بهترین ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

بهترین ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل ✔️ مجله آرایشی هفت رژ ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

شما هم با دیدن عکس های پر زرق و برق اینترنت به فکر ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل افتاده اید؟ در ادامه با ما همراه باشید در مجله آرایشی هفت رژ.

استفاده از آرایش های اکلیلی برای موقعیت‌های خاص مانند جشنواره‌های موسیقی بسیار سرگرم‌کننده است، اما استفاده از آن کمی سخت است. ابتدا مقداری اکلیل درجه یک آرایشی و بهداشتی (نه اکلیل مناسب صنایع دستی) بردارید و حساسیت پوست خود را آزمایش کنید. این کار برای اعمال هرچیزی روی بدنتان ضروری است. سپس از یکی از ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل زیر استفاده کنید و آرایش پر زرق و برق خود را بسازید!

۱- اسپری فیکساتور خود را به یک اسپری ~اکلیلی~ تبدیل کنید.

مقدار زیادی از هایلایتر پودری ریز آسیاب شده را در اسپری فیکساتور خود بریزید و آن را تکان دهید. همانطور که معمولاً برای تکمیل ظاهر خود اسپری میکنید، استفاده کنید و درخشش ظاهر خود را ملاحظه کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۲- از وازلین به عنوان پایه برای شاین بدن استفاده کنید.

فرانکی گراند، که ویدیوهای زیبایی را در یوتیوب منتشر می کند، می گوید وازلین بهترین محصولی است که می توان از آن برای چسباندن اکلیل به بدن استفاده کرد. وازلین را به طور مساوی روی ناحیه ای از پوست که می خواهید براق شود پخش کنید، سپس با دست یا برس اکلیل را فشار دهید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۳- ژل ابروی درخشان خود را با اسپری مو ایجاد کنید.

فردی ابروهای درخشان خود را با اسپری کردن اسپری مو در ظرف و افزودن براق‌کننده‌های سبک آرایشی به دست می‌آورد. یکی از ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل این است که برای استفاده از ژل درست شده، یک برس ابرو را در مخلوط آغشته کنید و اکلیل را روی ابروهای خود شانه کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۴- برای چسبندگی بهتر از ژل مو استفاده کنید.

اگر از اکلیل در مناطقی استفاده می کنید که با سطوح مختلف در تماس هستند، میا کنینگتون، یک هنرمند، استفاده از ژل مو را برای چسبندگی بیشتر آن پیشنهاد می کند. ابتدا از یک برس رنگ استفاده کنید (برس رژگونه نیز کار می کند). ابتدا ژل را روی ناحیه پخش کنید. سپس از همان برس برای پخش کردن اکلیل روی آن استفاده کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۵- شاین و روغن بدن را مخلوط کنید.

یکی دیگر از ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل این است که روغن بدن دلخواه خود را در یک بطری مسافرتی بریزید و هر چقدر که می خواهید شاین به آن اضافه کنید (اگر درخشش سبک را می پسندید، مقدار کمی اضافه کنید). آن را تکان دهید و در هر جایی که می خواهید از آن استفاده کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۶- چسب مژه را به چسب پولک و جواهرات تبدیل کنید.

کنینگتون می گوید برای مواد زرق و برقی سنگین تر، از چسب مژه شفاف برای چسباندن آنها استفاده کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۷- با اسفنج های آرایشی ارزان، مهرهای براق خود را ایجاد کنید.
از ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل دیگر این است که هر طرحی را که می خواهید روی یک اسفنج برش دهید و سپس از آن برای مهر اکلیلی زدن روی هر جای بدن خود استفاده کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۸- گوش های خود را با جواهرات تزئین کنید.

یادتان هست که گوشواره های میخی چقدر عالی بودند؟ خودتان با کریستال و چسب مژه درست کنید. برای ایجاد طرح خود، مقدار کمی چسب شفاف بزنید و نگین ها را روی آن فشار دهید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۹- هایلایتر خود را با براق کننده های آرایشی جایگزین کنید.

آرایشگر مایکل آنتونی توصیه می‌کند از پرایمر استفاده کنید تا اکلیل و شاین خود را مایع کنید و آن را به خط چشم، سایه خیس یا لعاب روی استخوان گونه‌تان تبدیل کنید. برای ایجاد هایلایتر برای ظاهر براق گونه، ابتدا ناحیه را با پرایمر آماده کنید، سپس از یک برس سایه چشم صاف استفاده کنید تا اکلیل را روی آن قرار دهید. اکلیل را در فاصله مناسبی از چشم خود نگه دارید تا در امان باشید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۱۰- برای کاربرد کمتر دائمی و چسبندگی کمتر از ضدعفونی کننده دست استفاده کنید.

یکی دیگر از ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل به این صورت است: ضد عفونی کننده دست را روی پوست بمالید و در حالی که هنوز مرطوب است، اکلیل را روی پوست بزنید. وقتی خشک شد، اکلیل به پوست شما می‌چسبد اما مانند چسب‌های دیگر به خوبی نمی‌چسبد.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۱۱- ریشه های خود را با ژل اکلیلی پنهان کنید.

اگر شامپو کردن موهایتان گزینه مناسبی نیست، مقداری ژل براق را در امتداد فرق خود استفاده کنید تا توجه افراد را جلب کنید. از یک برس سایه چشم کوچک استفاده کنید تا اکلیل را در هر کجا که می خواهید بمالید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۱۲- لایه براق روی رژ لب بزنید.

آنتونی توصیه می کند ابتدا از رژ لب جامد استفاده کنید (اکلیل و شاین با رژ لب مایع پوسته پوسته می شود) و سپس از انگشت خود برای فشار دادن اکلیل و شاین در جای خود استفاده کنید.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

۱۳- از ترکیب روغن و چسب استفاده کنید تا زرق و برق را از بین ببرید.

آرایشگر آناستازیا دوراسوا می‌گوید راه بی‌شک برای از بین بردن زرق و برق این است که ابتدا آن ناحیه را با چسب نواری بمالید تا قسمت اعظم آن پاک شود و سپس از یک پاک‌کننده روغنی برای بقیه آن استفاده کنید. دوراسوا توصیه می‌کند که از پاک‌کننده آرایش استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود اکلیل ها بیشتر به پوست بچسبد.

ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل

در این مطلب از سایت هفت رژ به بررسی ترفند های آرایش فانتزی با اکلیل پرداختیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد

4.9/5 - (11 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *