تینت لب چیست و بهترین‌ برند تینت لب کدام است؟
تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب کدام‌ است‌ ؟ اقسام تینت لب نه تنها در کره‌ و مملکت های آسیایی بساکه در مملکت های غربی هم ترند شده‌اند . چنانچه در یوتیوب واژه تینت را بررسی بکنید ، زیادتر از ۹۱۰۰۰ ویدئو و وبلاگ مشاهده می کنید که تینت لب چیست‌ ، بها و شیوه بکارگیری از تینت و فواید آن نوشته‌ شده‌ است‌ . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در هفت رژ

در فرهنگ‌ لغت‌ ادا کلمه تینت به انگلیسی “tint” می باشد که به معنا “رنگی ملایم‌ و کم رنگ” می باشد که این به طور دقیق مفهوم “تینت لب” خواهد بود . اقسام رژ لب تینت به علت تشکیل ظاهر‌ شیب‌ مانند‌ لب‌‌ها‌ در میان مصرف کنندگان آن محبوبیت‌ فراوانی پیدا‌ کرده‌ است . نشانه صریح این کالاهای آرایشی ، رنگ تیره‌تر درون لب است‌ که با نزدیک‌ گردیدن به لبه‌‌ها‌ بتدریج محو‌ می گردد .

در سالهای گذشته این مدل‌ لب گزینش خیلی از افراد مشهور کره‌ای بوده‌ است‌ . اغلب مطالعه کنندگان و بازیگران کره‌ای اکثراً از تینت لب بکارگیری می‌کنند . مدلی ویژه با رنگ تیره‌تر در بین لب‌‌ها‌ و رنگی ملایم‌تر و محو‌ در پیرامون لب‌‌ها‌ .

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب


خرید تینت لب اتود اصل از هفت رژ

تفاوت و فرق تینت لب با رژ لب و برق لب چه چیزی است ؟

اقسام رژ لب و برق لب تولیدات غیر ماندگاری می باشند که از موم‌ و روغن‌ تهیه شده‌اند . موم‌ و روغن‌ حاضر در اقسام رژ لب و بالم لب سبب می‌شوند محتویات‌ رژ لب به سادگی روی لب بلغزد و آن را رنگ نماید .

از یک سو تینت لب‌‌ها‌ بن ژل یا آبکی دارند . در واقع گاهی اوقات هم بافتی موس مانند‌ دارند که در این بن ، رنگدانه‌هایی وجود خواهد داشت که پس از بخار گردیدن آب تینت به لب‌‌ها‌ متصل و به آن‌ها رنگ می‌دهند . این وضعیت سبب می گردد که رنگدانه‌های حاضر روی لب از میان نروند . در حقیقت ماندگاری‌شان بی‌نهایت زیاد می گردد .

با بکارگیری از این کالا دیگر اصلاً نشانی‌ از لب‌‌های‌ شما روی فنجان چای یا قهوه و سیگار باقی نمی‌ماند . این فرآورده به ویژه در فصل تابستان استفاده بسیاری خواهد داشت ، زیرا ظاهر‌ کاملا طبیعی‌ به لب‌‌های‌ شما می‌دهد و لحظه آب‌تنی و تمرین های آبی و… پاک‌ نمی گردد . این کالا سبب طراوت و شادابی لب‌‌ها‌ گشته و به لب‌‌های‌ ساده ، رنگ می‌دهد .

کاربرد‌ و فواید تینت لب چه چیزی است ؟

از جمله دلایلی که تینت در مقابل اقسام رژلب شهرت بسیاری پیدا‌ نموده ، ویژگی های خوب آن در مقابل رژ لب‌‌ها‌ می باشد . ویژگی‌هایی که تینت لب را کاملا از اقسام رژ لب عادی برجسته نموده ، شامل‌ موردهای پایین می باشد :

✅ ماندگاری زیاد اقسام تینت لب و عدم‌ تشکیل لکه‌ و رد

✅ داشتن رنگ واقعی

✅ بافت خیلی نرم و خودداری از خشک و پوسته‌ گردیدن لب

✅ داشتن بافت سبک‌ بدون سرب

✅ بهای بسیار مناسب و قابل‌ مصرف به عنوان رژگونه

ماندگاری تینت لب چقدر می باشد ؟

با توجه به این که در بالا‌ شرح دادیم ، اقسام تینت ماندگاری زیاد و ثبات بسیار عالی دارند . اغلب تا ۱۰ ساعت روی لب‌‌ها‌ باقی‌ می‌مانند .

بهترین‌ برند تینت لب کدام‌ نوع می باشد ؟

یکی از عالی ترین و مطلوب ترین تینت ها ، “تینت لب بنفیت” ساخت آمریکا می باشد که یقیناً به دلیل تحریم‌ ، گونه اصل آن در حال‌ حاضر در فروشگاه های ایران وجود نخواهد داشت . تینت لب بنفیت در پنج رنگ گوناگون وجود دارد که قشنگترین آن بنتیت می باشد . اگرچه رنگ سرخ تینت بنفیت در اقسام لیپ گلاس کالیستا و رژ لب‌های‌ کالیستا هم وجود خواهد داشت .

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

 

مورد دیگر تینت لب اتود هاوس ساخت کشور کره می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای تینت لب بنفیت باشد تینت لب اتود هاوس به علت بها خیلی خوب و ۳ رنگ عالی‌ یکی از پرفروش‌ترین تینت‌های جهان محسوب می شود . رنگ‌های این تینت خیلی زیبا می باشد و برای یک خودآرایی کاملا طبیعی و روزمره خوب خواهد بود .از خصوصیت های عالی تینت لب مایع‌ اتود هاوس بافت روان آن می باشد که پس از بکارگیری فوری روی لب‌‌ها‌ خشک می گردد . رنگ دانه‌‌های‌ به عمل رفته در تینت اتودهاوس خوب و به سادگی موجب تغییر‌ رنگ گونه‌ و لب‌‌ها‌ خواهد شد . این تینت اصلا تغییر‌ رنگ نمی‌دهد ، اکسید‌ نمی گردد و با سپری شدن ساعت‌ها همچنان رنگ واقعی خود را محافظت می نماید .

خرید تینت لب اتود اصل از هفت رژ

انواع تینت لب

رژ لب تینت اقسام متفاوتی خواهد داشت . در حقیقت تینت‌های لب در اقسام رنگ‌ها و پک های متنوع وجود دارد که دارای موردهای پایین است :

تینت لب قلبی

تینت لب قلبی ، یکی از اشکال تینت‌هاست که در پک قلبی شکل‌ تولید می گردد . این تینت بهای مناسبی دارد و گزینه خوبی برای کادو دادن می باشد .

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

 

تینت لب بستنی

تینت لب بستنی همچنین یکی دیگر از اشکال تینت لب خواهد بود که در پکی به صورت بستنی ارائه می گردد . این کالا فانتزی‌ هم برای هدیه دادن بسیار گزینه خوبی است.

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

تینت لب چیست و بهترین برند تینت لب

 

تینت گونه‌ چیست ؟

احتمالا فکر‌ کنید‌ که تینت گونه‌ یک کالای آرایشی مجزا از تینت لب خواهد بود ، منتها در حقیقت این گونه نخواهد بود و از تینت لب می‌توان به عنوان رژگونه هم بکارگیری نمود . تینت گونه‌ برای اشخاصی که تمایل ندارند در ساک آرایشی‌شان ابزار اضافی وجود داشته باشد ، خیلی به درد بخور است‌ ، زیرا با یک تیر‌ دو نشان‌ می‌زنند .

قیمت‌ و خرید‌ تینت لب

همان گونه که شرح دادیم ، تینت لب در اقسام و انواع و همچنین‌ در مارک های متعدد ساخته و ارائه می گردد ، به همین دلیل نمی‌توان قیمت‌ ثابتی برای این کالا در نظر‌ گرفت .

5/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *