن می توانید رنگ یاسی را با مقداری کرم ترکیب کنید. رنگ با توجه به تعداد قطره های استفاده شده متفاوت خواهد بود. این رنگ این قدرت را دارد که رنگ پوست را بسیار تیره تر کند. نکته دیگر این است که در فصول گرم در کنار رنگ های شاد همیشه در نهایت بیشتر دیده می شود. بنابراین، در تابستان ۲۰۲۳ به شما تضمین می دهیم که اگر روی این رنگ شرط بندی کنید اشتباه نخواهید کرد. با این حال، تقریباً هر هفته مراقب نگهداری آن باشید. خیلی چیزها به تعداد دفعات شستشوی موهایتان و نوع محصولاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

رنگ موی یاسی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی آبی

رنگ موی آبی یکی از پرکاربردترین رنگ‌های این روزهاست. اطلاعات استایلیست ها نشان می دهد که در سال ۲۰۲۳ این رنگ یک ترند بزرگ خواهد بود. بهترین راه برای رنگ کردن موها به رنگ آبی استفاده از تونر است. به این ترتیب رنگ معمولا تا ۱۲ بار پس از شستن در مو باقی می ماند.

رنگ موی آبی

با این حال، از لحظه ای که رنگ را انتخاب می کنید، به تنی که استفاده می شود توجه کنید. نکته بسیار مهم دیگر این است که تن رنگی که انتخاب کرده اید نه تنها با موها، بلکه با رنگ پوست و ظاهر شما باید همخوانی داشته باشد. بیشتر اوقات موها نیاز به دکلره شدن دارند، بنابراین از انجام هر کاری با کمک آرایشگر حرفه ای دست نکشید.

رنگ موی آبی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی مسی

رنگ موی مسی شباهت زیادی به موهای قرمز دارد. از آنجایی که این رنگ بسیار پر جنب و جوش است، توجه زیادی را به موهای بلندتر و براق جلب می کند. با این حال، رنگ پوستی که بیشتر مناسب این رنگ است، رنگی است که دارای زمینه مایل به زرد است.

رنگ مو مسی

برای تشخیص رنگ پوست خود کافی است به رگهای مچ دست خود نگاهی بیاندازید اگر رنگ رگها مایل به آبی باشد، رنگ پوست قطعا سرد است و اگر رگها سبز هستند پوست شما گرم می باشد.

رنگ مو مسی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی قرمز تیره

رنگ موی مایل به قرمز همان چیزی است که ما از قرمز تیره می گوییم. این رنگ حرکت و درخشش مو ها را به وضوح نشان می دهد. این نوع رنگ معمولاً از خشک شدن موها جلوگیری می کند. به این دلیل که هیچ نوع تغییر رنگی انجام نمی شود که منجر به آسیب شدید مو ها شود.

رنگ موی قرمز

بنابراین، موهای مایل به قرمز دارای سایه‌هایی از قهوه‌ای هستند که در نهایت باعث گرم‌تر به نظر رسیدن تار موها می‌شوند. پوست های تیره با این نوع رنگ ها تناسب بسیار خوبی دارند. موهای مایل به قرمز در تن مارسالا تأکید زیادی بر این رنگ پوست و درخشندگی کاملاً متناسب می‌کند.

رنگ موی قرمز

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا بین رنگ های قرمز روشن و شرابی قرار می گیرد. آنها همچنین شامل آن ته رنگ قهوه ای هستند که در نظر گرفته شده است تا تمام آن جنب و جوش رنگ را کاهش دهد. موهای مارسالا برای افراد سبزه ایده آل است. به خصوص آنهایی که می خواهند بدون چشم پوشی از زیبایی های موجود در این رنگ محتاط بمانند.

رنگ مو مارسالا

پاییز فصلی از سال است که بیشتر به رنگ موی مارسالا می آید. بنابراین ما از قبل می دانیم که چند هفته قبل از پاییز ۲۰۲۳ این یک ترند فوق العاده خواهد بود. تفاوت های ظریف رنگ آمیزی شخصی خود را فراموش نکنید، استفاده صحیح از سایه ها به طور کلی به نفع چهره شما خواهد بود.

رنگ مو مارسالا

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی شرابی

اگر می خواهید ظاهرتان را کمی عوض کنید، رنگ مو شرابی می تواند گزینه ایده آلی باشد. عمدتاً موهای مجعد و وز از این رنگ سود می برند. همه اینها به این دلیل است که آنها حرکتی دارند که اغلب با موهای صاف به دست نمی آید.

رنگ مو شرابی

این تنها یکی از سایه های اصلی است که توسط کسانی که می خواهند رنگ موهایشان قرمز شود استفاده می شود. به دلیل تطبیق پذیری بالایی که دارد، در نهایت با رنگ پوست های بی شماری مطابقت دارد. با رنگ پوست سیاه‌پوستان و سبزه‌ها بیشتر تناسب دارد.

رنگ مو شرابی

ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۳

 

رنگ موی سفید

صرف نظر از طبیعی بودن یا نبودن رنگ موی سفید، همیشه بسیار مدرن است. یکی از راه‌های سفید کردن موهایتان استفاده از یک تونر قوی است. شامپوهای مبتنی بر سولفات پس از استفاده از مواد شیمیایی برای روشن کردن موها، تارها را خشک و شکننده می کند. فینیشرهایی که حاوی محافظ UV هستند ضروری است.

رنگ موی سفید

راه دیگر برای جلوگیری از خشک شدن ۱۰۰ درصد در رنگ موی سفید استفاده از ماسک های مبتنی بر نشاسته ذرت است. بله، آن نشاسته ذرت که ما به عنوان یک محصول آشپزی می شناسیم. درجه بالای محافظت از تار موها را تضمین می کند که شما می توانید رنگی داشته باشید که ممکن است موهای شما را سالم نگذارد، اما آنها را بسیار سالم نگه دارد.

رنگ موی سفید

4.6/5 - (30 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *