انواع کانسیلر + آموزش استفاده
انواع کانسیلر + آموزش استفاده

انواع کانسیلر + آموزش استفاده | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

انواع کانسیلر + آموزش استفاده : درصورتی‌که شما هم جز اشخاصی خواهید بود که نمی‌دانید به‌چه‌نحو گریم کنید و از کانسیلر بکارگیری بکنید ، توجه نمائید که شیوه استفاده به مقدار گزینش آن بااهمیت می باشد . حتی چنانچه عالی ترین کانسیلر و کرم پودر‌ جهان را تهیه کنید ولی طریقه بکارگیری صحیح از آن را ندانید ، هیچ فایده ای ندارد و بهتر است استفاده نشود . در این مطلب از سایت هفت رژ تصمیم داریم که نکات پراهمیت هنگام بکارگیری از اقسام این کالا را خاطرنشان کنیم . با ما همراه باشید . پیش از هر موردی می خواهیم توضیح مختصری بدهیم و روش استفاده از آن را به شما آموزش دهیم.

کانسیلر در کدام قسمت صورت‌ استفاده‌ می گردد ؟

کانسیلرها مانند کرم پودر‌ می باشند ، با این فرق که اکثراً پوشش‌ دهی بسیار بالاتری خواهند داشت . محو کردن رنگدانه‌های پوستی ، قسمت های تیره دور چشم ، لک های‌ بزرگ و کوچک‌ پوست صورت و لک های پیری‌ از مهمترین فواید کانسیلرها می باشد . هرچند بایستی مراقب‌ باشید که از آن پس از فوندیشن یا کرم پودرتان بکارگیری نمائید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

 

اقسام کانسیلر

کانسیلر‌ها اقسام مختلفی دارند که شامل :

✔️ کرمی
✔️ مایع‌
✔️ استیکی
✔️ پودری
✔️ مدادی

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

آموزش‌ استفاده‌ از کانسیلر و کانتور

در صورتی که بخواهید مکان یک شکستگی یا جراحت قدیمی‌ کوچک‌ روی چهره تان را کاور کنید و چه در حال‌ از بین بردن حلقه‌‌های‌ تیره‌ اطراف چشم و یا سیاهی های نواحی لب و… با بکارگیری از این کالای آرایشی باشید ، الزاماً باید یک سری‌ از روش های بکارگیری از آن را فرا بگیرید تا بتوانید از این کالا به نحو احسن بهره ببرید.

روش استفاده‌ از کانسیلرهای مایع

چنانچه بخواهید دایره های تیره‌ پایین چشمتان را کاور کنید ، عالی ترین انتخاب برای شما بکارگیری از گونه مایع‌ این کالا می باشد . بی‌گمان از خاطر نبرید که برای پوشش‌ دهی سیاهی های اطراف چشم حتما پیش از بکارگیری از کانسیلر مایع‌ از کرم پودر‌ مایع‌ بکارگیری بکنید . با بکارگیری از یک قلمو اندکی از آن را بردارید و به شکل نقطه‌ای و ضربه‌وار زیر‌ چشم بزنید . هیچگاه گونه مایع‌ این کالا را پایین چشم‌تان نکشید و به این حالت پایه‌ آرایش‌ مناسبی مهیا نمائید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

 

آموزش‌ استفاده‌ از کانسیلر جامد‌

چنانچه بخواهید از اقسام جامد‌ این کالا بکارگیری بکنید ، نباید دلواپس هیچگونه موردی باشید . زیرا بکارگیری از کانسیلرهای جامد‌ در مقابل بقیه اقسام آن راحت تر خواهد بود و شما به سادگی قادر خواهید بود با بکارگیری از یک براش آرایشی خوب ، از کانسیلر‌های جامد‌ بکارگیری نمائید و نواحی متعدد چهره تان را کانتور نمائید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

روش استفاده‌ از کانسیلر دو طرفه

کانسیلر‌های دوطرفه در اکثر موارد دو‌رنگ‌ متفاوت دارند . برای اینکه بتوانید همه سیاهی ها و لک‌‌های‌ چهره خودتان را کاور کنید ، کافی است که از اول از یک پرایمر خوب ترجیحا از همان برند بکارگیری نمائید و پس از پرایمر از سمت روشن‌ برای محو کردن لک‌‌های‌ تیره‌ و از سمت تیره‌تر برای کاور کردن لک‌‌های‌ روشن‌ بکارگیری بکنید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

 

آموزش‌ استفاده‌ از پالت کانسیلر

چنانچه بخواهید گریم و خودآرایی سنگینی‌ انجام دهید ، بکارگیری از پالت کانسیلر به شما توصیه می گردد . رنگ‌های گوناگون حاضر در پالت امکان‌ کاور مناسبی برای شما ایجاد‌ می نماید به شکلی که قادر خواهید بود به سادگی همه نقص های چهره را کاور کنید . تنها کافی می باشد که از تیره‌ترین تا روشن‌ترین رنگ پالت بکارگیری نمائید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

نحوه‌ استفاده‌ از کانسیلر مدادی

این گونه از کانسیلر که به شکل کرم یا مومی پدیدآوری می گردد ، می‌تواند برای پر کردن لک‌‌های‌ کوچک‌ مصرف گردد . به اضافه اینکه امکان‌پذیر می باشد برای معلوم کردن شکل‌ ابرو‌ها یا خط مژه درونی برای روشن‌کردن‌ ظاهر‌ چشم بکارگیری گردد .

آموزش‌ آرایش‌ با کانسیلر و پرایمر

پس از بکارگیری از کرم مرطوب‌‌ کننده قادر خواهید بود چهره خودتان را با بکارگیری از پرایمر زیرسازی نمائید . در حقیقت چنانچه بخواهید گریم سبک‌ و خوبی متناسب‌ با رنگ رژ لب تان اعمال دهید ، بایستی بتوانید با بکارگیری از کانتورینگ و پرایمر حالتی کاملا طبیعی‌ به صورت‌ خودتان بدهید . به شکلی که نواحی ضعف‌ و نقایص چهره تان را رفع کرده و روی مناطق قوت‌ صورت تمرکز‌ نمائید . با بکارگیری از چند فن آسان و برجسته‌سازی کانسیلر روشن‌ و تیره‌ قادر خواهید بود این کار را انجام دهید.

استفاده‌ از کانسیلر برای صورت‌

چنانچه قصد دارید قیافه طبیعی‌ و منحصر به فردی داشته باشید ، به طور حتم برای گریم و خودآرایی صورت‌تان بایستی از این کالا بکارگیری نمائید . در واقع بایستی از پالت کانسیلر چهره بکارگیری نمائید تا همه رنگ‌های آن از تیره‌ تا روشن‌ در اختیارتان باشد و بتوانید چهره‌تان را به همان صورتی که قصد دارید گریم نمائید . اقسام کانسیلر برای خودآرایی چهره را قادر خواهید بود با دقت به گونه پوست صورتتان و نیازتان گزینش نمائید .

کانسیلر سبز

احتمالا گمان کنید‌ که گونه سبز رنگ آن در بین اقسام کانسیلر قدری عجیب باشد؛ منتها از آنجایی که رنگ سبز عالی ترین انتخاب برای کاور کردن رنگ سرخ به شمار می‌رود ، از رنگ سبز آن قادر خواهید بود برای محو کردن قرمزی اقسام جوش و آکنه بکارگیری نمائید . افزون بر این التهابات پوستی از قبیل آفتاب‌زدگی ، ماه گرفتگی‌‌های‌ سبک ، قرمزی‌های روی دماغ و گونه‌‌های‌ سرخ را قادر خواهید بود با بکارگیری از کانسیلر سبز کاور کنید.

به همان صورت که از کانسیلر نارنجی برای رفع نقص های صورت اشخاصی با پوست صورت گندمی یا سبزه‌ بکارگیری می‌کنید و از کانسیلر بنفش‌ برای اشخاص پریده‌رنگ و زرد پوست‌ ، از رنگ سبز آن همچنین برای ازبین‌بردن قرمزی در همگی اقسام پوست‌‌ها‌ به همراه کرم پودر‌ بکارگیری نمائید .

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

بهترین‌ برند کانسیلر ایرانی

از آنجایی که این زمان ها برند ها و مارک های متفاوتی در عرصه وسایل آرایشی وجود خواهد داشت ، حتما باید با دقت به نیازتان عالی ترین برند کانسیلر چهره را گزینش بکنید . بدین منظور‌ قادر خواهید بود سری‌ به فروشگاه هفت رژ بزنید و از کالاهای آرایشی باکیفیت آن دیدن نمایید.

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

قیمت‌ کانسیلر

درصورتی‌که قصد‌ خریداری هر کدام‌ از اقسام این کالا را داشته باشید ، بایستی دقت نمائید که بهترین‌ مارک کانسیلر را با مناسب‌ترین قیمت‌ پیدا‌ نمائید . قیمت‌ کانسیلر با دقت به اقسام گوناگون آن متمایز خواهد بود .

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *