همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو
همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو : احتمالا تا به حال‌ نام صابون ابرو را شنیده اید ، این کالای آرایشی تازه چند سالی می باشد که تبدیل‌ به ترند زیبایی‌ گشته است‌ . تولیداتی مشابه صابون ابرو ، ریمل ابرو و ژل ابرو ، ابرو‌های شما را فوری لیفت کرده و آن‌ها را به فرم مورد پسندتان در می‌آورد . افزون بر این ، سبب حالت‌ دادن‌ به ابرو‌ها گشته و آن‌ها را پرپشت‌تر نمایش می‌دهد . چنانچه تمایل دارید که درباره صابون ابرو و متد بکارگیری از آن (لیفت ابرو در خانه) کامل تر بدانید ، این نوشته از هفت رژ را مطالعه نمائید تا دانسته‌های بیشتری در مورد‌ صابون ابرو و بکارگیری از آن به شما بگوییم.

مزایای بکارگیری از صابون ابرو چیست‌ ؟

اگر یادتان باشد ابروهای نازک تا چند سال پیش بسیار محبوب بود و خانم ها ابرو‌های خودشان را بسیار ظریف میکردند ، منتها با سپری شدن زمان‌ ، ابرو‌های نازک‌ جایگاه خودش را به ابرو‌های پرپشت‌ و حالت‌ دار داد‌ و به همین خاطر بکارگیری از اقسام صابون ابرو متداول شد .

صابون ابرو کالایی خواهد بود که این زمان ها تبدیل‌ به ابزار آرایشی شده‌ است و موجب خوش فرم گردیدن ابرو‌ها شده‌ و آن‌ها را ثابت سر جای‌ خود‌ نگه می‌دارد . این کالا جایگزینی مناسب‌ برای اقسام ژل ابرو به حساب‌ می آید که بیشتر اشخاص برای شکیل تر گشتن ابرو‌هایشان از آن بکارگیری می‌کنند .

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

 

بهترین‌ صابون ابرو کدام‌ است‌ ؟

باآنکه امروزه اقسام صابون‌های ابرو در مدل ها و نمونه های متنوع در فروشگاه ها مهیا می باشند ، ولی تمام این صابون‌ها برای بکارگیری خوب نیستند . درصورتی‌که تصمیم خریداری صابون ابرو را دارید ، حتما باید توجه نمایید که کالایی را تهیه بکنید که حتما شامل گلیسیرین باشد‌ . اقسام صابون گلیسیرین برای ابرو محصولاتی ملایم‌ می باشند که به‌علت pH پایینی‌ که دارند از التهاب و خارش ابرو‌ها ممانعت کرده و به نوعی حافظ ابرو‌ها می باشند .

بکارگیری از اقسام صابون ابرو به شما این توانایی را می‌دهند که ابرو‌های خودتان را هر جور که تمایل دارید حالت بدهید . چه در پی ابرو‌هایی تار‌ تار‌ شده‌ و رو به بالا‌ باشید و چه خواهان ابرو‌هایی ضخیم‌ که ثابت سر جای‌ خودشان قرار بگیرند ، در هر حالت قادر خواهید بود از اقسام آن بکارگیری نمائید . این صابون‌ها مثل ژل ابرو و یا موادچسبنده رفتار کرده و مو‌های ابرویتان را تا چند ساعت سر جای‌ خود‌ ثابت می نمایند .

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

 

طرز‌ استفاده‌ از صابون ابرو چگونه‌ است‌ ؟

برای بکارگیری از اقسام صابون ابرو بایستی قدم های پایین را دنبال‌ نمائید :

✔️ یک برس ظریف مشابه برس ریمل را اندکی نمدار نمائید . البته‌ مراقب‌ باشید که آب زیادتر از حد می‌تواند سبب کف نمودن صابون گشته و ابرو‌هایتان را سپید و لایه‌لایه بسازد . پس خوب تر خواهد بود که فقط سطح‌ بیرونی برس ابرو‌ها را نمناک نمائید .

✔️ آن‌وقت ابرو‌های خودتان را به صورتی که تمایل دارید شانه بکنید . برای داشتن ابرو‌هایی شکیل خوب تر خواهد بود که در طرف طبیعی‌ ابروها شانه کنید و حالت دهید . کوشش نمائید که ابرو‌ها را در زاویه‌ ۴۵ درجه‌ رو به بالا‌‌ شانه نمائید ، زیرا چنانچه ابرو را به صورت کامل به طرف بالا‌ بکشید ، سبب کم پشت‌ نمایش‌دادن آن‌ها می‌شوند . به‌حدی مو‌های ابرویتان را‌ شانه نمائید تا به صورت مورد پسندتان دربیاید .

چنانچه ابرو‌هایتان ضخیم‌ می باشد و حالت‌ نمی‌گیرد ، امکان‌پذیر خواهد بود ناچار شوید چند مرحله این عمل را انجام دهید . تنها خاطرجمع شوید که آب بسیار به صابون ابرو نمی‌زنید .

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

همه چیز در مورد صابون لیفت ابرو

 

مزایای‌ استفاده‌ از صابون ابرو چیست ؟

بکارگیری از صابون ابرو با وضعیت کیفی بالا و مطلوب ، فواید فراوانی خواهد داشت که شامل‌ موردهای پایین است :

✔️ قدرت‌ عملکرد‌ مطلوب

✔️ دستور ساخت گیاهی

✔️ عدم ایجاد‌ سفیدک روی ابرو

✔️ مقرون به صرفه بودن

✔️ ضد حساسیت

✔️ ماندگاری زیاد

عوارض‌ صابون ابرو چیست ؟

طبق بررسی های انجام شده ، بکارگیری از صابون ابرو عوارضی نخواهد داشت ، منتها بکارگیری دراز مدت‌ از آن امکان‌پذیر خواهد بود موجب پیدایش حساسیت گردد .

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *