آنچه باید درباره آرایش پوست چرب بدانیم
آرایش پوست چرب

آرایش پوست چرب | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آرایش پوست چرب : خوب تر خواهد بود دخترخانم هایی که دارای پوستی چرب‌ می باشند در زمان خودآرایی چهره خودشان توجه و حساسیت‌ ضروری را به خرج‌ دهند تا قیافه و خودآرایی آن‌ها قشنگ و زیباتر از‌ همیشه مشاهده گردد . به همان صورت که شیوه خودآرایی پوست صورت سپید و گندمگون با یکدیگر مغایر خواهد بود ، روش خودآرایی پوست‌ چرب‌ و خشک هم با یکدیگر فرق دارد . برای خودآرایی پوست صورت چرب‌ نکاتی وجود خواهد داشت که در این نوشته از مجله زیبایی هفت رژ به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت .

خودآرایی پوست صورت چرب‌ به‌ شکل گام به گام

پاکسازی و لایه‌برداری پوست‌ صورت‌

در پیرایش پوست‌ چرب‌ برای اینکه سطح‌ کاملی برای اجرای خودآرایی روی پوست‌ خلق نمائید بایستی پاکسازی و لایه‌برداری پوست صورت را به عالی ترین صورت اجرا نمایید . برای لایه‌برداری پوست صورت چرب‌ پودر‌ زغال و نمک دریا‌ را با محلول‌ شستشوی صورت‌ ترکیب نمائید ، بعد صورت‌ خودتان را با یاری این ترکیب شستشو دهید .

آرایش پوست چرب

مرطوب‌کننده مطلوب در خودآرایی پوست‌ چرب‌

پس از پاکسازی و لایه‌برداری پوست صورت بایستی از مرطوب‌کننده ای که دربردارنده SPF است بکارگیری نمائید تا مقدار حفاظت پوست‌ شما در مقابل اشعه خورشید کامل تر گردد .

آرایش پوست چرب

آرایش پوست چرب

 

مات‌کردن‌ پوست صورت

این گروه از دخترخانم ها خوب تر خواهد بود از محلول‌ مات‌کننده بکارگیری نمایند ، چون این محلول‌ به ماندگاری افزون‌تر خودآرایی روی پوست صورت امداد می نماید .

آرایش پوست چرب

پرایم نمودن پوست صورت

پرایمر به یک‌دست نمودن پوست صورت شما یاری می نماید و سبب خواهد شد تا خودآرایی چهره بی عیبی داشته باشید . برخی از پرایمرها همچنین مقدار منافذ‌ باز پوست صورت را به دست‌کم می‌رسانند .

بکارگیری از اسپری فیکساتور در خودآرایی پوست صورت چرب‌

پس از اینکه از پرایمر بکارگیری کردید از اسپری فیکساتور استعمال بکنید . با یاری این اسپری قادر خواهید بود خودآرایی را به پوست‌ صورت‌ متصل کنید .

آرایش پوست چرب

آرایش پوست چرب

 

بکارگیری از پرایمر روی پلک چشم‌ها

آخرین‌ بخش مهیاسازی پوست صورت برای خودآرایی بکارگیری از پرایمر چشم در پایین چشم‌ها خواهد بود و این قسمت سبب می گردد کانسیلر و پایه‌ خودآرایی عالی روی پوست صورت‌ شما بچسبد .

آرایش پوست چرب

بکارگیری از مابقی اسباب آرایشی

پس از اعمال مرحله‌های فوق پوست صورت شما آماده‌ خودآرایی خواهد بود و شما قادر خواهید بود با دقت به گونه و روش آرایش خودتان آغاز به خودآرایی کنید .

شناسایی پوست‌ چرب‌

چنانچه شما دارای پوستی ضخیم‌ و زبر یا پوستی درخشان در بخش بینی‌ و پیشانی‌ خواهید بود پوست‌ شما چرب‌ می باشد . مورد دیگر این که چنانچه حس تمیزی‌ مداوم پوست‌ دارید یا روی پوست‌ خودتان آکنه‌ و منافذ باز دارید پوست‌ شما چرب‌ می باشد . ازاین‌رو بایستی نکات مورد‌ احتیاج در خودآرایی پوست‌ چرب‌ را بدانید .

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *