بیبی بوتاکس چیست‌ و فواید آن چه چیزی است
بیبی بوتاکس چیست‌

بیبی بوتاکس چیست‌ و فواید آن چه چیزی است | هفت رژ ✔️مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

بیبی بوتاکس چیست‌ و فواید آن چه چیزی است : کلمه بیبی بوتاکس Baby Botox از اصطلاحات اخیر در دنیای زیبایی‌ می باشد واژه بیبی در این تعبیر به معنای خفیف‌ و سبک‌ می باشد پس بیبی بوتاکس بوتاکسی خواهد بود که با غلظت‌ و دز کمتر زیر‌ پوست‌ تزریق‌ می گردد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در هفت رژ

افرادی که قصد دارند خطوط و چروک‌های روی چهره خودشان را محو‌ کنند بی آن که تحرک های عضله های چهره محصور گردد . فرآیند اعمال بیبی بوتاکس کاملا عین بوتاکس عادی خواهد بود و تنها فرق آن در اندازه بکارگیری از ماده‌ مصرفی یعنی سم بوتولینوم می باشد . جایگاه تزریق‌ در این گونه بوتاکس همچنین فرقی با بوتاکس عادی نخواهد داشت و بیشتر‌ به وسیله اشخاصی مصرف می‌شوند که می‌خواهند تزریق‌ بوتاکس را برای نخستین مرتبه تست کنند .

بیبی بوتاکس چیست‌

بیبی بوتاکس چیست‌

 

در این گونه متد درمانی به عوض تزریق‌ میزان استاندارد‌ سم بوتولینوم ، کارشناس تزریق‌ میزان بسیار کمتری از این سم را زیر‌ پوست صورت شما تزریق‌ می نماید که اثر‌ آن خفیف‌تر می باشد و ماندگاری کمتری هم خواهد داشت برای‌اینکه عضلات چهره به صورت جامع فلج‌ نمی‌شوند و برخلاف درمان‌ رایج بوتاکس که بیشتر از ۴ ماه استمرار خواهد داشت این گونه درمان‌ موقتی‌تر می باشد و هر دو تا‌سه‌ ماه یک دفعه بایستی تجدید‌ گردد . این گونه درمان‌ برای اشخاصی که می‌خواهند چهره‌ای طبیعی‌ و شاداب‌ داشته باشند و تصنعی و یخ‌زده‌ به نگرش نرسند و در عین‌ حال‌ از شر چروک‌های غیرعمیق هم آسوده گردند عالی ترین گزینه خواهد بود .

ماده‌ای که در تزریق‌ بیبی بوتاکس بکارگیری خواهد شد از دید قاعده اصلاً تفاوتی با ماده‌ بوتاکس عادی نخواهد داشت و کارشناس آن را در همان نقاطی تزریق‌ می نماید که در تزریق‌ عادی بوتاکس ادا خواهد شد . تنها مغایرت این دسته تزریق‌ با تزریق‌ مرسوم در میزان ماده‌ای خواهد بود که در این نواحی تزریق‌ می گردد که سبب می گردد قیافه طبیعی‌ و شاداب‌ داشته باشید و چهره شما غیرواقعی و غیرمعمول به نگرش نرسد . نتیجه‌ این گونه بوتاکس از نگرش حذف‌ چروک‌ها کاملا شبیه بوتاکس عادی می باشد منتها دامنه‌ تحرک عضلات گسترده‌تر می باشد و تحول چندانی نخواهد نمود.

بیبی بوتاکس چیست‌

بیبی بوتاکس چیست‌

 

✔️ تزریق‌ سبک بوتاکس را می‌توان روی هر بخشی که تزریق‌ بوتاکس عادی ادا می گردد اعمال کرد ولی سه بخش از چهره زیادتر از سایر قسمت ها به تزریق بیبی بوتاکس جواب می‌دهند . این مناطق عبارتند از خط اخم‌ ، خطوط جبین و خطوط پنجه‌ کلاغی پایین چشم .

✔️ شیوه اعمال این گونه تزریق‌ از نگرش تکنیکی هم اصلاً فرقی با بوتاکس متداول نخواهد داشت و بی واسطه روی نواحی‌ معلوم شده‌ اجرا می شود و همان قوانینی که درباره بوتاکس عادی مراعات می گردد برای بیبی بوتاکس هم صدق می کند به عنوان مثال چنانچه قرار خواهد بود تزریق‌ روی خطوط جبین اعمال گردد بایست روی خط اخم‌ هم تزریق‌ انجام گیرد .

✔️ نتیجه‌ این گونه تزریق‌ نهایت دو ماه ماندگاری خواهد داشت که این مورد‌ در بیماران گوناگون متمایز خواهد بود ، در تزریق‌ عادی ماندگاری نتیجه‌ میان سه تا چهار ماه می باشد .

✔️ پیش از اعمال تزریق بیبی بوتاکس ضروری خواهد بود که با طبیب کاردان خودتان مشاوره بکنید و او این درمان‌ را به شما پیشنهاد بکند .

✔️ مقدار ماده‌ تزریقی در تمام اقسام بوتاکس بسته به نیرو عضلات شما خواهد بود به طور‌ نمونه میزان استاندارد‌ برای خط اخم‌ در بوتاکس عادی بیست واحد‌ و در بوتاکس بیبی ده واحد‌ می باشد .

3.5/5 - (43 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *