همه چیز در مورد پرایمر آرایشی
همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی : چنانچه اهل‌ مراقبت از پوست‌ و خودآرایی می باشید ، یقینا با پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ آشنا‌ هستید‌ ، ولی احتمالا از همه ویژگی های بکارگیری از پرایمرهای آرایشی باخبر نباشید . چنانچه اینطور است ، به ظن فراوان تمایل ندارید برای خریداری پرایمر آرایشی ، خرج زیادی نمایید . پرایمر آرایشی یکی از کالاهای آرایشی بهداشتی‌ خیلی بااهمیت می باشد که چنانچه یک دفعه از آن بکارگیری نمائید ، دیگر بی آن قادر نیستید پیرایش کنید . در این نوشته از هفت رژ تصمیم داریم که فواید اصلی بکارگیری از پرایمرهای آرایشی را تشریح کنیم .

پرایمر چیست‌ ؟

پرایمر آرایشی یکی از با اهمیت ترین تولیدات آرایشی می باشد که هرچند در اکثر موارد مورد‌ کم لطفی اشخاصی که با این کالا آشنایی لازم را ندارند ، قرار خواهد گرفت . پرایمرهای آرایشی ، پوست‌ صورتتان را تبدیل‌ به یک بوم‌ ابریشمی صیقلی و بی منفذ می‌کنند تا خودآرایی به سادگی روی آن بنشیند . مورد دیگر این که یاری می نماید خودآرایی چهره و چشم در همه طول روز‌ بدون‌ زدوده شدن یا چروک‌برداشتن برجای بماند .

پرایمر پوست‌ چرب‌

پرایمر‌هایی که بر اساس سیلیکون می باشند ، در مقابل بقیه اشکال پرایمر تراکم زیادی دارند و در نهایت سبب صیقلی گردیدن زیادتر پوست‌ می‌شوند . در حقیقت به هموار نمایش‌دادن هر گونه‌ جای‌ آکنه یاری می‌کنند . از سوی دیگر با تشکیل پوسته‌ای محافظ‌ برای پوست صورت از ظهور جوش‌ و صدمه های حاصل از آن پیشگیری می‌کنند . این‌چنین پرایمر‌ها شایسته پوست‌ چرب‌ می باشند و سبب از میان رفتن‌ هر گونه‌ چربی مازاد روی پوست صورت می‌شوند و برق ناخواسته‌‌ پوست صورت چرب‌ را هم از میان می‌برند.

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

 

پرایمر خانگی‌

غیراز اقسام پرایمر‌ آرایشی برای اشکال پوست صورت در فروشگاه ها ، می‌توان از گونه پرایمر خانگی‌ پوست‌ هم بکارگیری نمود . برای ساختن پرایمر خانگی‌ ، فقط کافی می باشد اندکی ژل آلوئه ورا‌ را با مقداری آب رقیق‌ نمائید و روی پوست صورت خودتان بمالید . حتماً مراقب‌ باشید که غلظت‌ آلوئه ورا‌ خیلی کم باشد‌ ، در غیر این صورت‌ پوستی چسبناک برای شما ایجاد می کند . حتی قادر خواهید بود ژل آلوئه ورا‌ را با اندکی کرم مرطوب‌‌ کننده پوست صورت تلفیق بکنید و پرایمر خانگی‌ ویژه خود‌ را ایجاد کنید .

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

 

به چه‌علت بایستی از پرایمر برای اقسام پوست صورت بکارگیری کنیم ؟

با اهمیت ترین علت بکارگیری از پرایمر آرایشی ، زیباتر گشتن خودآرایی شما خواهد بود . پرایمر‌های آرایشی ، ژل ، کرم یا فرمول‌ مایعی است که وقتی‌ روی پوست صورت ‌می‌روند ، چروک های کوچک ، منفذهای بزرگ‌ ، قسمت های لایه‌لایه و بافت‌های ناصاف را پر می‌کنند و سطحی‌ صیقلی برای خودآرایی ایجاد می‌کنند .

احتمالا تامل نمائید که کانسیلر صورت‌ هم همین کاربرد را دارد ، منتها در حقیقت اینگونه نخواهد بود . زیرا کانسیلر فقط لک‌‌های‌ صورت‌ را رفع کرده و آن‌ها را محو‌ می سازد و در حقیقت تنالیته رنگی لک‌‌های‌ چهره را نزدیک‌ به پوست صورت می نماید ، ولی پرایمرهای آرایشی کاربرد‌ و خواص دیگری خواهد داشت . کانسیلر صورت‌ نمی‌تواند خشکی‌های پوست صورت را رفع سازد و یا چین‌ و چروک‌های چهره را پر نماید و یا حتی برآمدگی های آکنه را محو‌ نماید .

قادر خواهید بود این گونه گمان نمائید که پرایمر آرایشی شبیه یک بستر فوندانت خواهد بود که روی یک کیک ناهموار کشیده‌ می شود . پرایمرهای آرایشی در حقیقت بافت ناهموار پوست صورت را محو‌ نموده و صیقلی می‌کنند و موجب ماندگاری بیشتر حتی در هوای خیلی مرطوب خواهند بود .

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

 

آیا به پرایمر آرایشی احتیاج دارید ؟

هنگامی که حرف از خودآرایی می‌شود‌ ، نمی‌شود یقینا گفت که شما به کالای ویژه ای احتیاج دارید یا نه. در حقیقت قادر خواهید بود از هر کالای آرایشی نظیر خط چشم ، کرم پودر‌ ، کانسیلر ، سایه چشم ، رژ لب و هر کالای دیگری که شما را قشنگتر و خرسند می نماید ، بکارگیری نمائید . چنانچه شخصی می باشید که خودآرایی شما زود‌ بهم می ریزد و بسیار فوری با خط چشم‌های سیاه‌ شده‌ و از بین رفته و یا به هم ریختن آرایشتان روبرو می‌شوید ، بکارگیری از پرایمرهای آرایشی برای اقسام پوست صورت برای شما عالی ترین گزینش خواهد بود .

فواید بکارگیری از پرایمر آرایشی کدامند ؟

بکارگیری از پرایمر آرایشی برای اقسام پوست صورت فواید زیادی خواهد داشت که دربردارنده موردهای پایین می باشند :

✔️ بستن‌ منفذهای پوست
✔️ نرم کردن‌ پوست صورت
✔️ یکدست نمودن پوست صورت و خودآرایی چهره
✔️ ممانعت از پیری‌ زودرس پوست
✔️ ماندگاری زیادتر خودآرایی
✔️ سبک‌ نمودن پیرایش
✔️ بکارگیری راحت
✔️ پوشاندن جای آکنه روی صورت‌
✔️ کاستن قرمزی و التهاب چهره
✔️ شایسته برای هر رنگ و گونه پوست صورت

با اهمیت ترین مزیت‌ بهترین‌ پرایمر برای منافذ‌ باز پوست‌

یکی از فواید مهم بکارگیری از پرایمرهای آرایشی برای اقسام پوست صورت این خواهد بود که منفذهای پوست‌ را پر می‌کنند . درصورتی‌که از کرم پودر‌ مایع‌ بکارگیری می‌کنید ، هر چقدر هم ، کرم پودر‌ با کیفیتی را گزینش کرده باشید ، باز هم احتیاج به یک پرایمر مطلوب دارید که بتوانید خودآرایی قشنگتری داشته باشید . کرم پودر‌‌های‌ مایع‌ ، منفذهای باز پوست‌ را زیادتر نمایان‌ می‌کنند . به قصد برطرف کردن این مساله حتما تلاش نمائید که از پرایمرها پیش از آرایشتان بکارگیری بکنید .

پرایمر ایرانی چه مارکی خوبه

در حال‌ حاضر اقسام پرایمر با برند های معروف و غیر معروف در فروشگاه ها وجود دارند که خوب تر خواهد بود شما گونه ای از این کالای آرایشی را گزینش بکنید که با پوستتان سازگاری‌ داشته باشد‌ . حتما نوع‌ پوست خود را در زمان خریداری پرایمر مورد توجه قرار دهید . مارک های ایرانی و خارجی‌ فراوانی هستند که پرایمر‌های باکیفیتی تولید نموده اند . تنها بایستی تست نمائید که با پوستتان سازگاری‌ دارند یا نه ؟ در حال‌ حاضر پرایمر کالیستا در میان باقی مارک ها شهرت زیادی دارد‌ .

خرید پرایمر کالیستا از هفت رژ

 

اقسام پرایمر صورت‌ با قیمت‌ مناسب

به قصد آگاهی از قیمت اقسام پرایمر و مارک های متعدد آن فقط کافی می باشد که سری‌ به سایت گوگل بزنید و یا در فروشگاه های آرایشی اقسام پرایمر صورت‌ را ملاحظه بکنید . در این صورت‌ قادر خواهید بود از قیمت اقسام پرایمرها و به اضافه ارزان‌ترین قیمت‌ پرایمر باخبر شوید .

خرید پرایمر مای از هفت رژ

قیمت‌ پرایمر ارزان‌

چنانچه برای پوست صورت و سلامت‌ خودتان ارزش قایل هستید ، تلاش نمائید که پیش از دقت به قیمت پرایمر آرایشی برای اقسام پوست‌ به وضعیت کیفی این کالا دقت نمائید . زیرا چنانچه پرایمری ارزان‌ و بی‌کیفیت گزینش نمائید ، قطعا در بلند مدت‌ به پوستتان صدمه می‌زنید .

5/5 - (21 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *