ترفندهای استفاده از ریمل چشم

بهترین ترفندهای استفاده از ریمل چشم ✔️ مجله آرایشی هفت رژ ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

ریمل ها از اقلامی هستند که وجودشان در هر کیف لوازم آرایشی مهم است، ریمل تنها چیزی است که همیشه می‌توانید به آن تکیه کنید، اما حتی بهترین ریمل هم می تواند بهتر شود. در این مطلب از مجله آرایشی هفت رژ با ما همراه باشید تا بهترین ترفندهای استفاده از ریمل را باهم بررسی کنیم

ترفند ۱: آن را به زندگی برگردانید

ریمل معمولاً پس از باز شدن دو تا سه ماه ماندگاری دارد، اما گاها پیش می‌آید که نیاز دارید دوباره از آن استفاده کنید. مایع لنز به سرعت عمل می کند و باعث می‌شود که ریملتان دوام بیشتری داشته باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه، هر بار چند قطره اضافه کنید تا به غلظت دلخواه خود برسید.

ترفند ۲: استفاده از خط چشم

از یک خط چشم مایع با نوک ظریف برای کشیدن خطوط روی خط مژه استفاده کنید. این کار باعث می‌شود مژه های شما جلوه زیباتری داشته باشند.

ترفند ۳: گرما را افزایش دهید!

قبل از فر کردن مژه ها، فر مژه خود را با استفاده از سشوار گرم کنید. این کار به مژه های شما فر بهتری می بخشد و به شما کمک می کند حداکثر حجم را به دست آورید. هنگام انجام این کار، قبل از استفاده از فر مژه بر روی صورت خود، حتما دمای آن را بررسی کنید تا نسوزید.

ترفند ۴: به آنها فر بدهید

به جای اینکه فر مژه خود را چند بار فشار دهید و ریمل بزنید، این روش سه مرحله ای را امتحان کنید. با فر مژه خود با زاویه ۳۰ درجه شروع کنید و به مدت ۱۵ ثانیه از قسمت ریشه آن را فشار دهید. این کار را در وسط مژه ها و در نهایت در انتها تکرار کنید. این کار را یک یا دو بار انجام دهید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

ترفند ۵: مژه های خود را آماده کنید!

پرایمر مژه یک گام اساسی برای داشتن طولانی ترین و کامل ترین مژه های ممکن است. نه تنها به مژه های شما کمک می کند تا فر خود را حفظ کنند، بلکه ریمل شما بسیار نرم و کمی طولانی تر ماندگار می‌شود.

 

ترفند ۶: قیمت را نادیده بگیرید!

قانون شماره یک ریمل: شما نمی توانید ریمل را از روی قیمت آن قضاوت کنید. برخی از بهترین فرمول‌های ریمل را می‌توانید در داروخانه محلی‌تان پیدا کنید، از جمله ریمل محبوب L’Oréal Paris Lash Paradise – فرمولی که دائماً با ریمل‌های مرغوب مقایسه می‌شود و در بهترین حالت قرار می‌گیرد.

ترفند ۷: از زدن براش ریمل در تیوب آن خودداری نمایید

می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که براش ریمل خود را مکررا به درون تیوب آن فرو ببرید تا به خیال خود حجم بیشتری به مژه هایتان بدهید. بیایید صادق باشیم، همه ما گناهکاریم. زیرا در واقع با وارد کردن هوا به داخل لوله و خشک کردن آن، طول عمر ریمل شما کوتاه خواهد شد.

ترفند ۸: آن را پاک کنید

از بین بردن ریمل های اضافی بهترین کاری است که می توانید برای مژه های خود انجام دهید. این مرحله ساده باعث کاهش تجمع شده و به توزیع یکنواخت ریمل روی مژه ها کمک می‌کند.

ترفند ۹: لایه بندی مهم است

با زدن لایه های بسیار نازک ریمل شروع کنید و بیشتر روی انتهای مژه تمرکز کنید. لایه ها را تا رسیدن به ضخامت و طول دلخواه ادامه دهید.

ترفند ۱۰:

از سشوار خود در حالت سرد استفاده کنید و به آرامی مژه های خود را در بین لایه ها خشک کنید تا عمل خشک شدن تسریع شود.

ترفند ۱۱: تکان دادن!

هنگام استفاده از لایه های نازک ریمل، براش ریمل خود را تکان دهید تا حداکثر حجم را اعمال کنید.

ترفند ۱۲: ضد آب کنید!

برای مژه های پایین خود از ریمل ضد آب با براش بسیار نازک استفاده کنید و به صورت عمودی بزنید.

ترفند ۱۳: آن را پاک کنید!

پس از خشک شدن همه چیز از یک براش تمیز برای مژه های خود استفاده کنید. این کار باعث از بین رفتن توده ها می شود و از جدا شدن مژه های شما اطمینان حاصل می کند.

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *