ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی {بهترین راهنما}
ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی {بهترین راهنما} ❤️ هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی : برای کسانی که دوست دارند مرز بین بلوند و تیره را طی کنند، ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی همیشه مورد توجه بوده است. خوب، رنگ موی شکلاتی دودی، شبیه به سایه محبوب قهوه ای میانی است که فقط با یک پیچ و تاب سرد همراه است. با ما همراه باشید در هفت رژ

در حالی که موهای این ترکیب، معمولا دارای ته رنگ های بلوند طلایی و گرم است، شکلاتی دودی، همراه با زیبایی های رنگ های خاکستری و دودی شده است. نتیجه یک رنگ سرد و ابعادی است که به تیره ‌ها، تغییر فصلی ظریفی را می‌دهد که ممکن است جذابیت را دو چندان کند.

رنگ موی شکلاتی دودی برای چه کسانی بهتر است؟

اگر شما یک سبزه طبیعی هستید که به دنبال یک تغییر با نگهداری کم هستید که هنوز هم بسیار رایج است، ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی یک گزینه عالی برای شماست. وقتی نوبت به انتخاب رنگی می ‌رسد که برای رنگ پوست شما مناسب‌ تر است، آنهایی که ته‌ رنگ‌های سرد در پوست خود دارند، خاکستری را در سبزه‌ های دودی بسیار جذاب می ‌بینند.

با این حال، این بدان معنا نیست که سایه منحصر به چهره های خاص است. اگر پوست برنزه، پوست تیره یا پوست رنگ پریده با ته رنگ گرم دارید، این ترکیب می تواند رنگ موی سبزه دودی را که کاملاً تکمیل کننده چهره شما باشد، سفارشی کند.

مطلب پربازدید هفت رژ در حال حاضر: رژگونه شیگلم اصل و فیک

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

 

چگونه باید از رنگ موی شکلاتی دودی مراقبت کرد؟

در صورتی که به دنبال آن هستید که چگونه باید از رنگ موی شکلاتی دودی مراقبت کرد؟ می توان اشاره کرد که چه با رنگ موی شکلاتی دودی یا موهای بلوند طلایی دودی ظاهری متفاوت را برای خود ایجاد کرده اید، باید از آنها نگهداری کنید. اولین چیزها در خصوص ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی این است که از محصولات مراقبت از مو با کیفیت استفاده کنید تا موهای جدید خود را بین جلسات آرایشگاه، عالی نگه دارید.

توصیه می‌کنیم شامپو و نرم‌کننده معمولی خود را با سیستمی که مخصوصاً برای رنگ‌ های مو با نگهداری بالا ساخته شده است، مانند شامپو و نرم‌کننده بدون سولفات Matrix عوض کنید. ترکیب یک یا دو بار در هفته یک درمان حالت دهنده عمیق، می تواند کمک کند تا ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی شما بر روی موها، نرم، براق و سالم به نظر برسد.

مانند هر زمانی که از رنگ مو استفاده می کنید، بسته به ترجیحات و تکنیک رنگ خود، هر ۶ تا ۱۲ هفته یک بار رنگ مو را تغییر دهید. یک رویکرد بالیاژ نیاز به مراقبت کمتری دارد، در حالی که تضاد کامل با رنگ طبیعی شما نیاز بیشتری دارد.

برای اطلاع از ترند های رنگ مو سال مقاله ترند رنگ مو در سال ۲۰۲۴ ۱۴۰۳ را مطالعه کنید.

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

بهترین ایده های رنگ موی دودی

آیا الهام گرفته اید که یک ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی را برای خودتان امتحان کنید؟ به دنبال روش های مناسب و بهترین ایده های رنگ موی دودی، برای این ظاهر متفاوت و جذاب باشید. اگر پوست شما صاف است، رنگ رژگونه دودی به اندازه کافی رنگ می‌افزاید تا پوست شما را روشن کند. برای اینکه موهایتان کدر به نظر نرسد، نرم کننده و تقویت کننده را در برنامه خود بگنجانید. علاوه بر تقویت موهای شما، باعث شادابی و درخشندگی مو می شود.

سلبریتی ها و اینفلوئنسرها به طور یکسان در حال حاضر شیفته موهای تیره ای همچون ترکیب رنگ مو شکلاتی دودی هستند. اگر متعهد شدن به رنگ تیره برای شما کمی سخت است، ممکن است یک برداشت دودی از این روند، علاقه مندی شما را بیشتر کند.

برای تعهد کمتر به مراقبت دائمی از موها، از آرایشگر حرفه ای خود بخواهید رنگ جدید شما را از طریق تکنیک بالیاژ اعمال کند.

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

برای این رنگ مو ابتدا باید ساقه مو‌ها را رنگ کرده و بعد از چند دقیقه صبر کردن ریشه مو‌ها را رنگ بزنید.

رنگ مو شماره ۶ طبیعی

رنگ دودی شماره ۷

رنگ شکلاتی متوسط

واریاسیون نقره‌ای

اکسیدان ۲ درصد

4.5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *