انواع مدل بافت مو دخترانه جدید در سال ۲۰۲۲
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • مدل مو
مدل های بافت مو دخترانه

مدل های بافت مو دخترانه | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

مدل های بافت مو دخترانه : سالیان درازی است که بانوان در تمام جهان مو‌های خود را می‌بافند و هنوز هم بافتن مو در خیلی از قبیله ها و گروه‌ها به صورت یک سنت قدیمی و جاودانه است. شواهد تاریخی این گونه نشان می‌دهند که مدل بافت مو دخترانه سنتی دیرینه از بانوان مصری و قبیله های آفریقایی و سرخپوست است که تلاش می کردند مو‌های خود را جمع کنند تا بتوانند راحت‌تر به کارهای روزانه خود برسند.

بر طبق بررسی های انجام شده، انسان از حدود ۵۶ قرن قبل مو‌های خود را می‌بافته است. البته در آن دوران، بافت مو به دلیل نظم و سامان دادن به موها و مرتب و آراسته بودن و همچنین پیشگیری از کثیفی و راحت بودن شخص بوده است، اما رفته رفته انواع بافت مو دخترانه و پسرانه رواج یافته. در سال های اخیر انواع بافت مو در مدلهای مختلف وجود دارند که صرفا به دلیل زیبایی هر چه بیشتر مو‌ها و البته نگهداری بیش‌تر از آن‌ها انجام می‌گردد.

در این نوشته از مجله زیبایی هفت رژ تصمیم داریم که درباره انواع بافت مو دخترانه، بافت مو جدید، انواع بافت مو، بافت موی ساده و… سخن بگوییم، با ما همراه باشید.

انواع مدل بافت مو دخترانه جدید برای مو‌های بلند و کوتاه

مدل های بافت مو دخترانه

اسم انواع بافت مو

چنانچه در دسته علاقه مندان بافت مو هستید و دوست دارید که همیشه مو‌های خود را با انواع مدل بافت مو دخترانه ساده و زیبا آراسته نمایید، یقینا اسم انواع بافت مو را می دانید. از گونه های مدل مو بافت آفریقایی گرفته تا بافت هلندی، بافت آفریقایی، بافت کبابی، بافت تاجی دو پهلو، بافت یک طرفه مو‌ها و…

در هر صورت چنانچه برای بافت موی بلند دخترانه و یا مدل بافت مو کوتاه به سالن زیبایی می روید، خوب تر می باشد که اسم انواع بافت مو و همچنین انواع مدل بافت مو ساده و بافت مو دخترانه مجلسی را بدانید تا از اینکه اسم انواع بافت مو دخترانه را نمی‌دانید، در سالن زیبایی مات و مبهوت نباشید.

آموزش بافت مو دخترانه

اخیرا خانم‌ها بیشتر از هر موقع دیگری به بافتن مو‌های خود و همچنین آرایش آن‌ها با انواع بافت مو جدید، مانند بافت مو رنگی، بافت مو با کاموا، بافت موی بلند دخترانه و… تمایل دارند. حتی آقایان هم به انواع بافت مو علاقه پیدا کرده اند و مو‌های بلند خود را با بافت مو پسرانه و انواع مدل بافت مو پسرانه می‌بافند. به این دلیل که انواع مدل بافت مو دخترانه و پسرانه خیلی زیاد است، در این بخش از مطلب به آموزش بعضی مدل دخترانه بافت مو می‌پردازیم.

مدل جعبه‌ ای، مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت موی دخترانه جعبه‌ ای یکی از مدل های آفریقایی است که همواره ترند می باشد و اصلا از مد نمی‌افتد. و همچنین در سال ۲۰۲۲ هم به عنوان عالی ترین مدل بافت موی ساده معرفی شده است. برای بافتن مو‌های خود به روش جعبه‌ ای می‌توانید مو‌های خود را به این روش ببافید و یا اینکه از اکستنشن رنگی انواع بافت مو دخترانه بکارگیری کنید.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل های بافت مو دخترانه

 

مدل فرانسوی، مدل بافت جلوی مو یک طرفه

اگر چه مدل بافت مو دخترانه فرانسوی گونه ای از انواع مدلهای ساده است، اما به عنوان محبوبترین مدل‌‌های سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. از این مدل دخترانه و زیبا می‌توان در مهمانی های صمیمانه و یا ضیافت های آخر هفته بکارگیری کرد.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل بافت مو کوتاه و بلند پونی تیل

این مدل بافت مو از انواع گونه های آفریقایی می باشد که در میان دخترخانم ها محبوبیت زیادی دارد. البته نوع بافت موی پسرانه و کوتاه آن نیز در میان آقا پسرها نیز خیلی مشاهده می‌گردد. از این مدل بافت مو اغلب در انجمن ها و جشن‌های موسیقی بکارگیری می‌شود.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل های بافت مو دخترانه

 

بافت مو هلندی

بافت مو هلندی یکی از قشنگترین گونه های بافت مو است که در همه دنیا علاقه مندان خیلی زیادی دارد. این نوع بافت مو اغلب مناسب مو‌های طلایی و بلند می باشد.

مدل های بافت مو دخترانه

انواع بافت مو آفریقایی

همان گونه که در جریان هستید زادگاه اولیه انواع مدل بافت مو، آفریقا می باشد. به همین خاطر تنوع انواع بافت مو آفریقایی خیلی زیاد است که شامل مدلهای پایین است.

مدل بافت مو آفریقایی کروشیت

در این مدل بافت موی آفریقایی، مو‌ها به شکل درشت‌تر بافته می‌شوند و نوار‌های جذاب و رنگی بین دسته مو‌ها قرار میگیرد. این مدل مو‌ها اغلب مناسب فصل بهار و تابستان می باشند. هنگامی که اشخاص با لباس‌های خنک رنگی در اجتماع حضور پیدا می کنند، مدل بافت مو آفریقایی همچنین می‌تواند زیبایی لباس‌های خنک رنگی را مضاعف نماید.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل های بافت مو دخترانه

 

مدل بافت مو جلوی سر جدید، لیمونادی یک طرفه

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، مدل لیمونادی، یک نوع بافت مو جلوی سر است که به صورت ریز و در کنار هم بافته می‌شود. جهت بافت‌های جلوی سر عموما به یک جهت می باشد و همین سبب قشنگتر شدن این مدل بافت یکطرفه می‌گردد.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل بافت مو کوتاه و بلند، بافت مو تیغ ماهی

اگر چه این مدل بافت مو خیلی قدیمی شده است و قابل استفاده در مو‌های بلند و کوتاه می باشد، اما هنوز هم علاقه مندان خود را دارد. این نوع مدل بافت مو ساده، اما خیلی زمان‌بر می باشد.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل های بافت مو دخترانه

 

مدل بافت مو پسرانه و دخترانه، مدل موی ناتلِس

یکی از ظریف‌ترین و در عین حال قشنگترین انواع مدل بافت دخترانه و پسرانه مو است که در سال های اخیر علاقه مندان بسیار زیادی در همه دنیا دارد.

مدل های بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه ساده و شیک، بافت قدیسه

این مدل مو نیز از انواع بافت موی بلند دخترانه است که از مهره‌ها و نوار‌های شاینی و طرحدار در همه دسته‌های بافته شده مو بکارگیری می گردد.

مدل های بافت مو دخترانه

بافت مو رنگی به چه صورت است؟

همه سبک های گفته شده در این نوشته را می‌توان به شکل رنگی اجرا نمود. به این صورت که نوار‌های رنگی را لای بافت مو‌ها وارد نموده و آن‌ها را همراه مو‌ها بافت. این مدل علاقه مندان بسیاری در میان جوانان و نوجوانان دارد و اغلب برای فصل بهار و تابستان مناسب است.

مدل های بافت مو دخترانه

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

3 نظرات در حال حاضر

  1. Like

  2. عالی بود مرسی از شما

  3. عالی بود ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *