افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده
افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده : ریمل یکی از عناصر لازم و یقیناً بااهمیت هر ساک آرایشی خواهد بود ، جز اینکه مژه‌های بسیار پرپشت و بلندی داشته باشید . به طور یقین همگی ما برای قشنگتر گردیدن چشمانمان از ریمل چشم ، خط چشم و سایه چشم بکارگیری خواهیم کرد . احتمالا گاهی اوقات سایه چشم را حذف‌ کنیم ، منتها بیشتر ریمل می‌زنیم تا بلندی‌ و قطر مژه را زیادتر کرده و آن‌ها را قشنگتر نشان‌ دهیم . ریمل حتی چنانچه به تنهایی بکارگیری گردد ، چهره‌تان را دگرگون می نماید . در برخی موارد ریمل خشک شده‌ یکی از مشکلاتی می باشد که مشاهده می کنیم که در این مقاله به عرضه راهکارهایی برای ازدیاد ماندگاری ریمل همچون حفظ ریمل در یخچال و… خواهیم پرداخت .

با توجه به این که گفتیم گزینش و حفظ ریمل در بیشتر موارد ساده نخواهد بود ، زیرا به طور یقین پیدا کردن یک ریمل عالی کاملا مطابق با پسند و برتری ها اندکی دشوار خواهد بود . به همین علت می باشد که هنگامی یک ریمل بسیار خوب را مشاهده کردید ، دیگر دوست ندارید آن را ر‌ها نمائید . متأسفانه خیلی از ریمل‌ها در اکثر موارد سریعاً خشک می‌شوند ، به ویژه در موعد تابستان که گرمای زیادتر ، سبب سریعتر خشک گشتن ریمل می گردد .

در این مطلب از هفت رژ تصمیم داریم که نکاتی طلایی‌ درباره ازدیاد ماندگاری ریمل از جمله حفظ ریمل در یخچال و احیای ریمل خشک گشته را با شما مطالعه کنندگان عزیز‌ در میان‌ بگذاریم .

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

 

نکات پراهمیت درباره ازدیاد ماندگاری ریمل

چند نکته‌ وجود دارد که با رعایت‌ آن‌ها قادر خواهید بود عمر‌ ریمل خودتان را زیادتر کرده و یا از خشک گشتن آن ممانعت نمائید . این نکات مشتمل موردهای پایین می باشند :

۱ – همواره در ریمل را بسته‌ نگهدارید .

هر نوبت که ریمل می‌زنید ، لوله ریمل را در معرض‌ هوا‌ قرار می‌دهید . بدین ترتیب‌ محتویات‌ آن سریع خشک می‌شوند . برای خودداری از این مورد‌ ، هنگامی که برس را بیرون‌ می‌آورید ، در ظرف‌ ریمل را ببندید . برای اینکار از دستمال‌ تمیز‌ یا انگشتان خودتان که با دقت‌ میکرب‌زدایی شده‌اند ، بکارگیری نمائید تا هیچ‌ میکروبی به لبه‌ لوله ریمل نرسد .

۲ – برای ازدیاد ماندگاری ریمل از ابتدای لوله ریمل بردارید .

هنگامی که حجم‌ ریملتان کم شد ، احتمالا اغوا شوید که با پمپ کردن‌ میله‌ به درون لوله ، میزان زیادی ریمل از آن بیرون نمائید ، منتها اینکار را انجام‌ ندهید . شاید‌ بکارگیری از این روش به شما امداد نماید اندکی بیشتر‌ از‌ ریمل خودتان بیرون‌ بیاورید ، ولی سبب خواهد شد که هوای بسیاری به درون لوله ریمل برود و ریمل شما خشک‌تر‌ از‌ قبل گردد. درصورتی‌که قصد دارید میزان ریمل زیادتری بردارید ، برس را به جداره لوله ریمل بکشید و با یک جنبش آرام میزان بسیاری ریمل بیرون‌‌ آورید .

۳ – ریمل خودتان را از آلودگی‌‌ها‌ و میکروب دور‌ نمائید .

متخصصین چشم پزشک پیشنهاد می‌کنند هر سه ماه یکبار ریمل را عوض نمائید و دلیل‌ بسیار‌ خوبی برای آن دارند . هر نوبت که از ریمل بکارگیری می‌کنید ، گروهی از میکرب ها را به برس ریمل وارد می‌کنید . به طور یقین تمایل ندارید که تیوپ‌ ریمل‌تان میکروبی گردد .

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

 

راه‌های جلوگیری از میکروبی شدن ریمل

خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که از ورود میکروب‌ها به ریملتان جلوگیری می‌کنند. قبل از اینکه اجازه دهید کسی از ریمل شما استفاده کند، کمی فکر کنید. اگر چه شریک شدن وسایل با دیگران خوب است و حس انسان دوستانه‌ای به آدم می‌دهد، اما مطمئنا باکتری‌ها و میکروب‌های گوناگون آخرین چیزی هستند که می‌خواهید با دوستان خود مبادله کنید! از مصرف این محصول بر روی چشم‌های ملتهب و تحریک شده خودداری کنید. در این شرایط استفاده از ریمل، نه تنها می‌تواند التهاب را بدتر کند، بلکه برس را نیز آلوده می‌کند و ممکن است خارش و تورم را درست زمانی که فکر می‌کردید از شر آن‌ها خلاص شده‌اید، بازگرداند.

۴- نگهداری ریمل در یخچال را به خاطر بسپارید.

اگر از ریمل خود به طور منظم استفاده نمی‌کنید، مطمئنا همیشه ریمل خشک شده دارید. بهترین راه برای نگهداری ریمل در یخچال است. دمای پایینی که به تازه نگه داشتن غذا کمک می‌کند، در حفظ محصولات آرایشی مورد علاقه شما نیز معجزه می‌کند.

البته همانطور که می‌دانید ممکن است ریمل شما در اثر سرما غلیظ شود که استفاده از آن را دشوارتر می‌کند، اما با انجام این کار به جای سه ماه تا شش ماه دوام خواهد داشت.

برای احیای ریمل خشک شده چکار کنیم؟

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

افزایش ماندگاری و عمر ریمل خشک شده

 

راه حل‌های اضطراری برای استفاده از ریمل خشک شده وجود دارند که عبارتند از:

✔️ اگر ریمل خشک شده دارید و نمی‌توانید یک ریمل جدید را جایگزین آن کنید، می‌توانید با چند قطره چشمی دوباره محصول را احیا کنید. برخی از متخصصان زیبایی می‌گویند که از محلول سرم نمکی هم می‌توانید برای احیا ریمل خشک شده استفاده کنید.

✔️ همچنین می‌توانید لوله ریمل خشک شده را برای چند دقیقه در یک فنجان آب داغ قرار دهید. گرما محصول را نرم کرده و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

البته هیچ چیز برای همیشه دوام نمی‌آورد و زمانی فرا می‌رسد که باید از ریمل مورد علاقه خود جدا شوید و آن را دور بیاندازید و به فکر خرید ریمل عالی دیگری باشید. با این حال، با انجام این نکات ساده و نگهداری ریمل در یخچال، طول عمر و ماندگاری ریمل خشک شده خود را افزایش داده و می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

4.8/5 - (23 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *